Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VIII. kerületben 1-3 év tapasztalattal

25 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 17.
  • szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartása
    tegnap 15:45
  • IT Projekt koordinátor és scrum master

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút
    ügyletek/projektek koordinációs és asszisztensi feladatainak ellátása; ügyletek/projektek adminisztrációs teendőinek elvégzése (pl. indítás, követés, zárás); ügyfél szerződési keretek betartásának figyelése – szükség esetén időbeni eszkalálás a Projekt vezetője felé; projekt stát...
    tegnap 17:35
  • We are looking for excellent people to join our team whose responsibilities will primarily be inputting information from vehicle repair records and other vehicle records into spreadsheets, ensuring the timely completion of vehicle history charts, providing analysis of vehicle his...
    tegnap 10:05
  • Vezetői asszisztens

    1087 Budapest, Hungária körút 30.
      Felsővezetés munkájának támogatása Kapcsolattartás a lengyel anyavállalattal és külföldi partnereinkkel Külföldi partnerek részére külső és belső jelentések elkészítése értékesítési vezető, ügyvezető és beszállítóink felé Belső és külső partnerekkel kapcsolattartás, adat- és in...
    tegnap 09:30
  • Adminisztratív feladatok elvégzése Statisztikai elemzések Szervezési feladatok Pénzügyi és könyvelési feladatok Információgyűjtés Személyi asszisztencia Projektmenedzsment Jelentések készítése Adatpontosság biztosítása
    máj. 20.
  • Office manager

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office management with accounting skills office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and fil...
    máj. 20.
  • Vendégek fogadása, érkeztetése, utaztatása Kapcsolattartás a vendégekkel és teljes körű kiszolgálásuk az itt tartózkodásuk alatt Folyamatos kapcsolattartás a szálloda más részlegeivel (rezerváció, étterem, housekeeping) Számlázás és pénzkezelés, és a hozzá tartozó adminisztrációs...
    máj. 20.
  • a felsővezető napi munkájának adminisztratív és szervezési támogatása találkozók, megbeszélések szervezése, ütemezése, előkészítése naptárbejegyzések frissítése, naprakészen tartása telefonos és e-mailes megkeresések kezelése emlékeztetők készítése rendszeres és ad hoc riportálás...
    máj. 20.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...
    máj. 20.
  • az alapkezelő saját értékpapír szolgáltatásához kapcsolódó napi ügyfelszolgálati és ügyfélmegtartási feladatok ellátása új és meglevő ügyfélkör aktív támogatása ügyféldokumentációk és szerződések kezelése, ellenőrzése ügynöki értékesítés adminisztratív és szakmai támogatása, szám...
    máj. 20.
  • Időpont egyeztetés Páciensek fogadása Orvosokkal, asszisztensekkel való kapcsolattartás Napi statisztikák készítése
    máj. 18.
  • Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...
    máj. 17.
  • Kit keresünk? olyan emberre van szükségünk, aki kedvesen és udvariasan kommunikál a páciensekkel, mindemellett precízen végzi az ehhez kapcsolódó adminisztrációt. fontos az is, hogy magabiztosan fogadja a telefonhívásokat, akár angolul is. számunkra a megfelelő jelölt hosszú távr...
    máj. 16.
  • belső raktár és leltárrendszer szakmai megújítása, felügyelete új eszközkezelő rendszer bevezetése a Semmelweis Stúdióhoz tartozó műszaki eszközök nyilvántartása, forgatásokhoz kapcsolódóan azok ki- és bevételezése eszközbeszerzések adminisztrációs folyamatainak teljes körű lebon...
    máj. 16.
  • Beszerzők munkájának támogatása Általános adminisztrációs feladatok elvégzése Elemzések, statisztikák készítése Termékadat kezelés Árajánlatok bekérése és továbbítása a beszerzők részére Megrendelések rögzítése, előlegutalások adminisztrálása, szállítással kapcsolatos dokumentáci...
    máj. 15.
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    máj. 15.
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljeskörű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    máj. 15.
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljeskörű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    máj. 15.
  • Fogyasztókkal történő gyors és hatékony kapcsolattartás, majd személyes látogatás és segítségnyújtás Magyarország meghatározott területén, megyéjében. Füstmentes termékeinket használó fogyasztók teljes körű, magas minőségű tájékoztatása, kérdéseinek megválaszolása, termékhasznála...
    máj. 15.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim