Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák VIII. kerületben
61 db találat
Szűrés
-
Soroksári Auchanban 23 éve működő fagylaltozó fiatalos csapatába keresek azonnali kezdéssel , teljes munkaidőre , hosszú távra pultos kollégát. Ha meg akarod alapozni a jövődet , komoly , fiatalos csapatban szeretnél elhelyezkedni , nálunk a helyed! Beleláthatsz az igazi olasz fa...tegnap 09:29
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.máj. 26.
-
Nurturing customer relationships Making outbound calls to existing customers Providing information about discountstegnap 15:10
-
Beszerzők munkájának támogatása Általános adminisztrációs feladatok elvégzése Elemzések, statisztikák készítése Termékadat kezelés Árajánlatok bekérése és továbbítása a beszerzők részére Megrendelések rögzítése, előlegutalások adminisztrálása, szállítással kapcsolatos dokumentáci...tegnap 17:10
-
Ensure a clean, well-stocked office. Manage health and safety protocols. Oversee food/drinks and supplies ordering. Provide a welcoming reception experience. Support new hire onboarding. Address employee and visitor requests. Handle the office ticketing system. Oversee preventati...tegnap 13:20
-
Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljeskörű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...tegnap 13:10
-
Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljeskörű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...tegnap 13:10
-
Munkáltató csepeli fémhulladék telephelyén a szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése; Napi és havi készletek nyilvántartása a hulladék-nyilvántartó programban, szükség esetén manuálisan, papír alapon; Kapcsolattartás a beszállítókkal; A szállítást kísérő dokumentumok vissza...tegnap 10:45
-
Cégünk a német EASTCON-BIOFLEX ® -holding magyarországi képviselete. Otthonról végezhető telefonos munka, melyre felelős és érett gondolkodású, friss nyugdíjasok, megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk. Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpo...tegnap 00:35
-
Adminisztratív feladatok elvégzése Statisztikai elemzések Szervezési feladatok Pénzügyi és könyvelési feladatok Információgyűjtés Személyi asszisztencia Projektmenedzsment Jelentések készítése Adatpontosság biztosításamáj. 29.
-
Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...máj. 29.
-
Vendégekkel történő kommunikáció, telefonok és e-mailek kezelése Foglalások kezelése, számlázás, vendégek be- és kijelentkeztetése Kapcsolattartás a szálloda már részlegeivel Adminisztratív feladatokmáj. 29.
-
Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...máj. 29.
-
Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...máj. 29.
-
Adminisztrációs asszisztensként neked köszönhető, hogy az áruházi dokumentáció rendben van és minden az előírásoknak megfelelően zajlik. Emelet az áruházi közösség szíve és lelke leszel. Mit is jelent ez? Te szervezed meg a munkatársi programokat Ellenőrződ és kézben tartod a tűz...máj. 29.
-
Order to cash gyakornok (diákmunka - dán nyelvtudással)
Legyen az első 5 jelentkező között!Rugalmas - BudapestA feladatok ellátásához dán nyelvtudás szükséges! Megrendelések kezelése Ügyfelek és belső munkatársak kérdéseinek, kéréseinek megválaszolása Kapcsolattartás a tervezésen, megrendeléseken, ellátási láncon és szállításon dolgozó munkatársakkal Számlázások, visszatérítések kezelése...máj. 29. -
Als Mitarbeiter Prüfungsmanagement bist du im Bereich des Prüfungsmanagements angesiedelt. Du bekommst Tickets von unserem 1st level Teilnehmersupport und musst diese entsprechend den definierten SLAs lösen. Du kommunizierst per Mail und per Telefon. Du bist erster Anprechpartner...máj. 29.
-
Közreműködik a szakterületet érintő beszállítói szerződések előkészítésében, az ingatlanok hasznosítási és értékesítési lehetőségeihez kapcsolódó döntéselőkészítő anyagok elkészítésében Vezeti és naprakészen tartja az ingatlanokhoz kapcsolódó nyilvántartásokat, ezek alapján a ren...máj. 28.
-
Európai uniós és egyéb nemzetközi pályázatokkal kapcsolatban: pályázatírási tevékenység teljeskörű koordinálása, adatszolgáltatások összeállítása pályázati költségvetés tervezésében való részvétel pályázati tanácsadás az egyetemi intézmények és egyéb szakmai megvalósító partnere...máj. 28.
-
Megrendelések feldolgozása a vállalatirányítási rendszerben, Rendelések kezelése piacteres partnereink felületein, (Emag, Mall stb) Számlák készítése, Feladócímkék készítése, kapcsolattartás a futárszolgálatokkal, Kimutatások és nyilvántartások készítése, vezetése, Raktári folyam...máj. 28.
-
Online számlanyilvántartó rendszerbe adatok- és dokumentumok betöltése Adatok ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel Szoftverfejlesztés támogatása (észrevételek, javaslatok)máj. 28.
-
Title: Finance and Administrative Assistant Reports to: Senior Finance Officer, Minority Rights Group Europe Salary: 491 664 HUF gross for 5 days a week. This is initially a one-year full-time position with possibility for extension depending on future programmes and fundraisin...máj. 28.