Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VII. kerületben főiskolai végzettséggel

15 db találat
Szűrés
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    máj. 09.
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    máj. 05.
  • Cégünk a német EASTCON-BIOFLEX ® -holding magyarországi képviselete. Otthonról végezhető telefonos munka, melyre felelős és érett gondolkodású, friss nyugdíjasok, megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk.  Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpo...
    tegnap 12:17
  • Kit keresünk? olyan emberre van szükségünk, aki kedvesen és udvariasan kommunikál a páciensekkel, mindemellett precízen végzi az ehhez kapcsolódó adminisztrációt. fontos az is, hogy magabiztosan fogadja a telefonhívásokat, akár angolul is. számunkra a megfelelő jelölt hosszú távr...
    tegnap 14:20
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Holokauszt túlélők esetmenedzsereinek/szociális munkásainak támogatása: szakmai dokumentáció és egyéb támogatáshoz szükséges dokumentáció készítése, rendszerezése, kapcsolattartás kliensekkel adminisztratív ügyek kapcsán , csekkek, utalások, számlák előkészítése pénzügyi csoport...
    tegnap 13:40
  • E-mailes kapcsolattartás külső és belső partnerekkel Érkező csoportokkal kapcsolatos információkat továbbítani a beszállítóknak Számlák feltöltése a rendszerbe Egyéb ad-hoc jellegű adminisztrációs feladatok
    máj. 09.
  • Szállodai recepciós

    1074 Budapest, Dohány utca 64.
    - Vendégek érkeztetése, utaztatása, tájékoztatása és udvarias kiszolgálása - Foglalások kezelése - Szállodai szoftver, számlázó program napi szintű használata (természetesen betanítás után) - Fizettetés, számlák kiállítása - Kooperáció a hotel többi részlegével - Telefonok, e-mai...
    máj. 06.
  • Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása:   rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...
    máj. 06.
  • Időpont egyeztetés Páciensek fogadása Orvosokkal, asszisztensekkel való kapcsolattartás Napi statisztikák készítése
    máj. 06.
  • Géppark (26T/18T/12T pótkocsis, darus teherautók) és targoncák karbantartásának ügyintézése, szerviz cégekkel való kapcsolattartás; Biztosítások, tachográf illesztések, tevékenységi engedélyek, műszaki vizsgák intézése; Fuvarszervezési adminisztrációs feladatok ellátása: behajtás...
    máj. 05.
  • A marketing-, a kommunikációs- és a rendezvényszervezési osztály adminisztrációs feladatainak elvégzése, a három terület adminisztratív és operatív támogatása: szponzori vállalások teljesítésében való közreműködés alvállalkozó partnerekkel való kapcsolattartás árajánlatkérések, m...
    máj. 05.
  • Értékesítési képviselők munkájának segítése árajánlatok megírásában és adminisztratív feladatok elvégzésében "Hideg" hívások: adategyeztetés, ügyféligény felmérés Internetes kutatás: potenciális ügyfelek, kapcsolattartók keresése Aktív együttműködés Tenderek, közbeszerzési pályáz...
    máj. 04.
  • Raktárunkba beérkező, illetve kimenő áruk iktatása, leltározása  Naprakész raktár adminisztráció ügyviteli szoftverben ( Innonest )   Szállítólevelek és számlák készítése  A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása Egyéb raktári és irodai adminisztráció AD-HOC...
    ápr. 30.
  • Part-time Hostel Admin Accounting

    1072 Budapest, Nagy Diófa utca 25-27.
    Daily scanning of bar tabs and invoices to ensure accurate records. Management of BDO data room for efficient data retrieval Upload invoices to a common Excel spreadsheet for payables processing. Maintain organized filing systems for card and cash accounts. Prepare attendance she...
    ápr. 27.
  • Személyi asszisztens

    Rugalmas - Budapest, Hajdú-Bihar megye, Pest megye
    Ha szeretnél utazni, vitorlázni, szereted a kihívásokat, szeretnél karriert, akkor rád gondoltunk. az ügyvezető igazgató munkájának támogatása magán és üzleti programokon való részvétel budapesti céges és magánjellegű ügyintézés (kapcsolattartás szerelőkkel, lakásügyek intézése,...
    ápr. 26.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim