Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VII. kerületben 5-10 év tapasztalattal
8 db találat
Szűrés
-
Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...máj. 05.
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyviteltegnap 00:00
-
Üzletviteli folyamatok támogatása Ügyviteli feladatok teljes körű, önálló végzése Fizetésképtelenségi bírósági eljárások részfeladatainak ellátása Kommunikáció az ügyfelekkel és hatóságokkal Általános pénzügyi feladatokmáj. 07.
-
- Vendégek érkeztetése, utaztatása, tájékoztatása és udvarias kiszolgálása - Foglalások kezelése - Szállodai szoftver, számlázó program napi szintű használata (természetesen betanítás után) - Fizettetés, számlák kiállítása - Kooperáció a hotel többi részlegével - Telefonok, e-mai...máj. 06.
-
Irodaszerek rendelése és biztosítása a társosztályok felé; Mobiltelefon flotta menedzsmentje (készülékek rendelése, előfizetések megkötése; nyilvántartások vezetése; Szolgáltatások rendelése és nyilvántartása; Konyhák, közösségi terek üzemeltetése; Tárgyalók rendjének folyamatos...máj. 04.
-
Holokauszt túlélők esetmenedzsereinek/szociális munkásainak támogatása: szakmai dokumentáció és egyéb támogatáshoz szükséges dokumentáció készítése, rendszerezése, kapcsolattartás kliensekkel adminisztratív ügyek kapcsán , csekkek, utalások, számlák előkészítése pénzügyi csoport...máj. 04.
-
Raktárunkba beérkező, illetve kimenő áruk iktatása, leltározása Naprakész raktár adminisztráció ügyviteli szoftverben ( Innonest ) Szállítólevelek és számlák készítése A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása Egyéb raktári és irodai adminisztráció AD-HOC...ápr. 30.
-
RRF-2.1.2-21-2022-00008 sz. projekt munkafolyamataiban való adminisztratív részvétel Szakmai asszisztencia biztosítása a projekt szakmai vezető munkájának támogatására Digitális eszközök beszerzését követően az eszköznyilvántartások kezelése A területet érintő beszerzési eljáráso...ápr. 26.