Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VII. kerületben 3-5 év tapasztalattal
29 db találat
Szűrés
-
szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartásamáj. 16.
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...máj. 17.
-
office management with accounting skills office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and fil...tegnap 18:20
-
Szakági építésvezetőként változatos, nagy kihívást jelentő építési projektek megvalósításán fog dolgozni, a műszaki team tagjaként. Tennivalók: alvállalkozók, beszállítók kiválasztása, versenyeztetés, szerződéskötések előkészítése munkák elindítása, folyamatos nyomonkövetése, alv...tegnap 15:20
-
Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...tegnap 14:10
-
Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...tegnap 11:20
-
Magyarországi egyik legkeresettebb barkácsgép forgalmazója keres a vezető(k) mellé személyi asszisztenst. Feladatok: - vezető(k) napi rutinjának segítése, - projektek koordinálása, - dokumentumok készítése, - információk gyűjtése, - vezetők feladainak és rendelkezéseinek követés...máj. 19.
-
Üzletviteli folyamatok támogatása Ügyviteli feladatok teljes körű, önálló végzése Fizetésképtelenségi bírósági eljárások részfeladatainak ellátása Kommunikáció az ügyfelekkel és hatóságokkal Általános pénzügyi feladatokmáj. 19.
-
- Vendégek érkeztetése, utaztatása, tájékoztatása és udvarias kiszolgálása - Foglalások kezelése - Szállodai szoftver, számlázó program napi szintű használata (természetesen betanítás után) - Fizettetés, számlák kiállítása - Kooperáció a hotel többi részlegével - Telefonok, e-mai...máj. 18.
-
Ensure a clean, well-stocked office. Manage health and safety protocols. Oversee food/drinks and supplies ordering. Provide a welcoming reception experience. Support new hire onboarding. Address employee and visitor requests. Handle the office ticketing system. Oversee preventati...máj. 18.
-
Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása: rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...máj. 18.
-
Időpont egyeztetés Páciensek fogadása Orvosokkal, asszisztensekkel való kapcsolattartás Napi statisztikák készítésemáj. 18.
-
Időpont egyeztető, call center vezető, asszisztens kerestetik egy személyben!
Országosan bárhonnan pályázhatóGazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...máj. 17. -
Géppark (26T/18T/12T pótkocsis, darus teherautók) és targoncák karbantartásának ügyintézése, szerviz cégekkel való kapcsolattartás; Biztosítások, tachográf illesztések, tevékenységi engedélyek, műszaki vizsgák intézése; Fuvarszervezési adminisztrációs feladatok ellátása: behajtás...máj. 17.
-
Feladatok: az Erasmus+ program projektjeihez kapcsolódó szakmai és adminisztrációs folyamatok támogatása, pályázati tanácsadás, konzultáció, rendszeres kapcsolattartás a támogatott pályázókkal, beérkező pályázatok formai bírálata, a szakmai értékelések és külső szakmai bírálat me...máj. 17.
-
Napi kapcsolattartás hazai és külföldi partnerekkel Digitális anyagok összekészítése és továbbítása a megfelelő helyre A gyártáshoz kapcsolódó megrendelések koordinálása, összehangolása, adminisztrációja Projektek összeállítása, ütemtervezése a határidők betartatásával Különböző...máj. 17.
-
Uniós, kormányzati és leader pályázatok szakmai menedzselése ügyfelek részére Pályázat figyelés Utókövetési adminisztráció elvégézése Pénzügyi lezárásmáj. 16.
-
Budapesti irodaházba keresünk recepciós munkakörbe munkájára és magára igényes hölgyet.máj. 16.
-
-Ügyfélszerzés Magyarországon -Vevőkkel történő adásvételi szerződés megkötésére irányuló tevékenység végzése -Értékesítési hálózatok szervezése -Versenyhelyzet elemzése a magyar piacon -Promóciós tevékenységek szervezése -Vásárokon és kiállításokon való részvétel. -Termékek prom...máj. 15.
-
Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...máj. 15.
-
Az idén 30 éves Grow Csoport keresi csapatának legújabb, lendületes és proaktív tagját! Cégcsoportunk a szervezetfejlesztés, vállalati tréningek, coachingok mellett, a piac egyik legnagyobb nyílt képzési palettáját is kínálja ügyfeleinek. Leendő munkatársunk a képzéseinket szerve...máj. 15.
-
Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljeskörű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...máj. 15.