Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VI. kerületben 1-3 év tapasztalattal
14 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...tegnap 09:27
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...tegnap 15:15
-
Szállodai recepciós, egyes szobafoglalási és értékesítési feladatok ellátása Foglalások nyomon követése Vendégek érkeztetése, regisztrálása, utaztatása és tájékoztatása Szállodai szolgáltatások ajánlása, színvonal folyamatos figyelése, annak emelése Vendégpanaszok gyors, hatékony...ápr. 25.
-
Magyarország vezető esztétikai központja új kollégákat keres az ügyfélszolgálatára! Az ügyfélszolgálat - a mi élő kirakatunk. Gyere hozzánk dolgozni, ha szívesen válnál csapatunk lelkes tagjává. Feladatok: ügyfélfogadás páciens élmény növelés adatfelvétel számlázás MOSOLYGÁS MOSO...ápr. 24.
-
Ápolói munka NEM KÓRHÁZI KÖRNYEZETBEN! Mi nem betegekkel foglalkozunk hanem megszépítjük a pácienseinket! Orvos melletti asszisztencia A páciensek tájékoztatása a kezelés menetéről Változatos munka teljesen lefedve az esztétikai kezeléseketápr. 24.
-
Hitelezési szakértő munkájának támogatása Dokumentáció összeállítása Kalkulációk készítése Ügyfél kapcsolattartás Kapcsolódó adminisztrációápr. 23.
-
A Barcelo Hotel recepciósaként a következő feladatok várnak Rád - a vendégek fogadása, érkeztetése, utaztatása - be- és kicsekkolás teljes körű ügyintézése az erre szolgáló rendszerben - a vendégek szobafoglalással és programokkal kapcsolatos kérdéseinek kezelése - számlázás és p...ápr. 23.
-
Ügyvezető igazgató munkájának mindennapi támogatása Széleskörű feladatok ellátásaápr. 23.
-
Be- és kimenő postai küldemények teljeskörű kezelése (iktatás, postázás, azonosítás, szkennelés, nyilvántartási rendszerben rögzítés); Dokumentumok letöltése, kezelése, (MOKK, VIEKR, Cégkapu rendszerekből) fénymásolása, iktatása, postázásra történő előkészítése; Ügyfél-, és ügyle...ápr. 23.
-
Apartmanok felügyelete és zökkenőmentes működésének a biztosítása lenne a fő feladat Vendégek panaszainak kezelése, kérdéseinek megválaszolása és problémáik megoldása Folyamatos kapcsolattartás a szálloda más részlegeivel a zökkenőmentes működés biztosítása érdekében. A housekeep...ápr. 23.
-
Pénzügyi, munkaügyi nyilvántartások vezetése, kimenő, bejövő számlázás kezelése, kapcsolattartás könyvelővel Kapcsolattartás szállítókkal (IT, irodaszerek, kiadványok, telekommunikáció, stb) beszerzések teljes körű intézése Iroda belső adminisztrációja, nyilvántartások, szerződés...ápr. 22.
-
Lakossági biztosítási ajánlatok készítése, Beérkezett ajánlatok és ügyféladatok rögzítése, feldolgozása, Ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolattartás, levelezés Saját adatbázis, nyilvántartások kezelése, karbantartásaápr. 21.
-
funkcionális, integrációs és felderítő (exploratory) tesztelési feladatok ellátása elvégzett tesztek kiértékelése, riportolása, hibák újra tesztelése hibajegyek kezelése folyamatos kommunikáció a csapat valamennyi tagjával: fejlesztő és üzleti kapcsolattartó kollégákkal hozzájáru...ápr. 20.