Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VI. kerületben egyetemi végzettséggel

27 db találat
Szűrés
  • szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartása
    tegnap 15:44
  • Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...
    tegnap 11:30
  • Kimutatások és jelentések határidőre történő elkészítése, új kimutatások és mutatószámok létrehozásának előkészítése, megvalósítása árváltozások figyelése, felkészülés a készletezés változására, készletgazdálkodást segítő adatok, információk karbantartása az SAP-ban beszállítókka...
    máj. 15.
  • Az ügyvezető munkájának támogatása Számlázási feladatok Pénzügyi adminisztráció napi teendőinek ellátása Utalások előkészítése Árajánlatok és pályázatok kezelése, nyilvántartása Szerződések előkészítése, nyilvántartása Riportok készítése heti és havi szinten egyaránt Rendezvények...
    máj. 15.
  • a cégvezető/pénzügyi vezető munkájának segítése (pl. megbeszélések, találkozók szervezése), irodai készletek (irodaszer, tisztítószer, víz, tea, kávé, stb.) nyilvántartása, beszerzése/rendelése, az irodai tárgyi eszközök nyilvántartása, a bejövő/kimenő posta adminisztrációja, ikt...
    máj. 15.
  • a vezetők munkájának támogatása, asszisztensi feladatok ellátása beérkező e-mailek, telefonok kezelése, kapcsolattartás ügyfelekkel és partnerekkel a vendégek házigazdaként történő fogadása, a brand bemutatása, ruhák eladása, értékesítése, ajánlása a vezető tervező munkájának tám...
    máj. 14.
  • Magánklinikáinkra beérkező páciensek üdvözlése, fogadása és informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban Időpontok egyeztetése és rögzítése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Számlázás, fizettetés
    máj. 14.
  • Éjszaka érkező vendégek teljes körű tájékoztatása, vendégélmény növelése Felmerülő vendégigények kezelése Kapcsolattartás e-mailben és telefonon a vendégeinkkel Adminisztrációs feladatok elvégzése Szállodai szoftver, számlázó program napi szintű használata Aktív kapcsolattartás a...
    máj. 13.
  • előkészíted és önállóan lebonyolítod a közbeszerzési eljárásokat elkészíted a szükséges kimutatásokat és adatszolgáltatásokat tartod a kapcsolatot a belső ügyfelekkel
    máj. 13.
  • Szállodai recepciós

    1061 Budapest, Jókai tér 9.
    Vendégek érkeztetése-utaztatása,számlák kezelése, kiállítása Vendégproblémák kezelése E-mailek megválaszolása Telefonhívások fogadása Szállodai szoftver kezelése Adminisztrációs feladatok elvégzése Segítség nyújtása vendégeknek programok, éttermi asztal foglalásában, vagy taxiren...
    máj. 13.
  • Kommunikációs támogatás nyújtása idegen nyelven (francia) a páciensek számára a kezelések időtartama alatt Tolmácsolás a kezelések alatt Árajánlatok elfogadtatása a páciensekkel és az ehhez kapcsolódó adminisztráció elvégzése Szakmai kérdések megválaszolása a páciensek kezeléséne...
    máj. 13.
  • Fordító, lektor, tolmács szakmunkatársakkal kapcsolatos feladatok: A fordítók, lektorok és tolmácsok jelentkezésének koordinálása. Felvételi folyamat teljes körű lebonyolítása. A szakmunkatársakkal kötendő szerződések, illetve szerződés-módosítások koordinálása, előkészítése. Ada...
    máj. 13.
  • Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...
    máj. 13.
  • Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...
    máj. 13.
  • Fordítási projektek irányítása, nyomon követése, határidők tartása Fordítási projektek technikai előkészítése: segédanyagok és megrendelt file-ok előkészítése (konvertálás, terminológia továbbítása) A megrendelések teljesítéséhez szükséges fordítói/lektori kapacitás megszervezése...
    máj. 13.
  • Mivel a múzeumban a kiállítótéri asszisztensekkel találkoznak főként a vendégek, így kiemelten fontos, hogy a következők az erősségeid közé tartozzanak. Vendégek fogadása, tájékoztatása, jegy eladás, termék ajánlás Adminisztratív teendők ellátása, így fontos hogy az Excel rendsze...
    máj. 12.
  • Közbeszerzési referensként a feladataid: - közbeszerzési eljárások előkészítése, teljes körű, önálló lebonyolítása, - a közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó dokumentumok elkészítése, - hirdetmények elkészítése és feladása, kezelése az EKR rendszerben...
    máj. 12.
  • Teljes, uniós programok (nem projektek) pénzügyi zárásával kapcsolatos feladatok. Uniós elszámolások összeállítása és ellenőrzése. Nyilvántartások vezetése. Adatszolgáltatások összeállítása. A lezárt programok utóéletének követése, támogatása, adatok egyeztetése...
    máj. 12.
  • Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...
    máj. 11.
  • Be- és kimenő postai küldemények teljeskörű kezelése (iktatás, postázás, azonosítás, szkennelés, nyilvántartási rendszerben rögzítés); Dokumentumok letöltése, kezelése, (MOKK, VIEKR, Cégkapu rendszerekből) fénymásolása, iktatása, postázásra történő előkészítése; Ügyfél-, és ügyle...
    máj. 11.
  • Recepciós

    1066 Budapest, Teréz körút 62.
    Szállodai recepciós, egyes szobafoglalási és értékesítési feladatok ellátása Foglalások nyomon követése Vendégek érkeztetése, regisztrálása, utaztatása és tájékoztatása Szállodai szolgáltatások ajánlása, színvonal folyamatos figyelése, annak emelése Vendégpanaszok gyors, hatékony...
    máj. 10.
  • A cég ügyvitelével kapcsolatos napi feladatok ellátása a Bp. VI. Nagymező u. 4. szám alatti székhelyen és távmunkában: ajánlatkészítés szerződéskötések előkészítése levelezés banki kapcsolatok számlakezelés kapcsolattartás a szerződött partnerekkel Fedezetkezeléssel kapcsolatos...
    máj. 09.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim