Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VI. kerületben 5-10 év tapasztalattal
23 db találat
Szűrés
-
Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...máj. 05.
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelma 00:00
-
Magánklinikáinkra beérkező páciensek üdvözlése, fogadása és informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban Időpontok egyeztetése és rögzítése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Számlázás, fizettetéstegnap 13:35
-
Káradminisztrátor gyakornok (diákmunka - VI. kerület)
Legyen az első 5 jelentkező között!1062 Budapest, Teréz körútKárosztályon felmerülő adminisztrációs feladatok ellátása, Szkennelés, Beérkező dokumentumok feldolgozása, iktatása és ellenőrzése, A kárrendezés során felmerült egyéb eseti feladatok elvégzése.tegnap 12:20 -
Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...tegnap 12:10
-
Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...tegnap 12:10
-
Szerződések elemzése, hiányosságok feltárása és követelmények azonosítása Üzleti adatok elemzése belső és külső forrásból származó adatok felhasználásával és jelentések készítése a vezetőség részére Nagy mennyiségű adat feldolgozása, insightok bemutatása és előrejelzések készítés...máj. 07.
-
Mivel a múzeumban a kiállítótéri asszisztensekkel találkoznak főként a vendégek, így kiemelten fontos, hogy a következők az erősségeid közé tartozzanak. Vendégek fogadása, tájékoztatása, jegy eladás, termék ajánlás Adminisztratív teendők ellátása, így fontos hogy az Excel rendsze...máj. 07.
-
Ügyvezető és Üzemeltetési vezető munkájának támogatása. Könyveléssel való kapcsolattartás. Kimenő és bejövő számlák iktatása, ahhoz kapcsolódó adminisztráció, belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, hatékony kezelése. Árurendelés, optimális raktár töltöttség biztosít...máj. 06.
-
Közbeszerzési referensként a feladataid: - közbeszerzési eljárások előkészítése, teljes körű, önálló lebonyolítása, - a közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó dokumentumok elkészítése, - hirdetmények elkészítése és feladása, kezelése az EKR rendszerben...máj. 06.
-
Teljes, uniós programok (nem projektek) pénzügyi zárásával kapcsolatos feladatok. Uniós elszámolások összeállítása és ellenőrzése. Nyilvántartások vezetése. Adatszolgáltatások összeállítása. A lezárt programok utóéletének követése, támogatása, adatok egyeztetése...máj. 06.
-
Ügyvezető igazgató munkájának mindennapi támogatása Széleskörű feladatok ellátásamáj. 05.
-
A fogászati kezelések és konzultációk során fordítás francia nyelvről magyarra, illetve magyarról francia nyelvre. A külföldi páciensek támogatása, kísérése a klinikán. Együttműködés, kapcsolattartás a klinikavezetővel, az értékesítési menedzserekkel, és az orvos kollégákkal...máj. 05.
-
Hitelezési szakértő munkájának támogatása Dokumentáció összeállítása Kalkulációk készítése Ügyfél kapcsolattartás Kapcsolódó adminisztrációmáj. 03.
-
Irodai kisegítő feladatok Segédanyagok beszerzése Szövetek szortírozása kódok alapján Social media oldalok kezelése, tartalomgyártás Vasalás Kávéfőzés és egyéb kisegítő feladatok Munkaidő: Hétfőtől péntekig 9:00-17:00 között heti 20 óra vállalása, rugalmasan. Munka időtartama: Ho...máj. 03.
-
A cég ügyvitelével kapcsolatos napi feladatok ellátása a Bp. VI. Nagymező u. 4. szám alatti székhelyen és távmunkában: ajánlatkészítés szerződéskötések előkészítése levelezés banki kapcsolatok számlakezelés kapcsolattartás a szerződött partnerekkel Fedezetkezeléssel kapcsolatos...máj. 03.
-
Adminisztratív feladatok ellátása, Tender specifikáció készítése, Kapcsolattartás kórházakkal, ajánlatkérővel, gyártókkal, akik az ajánlatban partnerek, Riportok készítése, A szakterület projektjeivel kapcsolatos munkákban való részvétel, Vállalati tendertámogatási folyamat mened...máj. 02.
-
személyesen vagy telefonon jelentkező érdeklődők tájékoztatása a vizsgálatokról és az árakról időpont egyeztetés, vizsgálatra érkező betegek fogadása, elirányítása a rendelőben kapcsolattartás telefonon, interneten keresztül, a vizsgálatok időrendi nyilvántartásának vezetése az o...máj. 02.
-
fiatal külföldi turisták fogadása, informálása, elutaztatása pénzkezelés és adminisztráció maximális vendég elégedettség biztosításaápr. 28.
-
Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...ápr. 26.
-
Az Egyetem Hangszertárában található réz és fafúvós, vonós és pengetős instrumentumainak naprakész nyilvántartása, annak ellenőrzése, A hangszerek gondos, szakértő módon kivitelezett tárolása, hangszertípusokra jellemző tárolási szabályok szerint A hangszerek kiadása és bevételez...ápr. 26.
-
Magyarország vezető esztétikai központja új kollégákat keres az ügyfélszolgálatára! Az ügyfélszolgálat - a mi élő kirakatunk. Gyere hozzánk dolgozni, ha szívesen válnál csapatunk lelkes tagjává. Feladatok: ügyfélfogadás páciens élmény növelés adatfelvétel számlázás MOSOLYGÁS MOSO...ápr. 24.