Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VI. kerületben főiskolai végzettséggel

20 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 22.
  • Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...
    tegnap 16:33
  • Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...
    tegnap 16:29
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Projekt dokumentumok, szerződések, számlák, és egyéb fontos iratok rendszerezése és nyilvántartása, Kapcsolattartás a projekt érintettjeivel, beleértve a megrendelőket, alvállalkozókat és beszállítókat. E-mailek és telefonhívások kezelése, Rendszeres jelentések és statisztikák ké...
    tegnap 15:08
  • Title: Finance and Administrative Assistant  Reports to: Senior Finance Officer, Minority Rights Group Europe  Salary: 491 664 HUF gross for 5 days a week. This is initially a one-year full-time position with possibility for extension depending on future programmes and fundraisin...
    máj. 22.
  • Mivel a múzeumban a kiállítótéri asszisztensekkel találkoznak főként a vendégek, így kiemelten fontos, hogy a következők az erősségeid közé tartozzanak. Vendégek fogadása, tájékoztatása, jegy eladás, termék ajánlás Adminisztratív teendők ellátása, így fontos hogy az Excel rendsze...
    máj. 22.
  • Cégünk a német EASTCON-BIOFLEX ® -holding magyarországi képviselete. Otthonról végezhető telefonos munka, melyre felelős és érett gondolkodású, friss nyugdíjasok, megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk.  Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpo...
    máj. 22.
  • A recepció és a recepciósok napi szintű általános felügyelete 3 rendelőben. Havi és eseti beosztás tervezés a recepció számára. Számlák időszakos (havi, heti) ellenőrzése és javítása. Számlák felülvizsgálata, kiállítása. Terápiákkal kapcsolatos kommunikáció a pácienssekkel, esetl...
    máj. 22.
  • a cégvezető/pénzügyi vezető munkájának segítése (pl. megbeszélések, találkozók szervezése), irodai készletek (irodaszer, tisztítószer, víz, tea, kávé, stb.) nyilvántartása, beszerzése/rendelése, az irodai tárgyi eszközök nyilvántartása, a bejövő/kimenő posta adminisztrációja, ikt...
    máj. 22.
  • Az idén 30 éves Grow Csoport keresi csapatának legújabb, lendületes és proaktív tagját! Cégcsoportunk a szervezetfejlesztés, vállalati tréningek, coachingok mellett, a piac egyik legnagyobb nyílt képzési palettáját is kínálja ügyfeleinek. Leendő munkatársunk a képzéseinket szerve...
    máj. 21.
  • Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...
    máj. 19.
  • Irodai kisegítő feladatok Segédanyagok beszerzése Szövetek szortírozása kódok alapján Social media oldalok kezelése, tartalomgyártás Vasalás Kávéfőzés és egyéb kisegítő feladatok Munkaidő: Hétfőtől péntekig 9:00-17:00 között heti 20 óra vállalása, rugalmasan. Munka időtartama: Ho...
    máj. 18.
  • Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása:   rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...
    máj. 18.
  • Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...
    máj. 18.
  • Irodai kisegítő Diákmunka - VI. kerület

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1061 Budapest, Andrássy út 16.
    Adminisztrációs feladatok, irodai kisegítés Könnyű fizikai munka, pakolás
    máj. 15.
  • A feladatok ellátásához dán nyelvtudás szükséges! Megrendelések kezelése Ügyfelek és belső munkatársak kérdéseinek, kéréseinek megválaszolása Kapcsolattartás a tervezésen, megrendeléseken, ellátási láncon és szállításon dolgozó munkatársakkal Számlázások, visszatérítések kezelése...
    máj. 14.
  • Irodai kisegítő feladatok Segédanyagok beszerzése Szövetek szortírozása kódok alapján Social media oldalok kezelése, tartalomgyártás Vasalás Kávéfőzés és egyéb kisegítő feladatok Munkaidő: Hétfőtől péntekig 9:00-17:00 között heti 20 óra vállalása, rugalmasan...
    máj. 11.
  • Károsztályon felmerülő adminisztrációs feladatok ellátása, Szkennelés, Beérkező dokumentumok feldolgozása, iktatása és ellenőrzése, A kárrendezés során felmerült egyéb eseti feladatok elvégzése.
    máj. 08.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim