Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VI. kerületben főiskolai végzettséggel
20 db találat
Szűrés
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...máj. 22.
-
1.Ügyfél elégedettség A legjobb ügyfélélmény biztosítása az üzletben. Elkötelezettség amellett, hogy az ügyfelek számára szívélyes, hívogató környezetet biztosítson az üzletben azáltal, hogy érti az ügyfél kiszolgálás fontosságát. A Vodafone márka és az okos telefonok, okos készü...máj. 22.
-
Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...tegnap 16:33
-
Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...tegnap 16:29
-
Projekt dokumentumok, szerződések, számlák, és egyéb fontos iratok rendszerezése és nyilvántartása, Kapcsolattartás a projekt érintettjeivel, beleértve a megrendelőket, alvállalkozókat és beszállítókat. E-mailek és telefonhívások kezelése, Rendszeres jelentések és statisztikák ké...tegnap 15:08
-
Title: Finance and Administrative Assistant Reports to: Senior Finance Officer, Minority Rights Group Europe Salary: 491 664 HUF gross for 5 days a week. This is initially a one-year full-time position with possibility for extension depending on future programmes and fundraisin...máj. 22.
-
Mivel a múzeumban a kiállítótéri asszisztensekkel találkoznak főként a vendégek, így kiemelten fontos, hogy a következők az erősségeid közé tartozzanak. Vendégek fogadása, tájékoztatása, jegy eladás, termék ajánlás Adminisztratív teendők ellátása, így fontos hogy az Excel rendsze...máj. 22.
-
Cégünk a német EASTCON-BIOFLEX ® -holding magyarországi képviselete. Otthonról végezhető telefonos munka, melyre felelős és érett gondolkodású, friss nyugdíjasok, megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk. Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpo...máj. 22.
-
A recepció és a recepciósok napi szintű általános felügyelete 3 rendelőben. Havi és eseti beosztás tervezés a recepció számára. Számlák időszakos (havi, heti) ellenőrzése és javítása. Számlák felülvizsgálata, kiállítása. Terápiákkal kapcsolatos kommunikáció a pácienssekkel, esetl...máj. 22.
-
a cégvezető/pénzügyi vezető munkájának segítése (pl. megbeszélések, találkozók szervezése), irodai készletek (irodaszer, tisztítószer, víz, tea, kávé, stb.) nyilvántartása, beszerzése/rendelése, az irodai tárgyi eszközök nyilvántartása, a bejövő/kimenő posta adminisztrációja, ikt...máj. 22.
-
Az idén 30 éves Grow Csoport keresi csapatának legújabb, lendületes és proaktív tagját! Cégcsoportunk a szervezetfejlesztés, vállalati tréningek, coachingok mellett, a piac egyik legnagyobb nyílt képzési palettáját is kínálja ügyfeleinek. Leendő munkatársunk a képzéseinket szerve...máj. 21.
-
Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...máj. 19.
-
Irodai kisegítő feladatok Segédanyagok beszerzése Szövetek szortírozása kódok alapján Social media oldalok kezelése, tartalomgyártás Vasalás Kávéfőzés és egyéb kisegítő feladatok Munkaidő: Hétfőtől péntekig 9:00-17:00 között heti 20 óra vállalása, rugalmasan. Munka időtartama: Ho...máj. 18.
-
Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása: rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...máj. 18.
-
Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...máj. 18.
-
személyesen vagy telefonon jelentkező érdeklődők tájékoztatása a vizsgálatokról és az árakról időpont egyeztetés, vizsgálatra érkező betegek fogadása, elirányítása a rendelőben kapcsolattartás telefonon, interneten keresztül, a vizsgálatok időrendi nyilvántartásának vezetése az o...máj. 17.
-
Irodai kisegítő Diákmunka - VI. kerület
Legyen az első 5 jelentkező között!1061 Budapest, Andrássy út 16.Adminisztrációs feladatok, irodai kisegítés Könnyű fizikai munka, pakolásmáj. 15. -
Order to cash gyakornok (diákmunka - dán nyelvtudással)
Legyen az első 5 jelentkező között!Rugalmas - BudapestA feladatok ellátásához dán nyelvtudás szükséges! Megrendelések kezelése Ügyfelek és belső munkatársak kérdéseinek, kéréseinek megválaszolása Kapcsolattartás a tervezésen, megrendeléseken, ellátási láncon és szállításon dolgozó munkatársakkal Számlázások, visszatérítések kezelése...máj. 14. -
Irodai kisegítő feladatok Segédanyagok beszerzése Szövetek szortírozása kódok alapján Social media oldalok kezelése, tartalomgyártás Vasalás Kávéfőzés és egyéb kisegítő feladatok Munkaidő: Hétfőtől péntekig 9:00-17:00 között heti 20 óra vállalása, rugalmasan...máj. 11.
-
Károsztályon felmerülő adminisztrációs feladatok ellátása, Szkennelés, Beérkező dokumentumok feldolgozása, iktatása és ellenőrzése, A kárrendezés során felmerült egyéb eseti feladatok elvégzése.máj. 08.