Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VI. kerületben felsőfokú angol nyelvtudással
16 db találat
Szűrés
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...máj. 17.
-
szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartásamáj. 16.
-
Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...tegnap 00:30
-
Irodai kisegítő feladatok Segédanyagok beszerzése Szövetek szortírozása kódok alapján Social media oldalok kezelése, tartalomgyártás Vasalás Kávéfőzés és egyéb kisegítő feladatok Munkaidő: Hétfőtől péntekig 9:00-17:00 között heti 20 óra vállalása, rugalmasan. Munka időtartama: Ho...máj. 18.
-
Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...máj. 18.
-
Közbeszerzési referensként a feladataid: - közbeszerzési eljárások előkészítése, teljes körű, önálló lebonyolítása, - a közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó dokumentumok elkészítése, - hirdetmények elkészítése és feladása, kezelése az EKR rendszerben...máj. 18.
-
Mivel a múzeumban a kiállítótéri asszisztensekkel találkoznak főként a vendégek, így kiemelten fontos, hogy a következők az erősségeid közé tartozzanak. Vendégek fogadása, tájékoztatása, jegy eladás, termék ajánlás Adminisztratív teendők ellátása, így fontos hogy az Excel rendsze...máj. 17.
-
Kimutatások és jelentések határidőre történő elkészítése, új kimutatások és mutatószámok létrehozásának előkészítése, megvalósítása árváltozások figyelése, felkészülés a készletezés változására, készletgazdálkodást segítő adatok, információk karbantartása az SAP-ban beszállítókka...máj. 15.
-
a vezetők munkájának támogatása, asszisztensi feladatok ellátása beérkező e-mailek, telefonok kezelése, kapcsolattartás ügyfelekkel és partnerekkel a vendégek házigazdaként történő fogadása, a brand bemutatása, ruhák eladása, értékesítése, ajánlása a vezető tervező munkájának tám...máj. 14.
-
Adatbevitel Számlák és egyéb dokumentumok kezelésemáj. 14.
-
Fordító, lektor, tolmács szakmunkatársakkal kapcsolatos feladatok: A fordítók, lektorok és tolmácsok jelentkezésének koordinálása. Felvételi folyamat teljes körű lebonyolítása. A szakmunkatársakkal kötendő szerződések, illetve szerződés-módosítások koordinálása, előkészítése. Ada...máj. 13.
-
Fordítási projektek irányítása, nyomon követése, határidők tartása Fordítási projektek technikai előkészítése: segédanyagok és megrendelt file-ok előkészítése (konvertálás, terminológia továbbítása) A megrendelések teljesítéséhez szükséges fordítói/lektori kapacitás megszervezése...máj. 13.
-
Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...máj. 11.
-
Szállodai recepciós, egyes szobafoglalási és értékesítési feladatok ellátása Foglalások nyomon követése Vendégek érkeztetése, regisztrálása, utaztatása és tájékoztatása Szállodai szolgáltatások ajánlása, színvonal folyamatos figyelése, annak emelése Vendégpanaszok gyors, hatékony...máj. 10.
-
Apartmanok felügyelete és zökkenőmentes működésének a biztosítása lenne a fő feladat Vendégek panaszainak kezelése, kérdéseinek megválaszolása és problémáik megoldása Folyamatos kapcsolattartás a szálloda más részlegeivel a zökkenőmentes működés biztosítása érdekében. A housekeep...máj. 08.
-
Szerződések elemzése, hiányosságok feltárása és követelmények azonosítása Üzleti adatok elemzése belső és külső forrásból származó adatok felhasználásával és jelentések készítése a vezetőség részére Nagy mennyiségű adat feldolgozása, insightok bemutatása és előrejelzések készítés...máj. 07.