Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VI. kerületben angol nyelvtudással

30 db találat
Szűrés
  • Senior könyvelő

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 80.
    Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...
    ápr. 26.
  • Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...
    ápr. 24.
  • Közbeszerzési referensként a feladataid: - közbeszerzési eljárások előkészítése, teljes körű, önálló lebonyolítása, - a közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó dokumentumok elkészítése, - hirdetmények elkészítése és feladása, kezelése az EKR rendszerben...
    ma 09:21
  • A marketing-, a kommunikációs- és a rendezvényszervezési osztály adminisztrációs feladatainak elvégzése, a három terület adminisztratív és operatív támogatása: szponzori vállalások teljesítésében való közreműködés alvállalkozó partnerekkel való kapcsolattartás árajánlatkérések, m...
    tegnap 11:05
  • Értékesítési képviselők munkájának segítése árajánlatok megírásában és adminisztratív feladatok elvégzésében "Hideg" hívások: adategyeztetés, ügyféligény felmérés Internetes kutatás: potenciális ügyfelek, kapcsolattartók keresése Aktív együttműködés Tenderek, közbeszerzési pályáz...
    ápr. 28.
  • Kit keresünk? olyan emberre van szükségünk, aki kedvesen és udvariasan kommunikál a páciensekkel, mindemellett precízen végzi az ehhez kapcsolódó adminisztrációt. fontos az is, hogy magabiztosan fogadja a telefonhívásokat, akár angolul is. számunkra a megfelelő jelölt hosszú távr...
    ápr. 28.
  • Szállodai recepciós

    1061 Budapest, Jókai tér 9.
    Vendégek érkeztetése-utaztatása,számlák kezelése, kiállítása Vendégproblémák kezelése E-mailek megválaszolása Telefonhívások fogadása Szállodai szoftver kezelése Adminisztrációs feladatok elvégzése Segítség nyújtása vendégeknek programok, éttermi asztal foglalásában, vagy taxiren...
    ápr. 28.
  • Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...
    ápr. 28.
  • Accounting and Administration Associate

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1061 Budapest, Andrássy út 10.
    Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...
    ápr. 28.
  • fiatal külföldi turisták fogadása, informálása, elutaztatása pénzkezelés és adminisztráció maximális vendég elégedettség biztosítása
    ápr. 28.
  • Operatív és adminisztrációs feladatok elvégzése, riportok készítése Ügyfelekkel történő kapcsolattartás A tartalomgyártás, adatrögzítés folyamatában felmerülő folyó ügyek intézése Az anyacég irodáival, a hazai TV társaságok szerkesztőségeivel, valamint az ügyfelekel történő kapcs...
    ápr. 27.
  • A cég ügyvitelével kapcsolatos napi feladatok ellátása a Bp. VI. Nagymező u. 4. szám alatti székhelyen és távmunkában: ajánlatkészítés szerződéskötések előkészítése levelezés banki kapcsolatok számlakezelés kapcsolattartás a szerződött partnerekkel Fedezetkezeléssel kapcsolatos...
    ápr. 27.
  • Office assistant

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and filing; performing administrative tasks relat...
    ápr. 26.
  • Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...
    ápr. 26.
  • Egészségügyi paraméterek mérése, rögzítése Teljes körű adminisztráció Donorok fogadása, tájékoztatása Felmerülő problémák megoldása Időpont egyeztetések személyesen, online felületen és telefonon Határidők, szabályok, előírások pontos betartása Folyamatos együttműködés a kollégák...
    ápr. 26.
  • Magánklinikáinkra beérkező páciensek üdvözlése, fogadása és informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban Időpontok egyeztetése és rögzítése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Számlázás, fizettetés
    ápr. 26.
  • Személyi asszisztens

    Rugalmas - Budapest, Hajdú-Bihar megye, Pest megye
    Ha szeretnél utazni, vitorlázni, szereted a kihívásokat, szeretnél karriert, akkor rád gondoltunk. az ügyvezető igazgató munkájának támogatása magán és üzleti programokon való részvétel budapesti céges és magánjellegű ügyintézés (kapcsolattartás szerelőkkel, lakásügyek intézése,...
    ápr. 26.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...
    ápr. 26.
  • Recepciós

    1066 Budapest, Teréz körút 62.
    Szállodai recepciós, egyes szobafoglalási és értékesítési feladatok ellátása Foglalások nyomon követése Vendégek érkeztetése, regisztrálása, utaztatása és tájékoztatása Szállodai szolgáltatások ajánlása, színvonal folyamatos figyelése, annak emelése Vendégpanaszok gyors, hatékony...
    ápr. 25.
  • Fordító, lektor, tolmács szakmunkatársakkal kapcsolatos feladatok: A fordítók, lektorok és tolmácsok jelentkezésének koordinálása. Felvételi folyamat teljes körű lebonyolítása. A szakmunkatársakkal kötendő szerződések, illetve szerződés-módosítások koordinálása, előkészítése. Ada...
    ápr. 25.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim