Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VI. kerületben egyetemi végzettséggel

27 db találat
Szűrés
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    máj. 05.
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    máj. 04.
  • Ügyvezető és Üzemeltetési vezető munkájának támogatása. Könyveléssel való kapcsolattartás. Kimenő és bejövő számlák iktatása, ahhoz kapcsolódó adminisztráció, belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, hatékony kezelése. Árurendelés, optimális raktár töltöttség biztosít...
    tegnap 13:25
  • Közbeszerzési referensként a feladataid: - közbeszerzési eljárások előkészítése, teljes körű, önálló lebonyolítása, - a közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó dokumentumok elkészítése, - hirdetmények elkészítése és feladása, kezelése az EKR rendszerben...
    tegnap 09:25
  • Teljes, uniós programok (nem projektek) pénzügyi zárásával kapcsolatos feladatok. Uniós elszámolások összeállítása és ellenőrzése. Nyilvántartások vezetése. Adatszolgáltatások összeállítása. A lezárt programok utóéletének követése, támogatása, adatok egyeztetése...
    tegnap 09:20
  • Office Manager

    1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 17.
    Ügyvezető igazgató munkájának mindennapi támogatása Széleskörű feladatok ellátása
    máj. 05.
  • Be- és kimenő postai küldemények teljeskörű kezelése (iktatás, postázás, azonosítás, szkennelés, nyilvántartási rendszerben rögzítés); Dokumentumok letöltése, kezelése, (MOKK, VIEKR, Cégkapu rendszerekből) fénymásolása, iktatása, postázásra történő előkészítése; Ügyfél-, és ügyle...
    máj. 05.
  • A fogászati kezelések és konzultációk során fordítás francia nyelvről magyarra, illetve magyarról francia nyelvre. A külföldi páciensek támogatása, kísérése a klinikán. Együttműködés, kapcsolattartás a klinikavezetővel, az értékesítési menedzserekkel, és az orvos kollégákkal...
    máj. 05.
  • Hitelügyintéző asszisztens

    1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 57.
    Hitelezési szakértő munkájának támogatása Dokumentáció összeállítása Kalkulációk készítése Ügyfél kapcsolattartás Kapcsolódó adminisztráció
    máj. 03.
  • Irodai kisegítő feladatok Segédanyagok beszerzése Szövetek szortírozása kódok alapján Social media oldalok kezelése, tartalomgyártás Vasalás Kávéfőzés és egyéb kisegítő feladatok Munkaidő: Hétfőtől péntekig 9:00-17:00 között heti 20 óra vállalása, rugalmasan. Munka időtartama: Ho...
    máj. 03.
  • Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...
    máj. 03.
  • Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...
    máj. 03.
  • Az ügyvezető munkájának támogatása Számlázási feladatok Pénzügyi adminisztráció napi teendőinek ellátása Utalások előkészítése Árajánlatok és pályázatok kezelése, nyilvántartása Szerződések előkészítése, nyilvántartása Riportok készítése heti és havi szinten egyaránt Rendezvények...
    máj. 03.
  • A cég ügyvitelével kapcsolatos napi feladatok ellátása a Bp. VI. Nagymező u. 4. szám alatti székhelyen és távmunkában: ajánlatkészítés szerződéskötések előkészítése levelezés banki kapcsolatok számlakezelés kapcsolattartás a szerződött partnerekkel Fedezetkezeléssel kapcsolatos...
    máj. 03.
  • Adminisztratív feladatok ellátása, Tender specifikáció készítése, Kapcsolattartás kórházakkal, ajánlatkérővel, gyártókkal, akik az ajánlatban partnerek, Riportok készítése, A szakterület projektjeivel kapcsolatos munkákban való részvétel, Vállalati tendertámogatási folyamat mened...
    máj. 02.
  • Egészségügyi paraméterek mérése, rögzítése Teljes körű adminisztráció Donorok fogadása, tájékoztatása Felmerülő problémák megoldása Időpont egyeztetések személyesen, online felületen és telefonon Határidők, szabályok, előírások pontos betartása Folyamatos együttműködés a kollégák...
    máj. 02.
  • Fordító, lektor, tolmács szakmunkatársakkal kapcsolatos feladatok: A fordítók, lektorok és tolmácsok jelentkezésének koordinálása. Felvételi folyamat teljes körű lebonyolítása. A szakmunkatársakkal kötendő szerződések, illetve szerződés-módosítások koordinálása, előkészítése. Ada...
    máj. 01.
  • Fordítási projektek irányítása, nyomon követése, határidők tartása Fordítási projektek technikai előkészítése: segédanyagok és megrendelt file-ok előkészítése (konvertálás, terminológia továbbítása) A megrendelések teljesítéséhez szükséges fordítói/lektori kapacitás megszervezése...
    máj. 01.
  • Forgalmi riportokhoz adatimport rendszerekből és adatformázás Excelben online Sharepoint rendszer karbantartása Polcképekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, Brandbank, Spaceman használat, adatbázis előkészítés Szállítói webshopok, és saját IT rendszerek adatbázisaib...
    ápr. 26.
  • Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...
    ápr. 26.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim