Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VI. kerületben >10 év tapasztalattal

17 db találat
Szűrés
  • Fagylaltpultos

    1238 Budapest, Bevásárló utca
    Soroksári Auchanban 23 éve működő fagylaltozó fiatalos csapatába keresek azonnali kezdéssel , teljes munkaidőre , hosszú távra pultos kollégát. Ha meg akarod alapozni a jövődet , komoly , fiatalos csapatban szeretnél elhelyezkedni , nálunk a helyed! Beleláthatsz az igazi olasz fa...
    ma 09:29
  • Szakács

    1051 Budapest, Zrínyi utca 16.
    Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.
    máj. 26.
  • Recepciós

    1061 Budapest, Király utca 8-10.
    Vendégek érkeztetése és kijelentkeztetése A vendégek tájékoztatása, kérdéseik megválaszolása, kéréseik megoldása Foglalásokkal, szálláshely értékesítéssel kapcsolatos ügyintézői feladatok Kiegészítő adminisztrációs feladatok Vendégszámlák megnyitása, árak, fizetési módok, terhelé...
    ma 13:55
  • a vezetők munkájának támogatása, asszisztensi feladatok ellátása beérkező e-mailek, telefonok kezelése, kapcsolattartás ügyfelekkel és partnerekkel a vendégek házigazdaként történő fogadása, a brand bemutatása, ruhák eladása, értékesítése, ajánlása a vezető tervező munkájának tám...
    tegnap 17:50
  • Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...
    máj. 28.
  • Accounting and Administration Associate

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1061 Budapest, Andrássy út 10.
    Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...
    máj. 28.
  • Kommunikációs támogatás nyújtása idegen nyelven (francia) a páciensek számára a kezelések időtartama alatt Tolmácsolás a kezelések alatt Árajánlatok elfogadtatása a páciensekkel és az ehhez kapcsolódó adminisztráció elvégzése Szakmai kérdések megválaszolása a páciensek kezeléséne...
    máj. 27.
  • Mivel a múzeumban a kiállítótéri asszisztensekkel találkoznak főként a vendégek, így kiemelten fontos, hogy a következők az erősségeid közé tartozzanak. Vendégek fogadása, tájékoztatása, jegy eladás, termék ajánlás Adminisztratív teendők ellátása, így fontos hogy az Excel rendsze...
    máj. 27.
  • Az ügyvezető munkájának támogatása Számlázási feladatok Pénzügyi adminisztráció napi teendőinek ellátása Utalások előkészítése Árajánlatok és pályázatok kezelése, nyilvántartása Szerződések előkészítése, nyilvántartása Riportok készítése heti és havi szinten egyaránt Rendezvények...
    máj. 27.
  • Az épületbe történő be- és kilépesek felügyelete kulcsok kiadása telefonközpont kezelése tűzjelzőközpont kezelése küldemények átvétele mindazon feladatokat elvégzése, melyek a portaszolgálat körébe tartoznak, és melyek ismerete egy megfelelő gyakorlattal rendelkező szakembertől...
    máj. 27.
  • a cégvezető/pénzügyi vezető munkájának segítése (pl. megbeszélések, találkozók szervezése), irodai készletek (irodaszer, tisztítószer, víz, tea, kávé, stb.) nyilvántartása, beszerzése/rendelése, az irodai tárgyi eszközök nyilvántartása, a bejövő/kimenő posta adminisztrációja, ikt...
    máj. 27.
  • Irodavezető

    1065 Budapest, Andrássy út
    Irodai munkafolyamatok koordinálása Vezetők munkájának támogatása Adminisztratív feladatok elvégzése Kapcsolattartás ügyfelekkel Telefonhívások, üzleti levelezések lebonyolítása
    máj. 27.
  • Éjszaka érkező vendégek teljes körű tájékoztatása, vendégélmény növelése Felmerülő vendégigények kezelése Kapcsolattartás e-mailben és telefonon a vendégeinkkel Adminisztrációs feladatok elvégzése Szállodai szoftver, számlázó program napi szintű használata Aktív kapcsolattartás a...
    máj. 25.
  • előkészíted és önállóan lebonyolítod a közbeszerzési eljárásokat elkészíted a szükséges kimutatásokat és adatszolgáltatásokat tartod a kapcsolatot a belső ügyfelekkel
    máj. 25.
  • Közbeszerzési referensként a feladataid: - közbeszerzési eljárások előkészítése, teljes körű, önálló lebonyolítása, - a közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó dokumentumok elkészítése, - hirdetmények elkészítése és feladása, kezelése az EKR rendszerben...
    máj. 24.
  • Szerződések elemzése, hiányosságok feltárása és követelmények azonosítása Üzleti adatok elemzése belső és külső forrásból származó adatok felhasználásával és jelentések készítése a vezetőség részére Nagy mennyiségű adat feldolgozása, insightok bemutatása és előrejelzések készítés...
    máj. 22.
  • A Front Office Host assists in daily Front Office operations and works with customers and Guests as part of a project used to demonstrate your abilities to work in the hotel management sector. What will I be doing? As Front Office / Night Receptionist, you will assist in daily Fr...
    máj. 21.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim