Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka állások, munkák Budapest, VI. kerületben

20 db találat
  • Irodai Munkatárs

    1064 Budapest, Izabella utca 80.
    Adminisztrációs és HR feladatok ellátása HR Manager munkájának segítése ( hirdetések ügyintézése, telefonos előszűrő interjúk lebonyolítása, interjúk megszervezése, kapcsolattartás a jelöltekkel ) Kapcsolattartás a franciaországi irodákkal...
  • Pályázati projektmenedzser és pályázatíró

    1061 Budapest, Anker köz 2-4.
    A Via Credit Kft. pályázati portfóliójának fejlesztésében való közreműködés, amely magában foglalja:- megvalósíthatósági tanulmányok készítése,- pénzügyi tervek (pl: költségvetés, likviditási terv) készítése,- pályázati dokumentáció...
  • Administrator

    1063 Budapest, Szinyei Merse utca 23.
    1) organize daily activity in the service company 2) work with the clients via email,phone 3)deal with couriersto track the orders 4)fulfill needs of the clients by organizing the schedule of the couriers
  • Office Assistant

    1061, BUDAPEST ANDRÁSSY út 10..
    Working on a variety of tasks related to the manager's and team’s working life and communication.Dealing with correspondence and phone callsManaging diaries, organising meetings and appointments, often controlling access to the...
  • Pénzügyi és irodai asszisztens

    1066 Budapest, Nyugati tér 1.
    Főbb feladataid közé tartozna az Alapítvány működésével kapcsolatos pénzügyi és HR adminisztráció, a könyvelőkkel és bérszámfejtőkkel történő kapcsolattartás, a házipénztár kezelése, az iroda zökkenőmentes működésének biztosítása és az alapítványi vezető munkájával...
  • Recepciós

    1068 Budapest, Városligeti Fasor 38.
    -Teljeskörű információs szolgáltatás és segítségnyújtás az irodába látogató vendégek részére -Telefonhívások kezelése -Adat rögzítés
    Havi nettó fizetés, juttatás:
    280 000 Forint
  • Menedzserasszisztens, ellátásszervező Karriertipp!

    1062 Budapest, Podmaniczky utca 109.
    Foglalkozás egészségügy szakmai, ehhez kapcsolódó jogszabályi ismeretek. ÁKR ismerete. Foglalkozás egészségügyi szerződések szakmai előkészítése, nyilvántartása, ismerete, módosítások jelzése, előkészítése. Kapcsolattartás a Társaság...
  • Irodai asszisztens

    1062 Budapest, Andrássy út 59.
    adminisztráció nyilvántartások vezetése ügyfelekkel való kapcsolattartás mind írásban, mind szóban irodába érkező vendégek fogadása dokumentumok szerkesztése, formázása hivatali ügyintézés ügyvédi munka...
  • Rezervációs munkatárs

    1061 Budapest, Király utca 8.
    szállodai foglalások rögzítése és visszaigazolása általános szállodai booking feladatok (d.e., d.u. és hétvégi beosztásban) szálláshelyen elérhető szolgáltatások értékesítése telefonos és e-mail megkeresések megválaszolása ...
  • Ingatlankezelő irodai munkatárs

    1061 Budapest, Király utca 32.
    meglévő ügyfélkör teljes körű menedzselésekapcsolattartás az ügyfelekkelirodai adminisztrációbérbeadási folyamatok lebonyolítása
  • Office manager

    Budapest, 1061 Andrássy út 17.
    Partner with the headquarter HR, Legal & Finance Department to maintain office policies Organize office operations and procedures Manage relationships with service providers, clients, ensuring that all items are invoiced and paid on time Responsible for ensuring office...
  • Egészségügyi ügyvitelszervező

    Budapest, 1062 Podmaniczky utca 109.
    Páciensek kéréseinek fogadása és az ellátás szervezése személyes és telefonos kapcsolattartással Betegadminisztrációs folyamatok ellátása, számlák kezelése és egyéb ügyintézés A szervezeti egységben dolgozó orvosok és asszisztensek munkájának támogatása Partnercégekkel történő...
  • Menedzser-asszisztens

    Budapest, 1062 Podmaniczky utca 109.
    a gazdasági vezetés munkájának támogatása az igazgatók és a központi menedzsment felé történő adatszolgáltatásban való részvétel a kontrolling osztály részére történő adatszolgáltatás és elemzések készítése statisztikai adatszolgáltatások elkészítése részvétel a partnerekkel...
  • Irodai asszisztens munkatárs

    1064 Budapest, Vörösmarty utca 43.
    ·személyes hivatali és postai ügyintézés · adatrögzítés, iratok rendezése, nyilvántartások kezelése, fénymásolás, nyomtatás, szkennelés, dokumentumok/ táblázatok készítése · ügyfelek fogadása, tárgyalók és irodaterek napközbeni tisztán tartása ·...