Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások V. kerületben 5-10 év tapasztalattal

43 db találat
Szűrés
  • Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...
    ápr. 24.
  • Senior könyvelő

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 80.
    Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...
    tegnap 09:27
  • HR Generalista munkájának támogatása, segítése; Beléptetéshez és egyéb változásokhoz kapcsolódó dokumentációk kezelése; Jelölt adatbázis kezelése-vezetése, kapcsolattartás a jelöltekkel; Részvétel a toborzási folyamatban; Nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és rendszerbe fo...
    ma 11:40
  • Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...
    ma 09:45
  • Recepciós, titkársági és egyéb adminisztratív feladatok ellátása Ügyfelek fogadása Beérkező és kimenő postai küldemények kezelése, rendszerezése és iktatása Futárszolgálat kezelése Telefonhívások kezelése Általános irodai feladatok elvégzése (nyomtatás, fénymásolás, szkennelés) Ü...
    ma 09:45
  • Érkező vendégek megfelelő fogadása és tájékoztatása Vendégek bejelentkezésének és kijelentkezésének a lebonyolítása Vendégszámlák elkészítése, terhelése és fizettetése Telefonhívások kezelése Panaszok kezelése Adminisztrációs feladatok  
    tegnap 16:45
  • Rezervációs munkatárs

    1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 12-14.
    A szálloda termékeinek és szolgáltatásainak népszerűsítése és értékesítése A szobafoglalások nyilvántartása, kezelése és rögzítése a szállodai foglalási rendszerbe Partnerek foglalási rendszereinek használata és kezelése Ajánlatok és visszaigazolások készítése Kapcsolattartás a p...
    tegnap 15:55
  • Amit kérünk Tőled: az elnöki kabinet munkájának támogatását, a kabinetvezető találkozóinak, programjainak egyeztetését, titkársági, adminisztrációs feladatok ellátását, határidők figyelemmel kísérését, iktatási, postázási feladatok ellátását.
    tegnap 14:10
  • Handling and registration of incoming and for outgoing postal items; Registration and budgeting of incoming invoices; Ordering and storing office supplies; Data entry; Preparing customer statements; Filing and archiving documents; Booking flight tickets; Support for other Facilit...
    tegnap 13:40
  • Feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ben meghatározottaknak megfelelően végzi. A HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat rendszeres, tudományos és szervezeti teljesítménymérésével összefüggő feladatok ellátása, a kutatóhelyek értékelési módszertanának és eszköztárának fejlesztése. Szakmai...
    tegnap 10:10
  • Feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ben meghatározottaknak megfelelően végzi; Ellátja a HUN-REN Központ stratégiai tervezési feladatainak adminisztrációját; Ellátja a kutatóhelyek tudományos kutatással kapcsolatos tudományos, kutatási és kutatásszervezési ügyeinek adminisztrációjá...
    tegnap 10:00
  • Titkársági asszisztens

    1052 Budapest, Piarista utca 4.
    feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ében meghatározottaknak megfelelően végzi; ellátja a Stratégiai és Monitoring Főosztály részére érkező iratok átvételét, számítógépes iratkezelői rendszerben történő iktatását, a kimenő levelek postázását; teljeskörű adminisztráció, levelek, ira...
    tegnap 09:50
  • Recepciós

    1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 4.
    Check in/check out feladatok ellátása, Felmerülő vendégigények kielégítése, Vendégek tájékoztatása, Beérkező levelek kezelése, Vendég-elégedettség folyamatos javítása, A szükséges adminisztrációs feladatok ellátása.
    ápr. 25.
  • The ITA is now looking for a committed and passionate full-time (40 hours per week) Testing Assistant to join the Testing Department. To provide administrative support to the ITA’s Testing Department in its daily operations, with a focus on supporting the testing department in da...
    ápr. 25.
  • kapcsolattartás külföldi partnerekkel e-mailben és telefonon a kereskedelmi kollégák támogatása bel- és külföldi logisztika intézése megrendelések koordinálása (megrendelés leadás, visszaigazolás, stb) számlázás számlák, megrendelési dokumentumok kezelése könyvelővel való kapcsol...
    ápr. 25.
  • ellátja a közfeladatot ellátó szervek iratkezelésének általános követelményeiről szóló 335/2005. (XII. 29.) Korm. rendelet alapján felmerülő feladatokat; részt vesz az iktatási feladatok ellátásában, valamint adatbázisok vezetésében; közreműködik a Humánpolitikai és Ügyviteli Főo...
    ápr. 25.
  • Vendégek fogadása, be-és kijelentkeztetése, kapcsolattartás Adminisztratív, számlázási feladatok ellátása, pénzkezelés Telefonok, levelek, e-mailek kezelése Éjszakai zárások kezelése Vendéglevelezések, foglalások kezelése
    ápr. 25.
  • teljes körű irodavezetői feladatok ellátása, általános irodai tevékenység, adminisztráció, adminisztratív dolgozók, közreműködik munkájának irányítása, elektronikus és papír alapon érkezett iratok érkeztetése, iktatása, elektronikus hatósági rendszerek használata, vezetők munkájá...
    ápr. 24.
  • Pénzkezelési feladatok ellátása Értékesítés Ügyfelek fogadása, beléptetése, regisztrálása Adminisztratív feladatok ellátása Információadás és tájékoztatás a szolgáltatásokról
    ápr. 24.
  • Kollégánkat részmunkaidős foglalkoztatásra keressük (havi 7-9 munkanap megállapodás szerint, 12 órás munkarendben) Váltott műszakban történő munkavégzés (nappal és éjszaka) A hotel vendégeinek barátságos kiszolgálása, kérések teljesítése az érkezéstől a kijelentkezésig. Programo...
    ápr. 24.
  • A következő feladatok várnak Rád a gazdasági jellegű képzéseinkkel és továbbképzéseinkkel kapcsolatban: Gazdasági jellegű képzések, továbbképzések-rendezvények szervezése, lebonyolítása Felhő alapú képzésmenedzsment és távoktatási platformok és nyilvántartások kezelése Oktatói me...
    ápr. 24.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim