Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások V. kerületben 1-3 év tapasztalattal
25 db találat
Szűrés
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelmáj. 09.
-
Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...ma 15:20
-
ügyvezető, back office vezető munkájának előkészítése, segítése biztosítási ajánlatok feldolgozása, nyilvántartása, ellenőrzése adatrögzítés statisztikák készítése külső- és belső partnerekkel való kapcsolattartás rendezvények előkészítése, szervezése egyéb adminisztratív feladat...ma 14:30
-
Recepciós diákmunka - olasz nyelvtudás (V. kerületi hotel)
Legyen az első 5 jelentkező között!1053 Budapest, Kossuth Lajos utca 2/A.Vendégek fogadása és utaztatása Szobák és kulcsok kezelése Szállodai szoftver napi szintű használata, készpénzkezelés, számlázás Vendégek színvonalas kiszolgálása Információ és segítség nyújtás a vendégek részére Írásbeli és szóbeli vendégkommunikáció Programok ismertetése, érték...ma 14:10 -
Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...ma 14:10
-
Ügyfélszolgálati teendők Tanulói befizetések, pénztár kezelés Tanárok munkájának segítése Adminisztrációs feladatok Postázás, banki teendők Megbízóról:Fiatalos, vidám angol nyelviskola vagyunk, 18 éves tapasztalattal és szakmai háttérrel. Sikerünk titka a pozitív látásmód, embe...tegnap 15:05
-
teljeskörű titkársági feladatok elvégzése ügyvédek napi munkájának hatékony segítése bejövő és kimenő telefonok kezelése dokumentumszerkesztési, gépelési feladatok bírósági/cégbírósági eljárással kapcsolatos adminisztratív teendőktegnap 13:35
-
Derűt és vidámságot sugárzol? Proaktív vagy, pörgős és szeretsz irányítani? Nálunk a helyed! Hosszú távra, napi 8 órás munkaviszonyra keressük azt az irodavezető kollégánkat, aki átlát, koordinál és kedvesen gondoskodik arról, hogy munkatársaink napja gördülékenyen teljen. Téged...tegnap 12:31
-
Számlák kezelése Számlázás Szerződések karbantartása Utalási listák összeállítása Projektlista karbantartása Fizetéssel kapcsolatos ügyintézés Könyvelőnek dokumentumok összekészítése Részvétel az elnyert, megrendelt munkák szerződéseinek (alvállalkozói-, beszállítói-, megrendelői...tegnap 09:15
-
Legalább középfokú végzettség, Ügyviteli, adminisztrációs területen szerzett gyakorlat, MS Office irodai alkalmazások felhasználói szintű ismerete, Büntetlen előélet Magyar állampolgárság Cselekvőképesség Egyéni készségek: Jó kommunikációs készség Jó problémamegoldó készség Te...máj. 09.
-
Feladat: - Tesztlapok kiosztása és beszedése, - Vizsgázók felügyelete - Iratok ellenőrzésemáj. 09.
-
Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...máj. 09.
-
Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-13:00 és/vagy 13:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2--3 műszak...máj. 09.
-
Recepciós (diákmunka olasz nyelvtudással hotelben) - V. kerület
1053 Budapest, Kossuth Lajos utca 2/A.Vendégek fogadása és utaztatása Szobák és kulcsok kezelése Szállodai szoftver napi szintű használata, készpénzkezelés, számlázás Vendégek színvonalas kiszolgálása Információ és segítség nyújtás a vendégek részére Írásbeli és szóbeli vendégkommunikáció Programok ismertetése, érték...máj. 09. -
Managing the entirety of all Property service requests from beginning to end, to include the coordination of schedules for both customers and colleagues to provide efficient logistical solutions Assisting the Supervisor with all residential Make Ready responsibilities to include...máj. 08.
-
Manages automotive repair requests and contracts, including technical inspections and preventative maintenance on all Government-owned vehicles. Performs or orders basic diagnostic tests to determine nature and extent of necessary repair work and monitors contractor performance i...máj. 07.
-
Vendégek fogadása, be-és kijelentkeztetése, kapcsolattartás Adminisztratív, számlázási feladatok ellátása, pénzkezelés Telefonok, levelek, e-mailek kezelése Éjszakai zárások kezelése Vendéglevelezések, foglalások kezelésemáj. 07.
-
Kollégánkat részmunkaidős foglalkoztatásra keressük (havi 7-9 munkanap megállapodás szerint, 12 órás munkarendben) Váltott műszakban történő munkavégzés (nappal és éjszaka) A hotel vendégeinek barátságos kiszolgálása, kérések teljesítése az érkezéstől a kijelentkezésig. Programo...máj. 07.
-
Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...máj. 05.
-
The Mailroom Clerk receives, dispatches, sorts, and distributes mail from multiple sources. These include but are not limited to local and international mail, Diplomatic Post Office (DPO) mail, diplomatic pouch material, and commercial courier services. The incumbent spends a lar...máj. 01.
-
Recepciós pakolós munkatárs - rendezvényközpont (diákmunka - V. kerület)
1055 Budapest, Falk Miksa utca 1.Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...máj. 01. -
-Érkezéskor és távozás előtt a teljes emelet ellenőrzése: mosdók, konyhák, irodatér tisztasága, tárgyalók berendezése, berendezések működőképessége. A bejárás (ellenőrzési lista előre egyeztetve) alatt bármilyen probléma felmerül a bérleményben, az Office Coordinátort értesíteni,...máj. 01.