Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák egyetemi végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal

35 db találat
Szűrés
  • szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartása
    máj. 16.
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 17.
  • Magyarországi egyik legkeresettebb barkácsgép forgalmazója keres a vezető(k) mellé személyi asszisztenst. Feladatok: - vezető(k) napi rutinjának segítése, - projektek koordinálása, - dokumentumok készítése, - információk gyűjtése, - vezetők feladainak és rendelkezéseinek követés...
    tegnap 15:50
  • Derűt és vidámságot sugárzol? Proaktív vagy, pörgős és szeretsz irányítani? Nálunk a helyed! Hosszú távra, napi 8 órás munkaviszonyra keressük azt az irodavezető kollégánkat, aki átlát, koordinál és kedvesen gondoskodik arról, hogy munkatársaink napja gördülékenyen teljen. Téged...
    máj. 18.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Ellátja a Magyar Falu Program lebonyolításához kapcsolódó pénzügyi feladatokat. Ellátja az egyes pályázatos támogatásokra kötött megbízási szerződések és jogszabályi felhatalmazás alapján a támogatások folyósításával kapcsolatos feladatokat: számlanyitás, fedezetigénylés, fedezet...
    máj. 18.
  • Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...
    máj. 17.
  • ügyvezető, back office vezető munkájának előkészítése, segítése biztosítási ajánlatok feldolgozása, nyilvántartása, ellenőrzése adatrögzítés statisztikák készítése külső- és belső partnerekkel való kapcsolattartás rendezvények előkészítése, szervezése egyéb adminisztratív feladat...
    máj. 17.
  • Ellátja a szervezeti egységen jelentkező általános adminisztrációs, ügyviteli és iratkezelési feladatokat. Ellenőrzi a szervezeti egység vezetőjének szignózásra és kiadmányozásra felterjesztett iratok formai követelményeknek való megfelelőségét, különös tekintettel az iraton szer...
    máj. 17.
  • Az intézmény egészére szóló pályázatok formai és tartalmi ellenőrzése, ügyintézése a kiírásoknak megfelelően. Az elszámolások során a kapcsolódó szerződések és számlák alaki és tartalmi követelményeinek ellenőrzése, az elszámolás lebonyolítása. A határidők figyelemmel kísérése és...
    máj. 16.
  • Recepciós

    1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 12-14.
    A vendégek ki- és bejelentkezésével kapcsolatos teendők elvégzése Kasszakezelés és a napi jelentések elkészítése Pénzügyi ellenőrzési feladatok elvégézse Önellenőrzési folyamatok szabályszerű elvégzése A pénzkezelési szabályok változásának figyelemmel kísérése Valutaváltás A vend...
    máj. 16.
  • Számlák kezelése Számlázás Szerződések karbantartása Utalási listák összeállítása Projektlista karbantartása Fizetéssel kapcsolatos ügyintézés Könyvelőnek dokumentumok összekészítése Részvétel az elnyert, megrendelt munkák szerződéseinek (alvállalkozói-, beszállítói-, megrendelői...
    máj. 16.
  • Az Oktatási Hivatal egyszerre van jelen a köznevelési és a felsőoktatási intézmények életében, a diákok továbbtanulásánál, a hallgatók tanulmányaiban, illetve a nyelvvizsgázók vagy a pedagógiai továbbképzéseken részt vevő tanárok ügyeinek intézésénél – működésével a hazai képzés...
    máj. 16.
  • Legalább középfokú végzettség, Ügyviteli, adminisztrációs területen szerzett gyakorlat, MS Office irodai alkalmazások felhasználói szintű ismerete, Büntetlen előélet Magyar állampolgárság Cselekvőképesség Egyéni készségek: Jó kommunikációs készség Jó problémamegoldó készség Te...
    máj. 15.
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    máj. 15.
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljeskörű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    máj. 15.
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljeskörű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    máj. 15.
  • Lelkesedsz a nemzetközi kapcsolatok kiépítéséért? Szeretsz utazni? Inspirál a multinacionális környezet? Akkor megérkeztél, ne keress tovább! Az új kolléga feladata az lesz, hogy ápolja a vállalat nemzetközi kapcsolatait és megkönnyítse a globális együttműködést. Ha szívesen dolg...
    máj. 15.
  • Fogyasztókkal történő gyors és hatékony kapcsolattartás, majd személyes látogatás és segítségnyújtás Magyarország meghatározott területén, megyéjében. Füstmentes termékeinket használó fogyasztók teljes körű, magas minőségű tájékoztatása, kérdéseinek megválaszolása, termékhasznála...
    máj. 15.
  • központi emailfiókra és telefonvonalra érkező megkeresések megválaszolása, ügyintézése, tanügyi dokumentumok elkészítése, feldolgozása, irattározás, elektronikus nyilvántartási rendszerek vezetése, hozzájuk kapcsolódó ügyintézés.
    máj. 15.
  • Adatrögzítő feladatok ellátása Munkaidő: Hétfőtől csütörtökig 9:00-17:00, pénteken 9:00-15:00 között, legalább heti 2-3 napban, napi 8 órában
    máj. 15.
  • Office manager

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office management with accounting skills office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and fil...
    máj. 14.
  • Pénzügyi munkatárs

    1053 Budapest, Ferenciek tere
    egyszerű és összetett pénzügyi feladatok ellátása, pénzügyi nyilvántartások naprakész vezetése, pénzügyi alátámasztó dokumentumok készítése, ellenőrzése, számlák kollaudálása, együttműködés a külsős könyvelő céggel, kapcsolattartás a társosztályokkal, beszállítókkal, partnerekkel...
    máj. 14.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim