Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások V. kerületben főiskolai végzettséggel
65 db találat
Szűrés
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.máj. 26.
-
Soroksári Auchanban 23 éve működő fagylaltozó fiatalos csapatába keresek azonnali kezdéssel , teljes munkaidőre , hosszú távra pultos kollégát. Ha meg akarod alapozni a jövődet , komoly , fiatalos csapatban szeretnél elhelyezkedni , nálunk a helyed! Beleláthatsz az igazi olasz fa...tegnap 09:29
-
Starting date: July 15, 2024 Application deadline: open until filled Full- or Part-Time: Part-Time (20 hours/week) Duration: 12 months Location: Budapest Academic Cooperation and Research Support Off...tegnap 13:16
-
Pályázati tanácsadó irodánkba pályázati asszisztenst/referenst keresünk budapesti munkavégzési helyszínre, azonnali belépési lehetőséggel. Pályázati tapasztalat és gyakorlat nem feltétel, pályakezdőket keresünk, diploma megszerzése előtti jelölteket is alkalmazunk, képzést és 8 ó...ma 00:05
-
Vendégek fogadása Céges telefon, és központi e-mail cím kezelése Postai küldemények kezelése/iktatása Adminisztrációs feladatok Számlák regisztrálásategnap 16:45
-
A cég irodájának mindennapi működtetése, Irodai adminisztráció elvégzése Irodai beszerzések intézése Üzemeltetési feladatok ellátása Számlázás, házi pénztár vezetése Munkaügyi adminisztráció kezelése Külföldi kiküldetések szervezése Tárgyalások és irodai események támogatása Kapc...tegnap 11:20
-
Munkáltató csepeli fémhulladék telephelyén a szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése; Napi és havi készletek nyilvántartása a hulladék-nyilvántartó programban, szükség esetén manuálisan, papír alapon; Kapcsolattartás a beszállítókkal; A szállítást kísérő dokumentumok vissza...tegnap 10:45
-
Cégünk a német EASTCON-BIOFLEX ® -holding magyarországi képviselete. Otthonról végezhető telefonos munka, melyre felelős és érett gondolkodású, friss nyugdíjasok, megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk. Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpo...tegnap 00:35
-
Adminisztratív feladatok elvégzése Statisztikai elemzések Szervezési feladatok Pénzügyi és könyvelési feladatok Információgyűjtés Személyi asszisztencia Projektmenedzsment Jelentések készítése Adatpontosság biztosításamáj. 29.
-
Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...máj. 29.
-
ügyvezető, back office vezető munkájának előkészítése, segítése biztosítási ajánlatok feldolgozása, nyilvántartása, ellenőrzése adatrögzítés statisztikák készítése külső- és belső partnerekkel való kapcsolattartás rendezvények előkészítése, szervezése egyéb adminisztratív feladat...máj. 29.
-
Figyelmesen és empatikusan hallgatod a hívó felet, elemzed a kérdését, majd Megfelelő megoldást kínálsz, és hozzájárulsz egy pozitív élményhez Rögzíted a fontos részleteket, és gondoskodsz arról, hogy mindenki értve és megbecsülve érezze magát Törzsadatok változásait vezeted a re...máj. 29.
-
Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...máj. 29.
-
Külső partnerünknél történő postázó tevékenység ellátása; beérkező postai küldemények iktatása, digitalizálása és a megfelelő osztályokra történő eljuttatása; kimenő postai küldemények iktatása, átadása a posta szolgálatnak, átvételi információk rögzítése; gyorspostai küldemények...máj. 29.
-
Als Mitarbeiter Prüfungsmanagement bist du im Bereich des Prüfungsmanagements angesiedelt. Du bekommst Tickets von unserem 1st level Teilnehmersupport und musst diese entsprechend den definierten SLAs lösen. Du kommunizierst per Mail und per Telefon. Du bist erster Anprechpartner...máj. 29.
-
A következő feladatok várnak Rád a gazdasági jellegű képzéseinkkel és továbbképzéseinkkel kapcsolatban: Gazdasági jellegű képzések, továbbképzések-rendezvények szervezése, lebonyolítása Felhő alapú képzésmenedzsment és távoktatási platformok és nyilvántartások kezelése Oktatói me...máj. 29.
-
The ITA is now looking to expand its Regulatory Compliance Department with a committed and passionate full-time (40 hours per week) employee to join the ITA’s Branch Office in Budapest. The primary responsibility of this position will be to support the compliance activities with...máj. 28.
-
Megrendelések feldolgozása a vállalatirányítási rendszerben, Rendelések kezelése piacteres partnereink felületein, (Emag, Mall stb) Számlák készítése, Feladócímkék készítése, kapcsolattartás a futárszolgálatokkal, Kimutatások és nyilvántartások készítése, vezetése, Raktári folyam...máj. 28.
-
A beérkező és kimenő iratok teljes körű kezelése a szabályzatoknak megfelelő ügyiratforgalom biztosítása érdekében. A rábízott központi e-mail címekre érkező küldemények szabályzat szerinti kezelése. Részt vesz a partnertörzs kezelésben a szabályzatnak megfelelően. Az irattári mu...máj. 28.
-
Coordinating, managing and controlling all activities related to the Front Office department on a shift-by-shift basis Organizing, directing and supervising the work of the assigned staff Organizing and supervising the work of the Front Office Working as a receptionist on a stand...máj. 28.
-
A Szakmai Igazgató munkájának teljes körű támogatása Természettudományos, környezetgazdálkodási, területfejlesztési szakmai feladatok megvalósításához kapcsolódó koordináció: érintett szereplők megkeresése, ülések, workshopok megszervezése, megbeszéléseken elhangzottak kivonatolá...máj. 28.
-
Online számlanyilvántartó rendszerbe adatok- és dokumentumok betöltése Adatok ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel Szoftverfejlesztés támogatása (észrevételek, javaslatok)máj. 28.