Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások V. kerületben 1-3 év tapasztalattal
31 db találat
Szűrés
-
1.Ügyfél elégedettség A legjobb ügyfélélmény biztosítása az üzletben. Elkötelezettség amellett, hogy az ügyfelek számára szívélyes, hívogató környezetet biztosítson az üzletben azáltal, hogy érti az ügyfél kiszolgálás fontosságát. A Vodafone márka és az okos telefonok, okos készü...máj. 22.
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.máj. 26.
-
Figyelmesen és empatikusan hallgatod a hívó felet, elemzed a kérdését, majd Megfelelő megoldást kínálsz, és hozzájárulsz egy pozitív élményhez Rögzíted a fontos részleteket, és gondoskodsz arról, hogy mindenki értve és megbecsülve érezze magát Törzsadatok változásait vezeted a re...ma 14:15
-
Külső partnerünknél történő postázó tevékenység ellátása; beérkező postai küldemények iktatása, digitalizálása és a megfelelő osztályokra történő eljuttatása; kimenő postai küldemények iktatása, átadása a posta szolgálatnak, átvételi információk rögzítése; gyorspostai küldemények...ma 12:58
-
A következő feladatok várnak Rád a gazdasági jellegű képzéseinkkel és továbbképzéseinkkel kapcsolatban: Gazdasági jellegű képzések, továbbképzések-rendezvények szervezése, lebonyolítása Felhő alapú képzésmenedzsment és távoktatási platformok és nyilvántartások kezelése Oktatói me...ma 08:33
-
ügyvezető, back office vezető munkájának előkészítése, segítése biztosítási ajánlatok feldolgozása, nyilvántartása, ellenőrzése adatrögzítés statisztikák készítése külső- és belső partnerekkel való kapcsolattartás rendezvények előkészítése, szervezése egyéb adminisztratív feladat...ma 14:30
-
a munkáltató munkájához szükséges asszisztensi, titkársági feladatok elvégzése irodavezetés (iroda adminisztratív és szervezési feladatainak ellátása, irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, irodai beszerzési feladatok, iroda és egyéb tárgyi eszközök...ma 12:20
-
The ITA is now looking to expand its Regulatory Compliance Department with a committed and passionate full-time (40 hours per week) employee to join the ITA’s Branch Office in Budapest. The primary responsibility of this position will be to support the compliance activities with...tegnap 19:00
-
A beérkező és kimenő iratok teljes körű kezelése a szabályzatoknak megfelelő ügyiratforgalom biztosítása érdekében. A rábízott központi e-mail címekre érkező küldemények szabályzat szerinti kezelése. Részt vesz a partnertörzs kezelésben a szabályzatnak megfelelően. Az irattári mu...tegnap 15:25
-
Coordinating, managing and controlling all activities related to the Front Office department on a shift-by-shift basis Organizing, directing and supervising the work of the assigned staff Organizing and supervising the work of the Front Office Working as a receptionist on a stand...tegnap 15:22
-
A Szakmai Igazgató munkájának teljes körű támogatása Természettudományos, környezetgazdálkodási, területfejlesztési szakmai feladatok megvalósításához kapcsolódó koordináció: érintett szereplők megkeresése, ülések, workshopok megszervezése, megbeszéléseken elhangzottak kivonatolá...tegnap 14:35
-
Felhasználók részére szerepkörök és jogosultságok beállítása és nyilvántartása; törzsadatok karbantartása, illetve a területi felhasználókkal egyeztetve karbantartatása; felhasználói igények fogadása, rendszerezése, kapcsolattartás az ERP rendszer felhasználóival és a fejlesztőkk...tegnap 10:51
-
Számlák kezelése Számlázás Szerződések karbantartása Utalási listák összeállítása Projektlista karbantartása Fizetéssel kapcsolatos ügyintézés Könyvelőnek dokumentumok összekészítése Részvétel az elnyert, megrendelt munkák szerződéseinek (alvállalkozói-, beszállítói-, megrendelői...tegnap 09:25
-
Recepciós feladatok teljes körű ellátása: a társasház lakóinak és vendégeinek fogadása, magas színvonalú és teljes körű tájékoztatása magyar és angol nyelven, Folyamatos kapcsolattartás a vendégekkel, vendégpanaszok és észrevételek gyors, hatékony kezelése és továbbítása, Segítsé...tegnap 08:19
-
Legalább középfokú végzettség, Ügyviteli, adminisztrációs területen szerzett gyakorlat, MS Office irodai alkalmazások felhasználói szintű ismerete, Büntetlen előélet Magyar állampolgárság Cselekvőképesség Egyéni készségek: Jó kommunikációs készség Jó problémamegoldó készség Te...máj. 27.
-
Lelkesedsz a nemzetközi kapcsolatok kiépítéséért? Szeretsz utazni? Inspirál a multinacionális környezet? Akkor megérkeztél, ne keress tovább! Az új kolléga feladata az lesz, hogy ápolja a vállalat nemzetközi kapcsolatait és megkönnyítse a globális együttműködést. Ha szívesen dolg...máj. 27.
-
egyetemi környezetben a felsővezető munkájának adminisztratív támogatása, a levelezés, a naptár és a megkeresések kezelése, a felsővezető utazásainak szervezése, a beszerzések intézése, költségek egyeztetése, nyomon követése és az ehhez tartozó riportok elkészítése, a felsővezető...máj. 27.
-
Bővülő csapatunkba keresünk munkatársat "irodai/pénzügyi asszisztens" pozícióba. Jelenleg 50 fős, de folyamatosan bővülő fiatalos, lelkes csapatunkba irodai munkatársat keresünk főállásban, a cég napi szintű feladatainak segítésére és ellátására. Cégünk fő ágazatai a felső kategó...máj. 27.
-
központi emailfiókra és telefonvonalra érkező megkeresések megválaszolása, ügyintézése, tanügyi dokumentumok elkészítése, feldolgozása, irattározás, elektronikus nyilvántartási rendszerek vezetése, hozzájuk kapcsolódó ügyintézés.máj. 27.
-
egyszerű és összetett pénzügyi feladatok ellátása, pénzügyi nyilvántartások naprakész vezetése, pénzügyi alátámasztó dokumentumok készítése, ellenőrzése, számlák kollaudálása, együttműködés a külsős könyvelő céggel, kapcsolattartás a társosztályokkal, beszállítókkal, partnerekkel...máj. 26.
-
Érkező vendégek megfelelő fogadása és tájékoztatása Vendégek bejelentkezésének és kijelentkezésének a lebonyolítása Vendégszámlák elkészítése, terhelése és fizettetése Telefonhívások kezelése Panaszok kezelése Adminisztrációs feladatokmáj. 26.
-
Főbb kihívások: a vendégek fogadása, eligazítása beérkező telefonhívások, posta, üzenetek kezelése, dokumentálása, előkészítése és nyilvántartása, a cég általános napi üzletvitelének elősegítése általános irodai feladatok ellátása: az irodai felszerelések beszerzésében való részv...máj. 26.