Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások V. kerületben 1-3 év tapasztalattal
20 db találat
Szűrés
-
Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...máj. 05.
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelmáj. 04.
-
Check in/check out feladatok ellátása, Felmerülő vendégigények kielégítése, Vendégek tájékoztatása, Beérkező levelek kezelése, Vendég-elégedettség folyamatos javítása, A szükséges adminisztrációs feladatok ellátása.tegnap 17:00
-
Manages automotive repair requests and contracts, including technical inspections and preventative maintenance on all Government-owned vehicles. Performs or orders basic diagnostic tests to determine nature and extent of necessary repair work and monitors contractor performance i...tegnap 16:49
-
The ITA is now looking for a committed and passionate full-time (40 hours per week) Testing Assistant to join the Testing Department. To provide administrative support to the ITA’s Testing Department in its daily operations, with a focus on supporting the testing department in da...tegnap 16:35
-
Vendégek fogadása, be-és kijelentkeztetése, kapcsolattartás Adminisztratív, számlázási feladatok ellátása, pénzkezelés Telefonok, levelek, e-mailek kezelése Éjszakai zárások kezelése Vendéglevelezések, foglalások kezelésetegnap 09:10
-
Derűt és vidámságot sugárzol? Proaktív vagy, pörgős és szeretsz irányítani? Nálunk a helyed! Hosszú távra, napi 8 órás munkaviszonyra keressük azt a koordinátor kollégánkat, aki átlát, koordinál és kedvesen gondoskodik arról, hogy munkatársaink napja gördülékenyen teljen. Téged v...máj. 06.
-
Ellátja a Magyar Falu Program lebonyolításához kapcsolódó pénzügyi feladatokat. Ellátja az egyes pályázatos támogatásokra kötött megbízási szerződések és jogszabályi felhatalmazás alapján a támogatások folyósításával kapcsolatos feladatokat: számlanyitás, fedezetigénylés, fedezet...máj. 06.
-
Az intézmény egészére szóló pályázatok formai és tartalmi ellenőrzése, ügyintézése a kiírásoknak megfelelően. Az elszámolások során a kapcsolódó szerződések és számlák alaki és tartalmi követelményeinek ellenőrzése, az elszámolás lebonyolítása. A határidők figyelemmel kísérése és...máj. 04.
-
HR Generalista munkájának támogatása, segítése; Beléptetéshez és egyéb változásokhoz kapcsolódó dokumentációk kezelése; Jelölt adatbázis kezelése-vezetése, kapcsolattartás a jelöltekkel; Részvétel a toborzási folyamatban; Nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és rendszerbe fo...máj. 04.
-
Legalább középfokú végzettség, Ügyviteli, adminisztrációs területen szerzett gyakorlat, MS Office irodai alkalmazások felhasználói szintű ismerete, Büntetlen előélet Magyar állampolgárság Cselekvőképesség Egyéni készségek: Jó kommunikációs készség Jó problémamegoldó készség Te...máj. 03.
-
Bejövő számlák ellenőrzése és könyvelésük előkészítése Kintlévőségkezelése (fizetési felszólítások, kintlévőségi riportok készítése) Számlázás Folyószámlák egyeztetése partnerekkel Banki utalások A könyvelő és a könyvvizsgáló részére szükséges dokumentumok előkészítése Nyilvántar...máj. 02.
-
Érkező vendégek megfelelő fogadása és tájékoztatása Vendégek bejelentkezésének és kijelentkezésének a lebonyolítása Vendégszámlák elkészítése, terhelése és fizettetése Telefonhívások kezelése Panaszok kezelése Adminisztrációs feladatokmáj. 02.
-
Külső partnerünknél történő postázó tevékenység ellátása; beérkező postai küldemények iktatása, digitalizálása és a megfelelő osztályokra történő eljuttatása; kimenő postai küldemények iktatása, átadása a posta szolgálatnak, átvételi információk rögzítése; gyorspostai küldemények...máj. 02.
-
feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ében meghatározottaknak megfelelően végzi; ellátja a Stratégiai és Monitoring Főosztály részére érkező iratok átvételét, számítógépes iratkezelői rendszerben történő iktatását, a kimenő levelek postázását; teljeskörű adminisztráció, levelek, ira...máj. 02.
-
The Mailroom Clerk receives, dispatches, sorts, and distributes mail from multiple sources. These include but are not limited to local and international mail, Diplomatic Post Office (DPO) mail, diplomatic pouch material, and commercial courier services. The incumbent spends a lar...máj. 01.
-
Junior Accountant gyakornok - GCK
Legyen az első 5 jelentkező között!1054 Budapest, Szabadság tér 7.Bank napi könyvelése Szállítói számlák folyamatos könyvelése Továbbszámlázás esetén Vevő számla kiállítása Vevő/Szállító folyószámlák folyamatos egyeztetése, rendezése Boutique pénztárzárások heti egyeztetése Dokumentumok kezelése (szkennelés, lefűzés, archiválás) MUNKAIDŐ: H-P 8...ápr. 30. -
Az éjszaka során felmerülő valamennyi vendégkérés kezelése A Front Office rendszerek ismerete, a biztonsági mentési eljárások és a rendszer helyreállítási eljárásainak ismerete. Problémák jelentése és dokumentálása a műszakváltásokkor. Az éjszakai auditálási folyamat ellenőrzése...ápr. 30.
-
Pénzkezelési feladatok ellátása Értékesítés Ügyfelek fogadása, beléptetése, regisztrálása Adminisztratív feladatok ellátása Információadás és tájékoztatás a szolgáltatásokrólápr. 24.
-
a menedzsment tevékenység során szükséges dokumentumok elkészítése, előkészítése a projektmenedzser és a pénzügyi vezető számára, az elkészült dokumentumok előterjesztése jóváhagyásra, a szükséges módosítások átvezetése, a dokumentumok javítása, nyilvántartások vezetése, jelentés...ápr. 23.