Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Pályakezdő adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások V. kerületben
15 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...tegnap 09:27
-
telefonok kezelése; vendégek fogadása és tájékoztatása; posta küldemények kezelése; munkához tartozó adminisztratív feladatok ellátása; egyéb ad-hoc feladatok (konferenciatermek berendezésében segédkezés)Friss
-
Diákmunka - Trainee Receptionist and Administrator (Native Hungarian Speaker)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest 8. ker.Key Responsibilities: - Serve as the first point of contact for our company, offering a warm welcome to guests and clients both in person and over the phone in Hungarian and English. - Manage incoming calls, including screening, forwarding, and taking messages with a high level o...ma 05:20 -
Recepciós diákmunka francia nyelvtudással hotelben - V. kerület
1053 Budapest, Kossuth Lajos utca 2/A.Vendégek fogadása és utaztatása Szobák és kulcsok kezelése Szállodai szoftver napi szintű használata, készpénzkezelés, számlázás Vendégek színvonalas kiszolgálása Információ és segítség nyújtás a vendégek részére Írásbeli és szóbeli vendégkommunikáció Programok ismertetése, érték...tegnap 14:10 -
Recepciós diákmunka olasz nyelvtudással hotelben - V. kerület
1053 Budapest, Kossuth Lajos utca 2/A.Vendégek fogadása és utaztatása Szobák és kulcsok kezelése Szállodai szoftver napi szintű használata, készpénzkezelés, számlázás Vendégek színvonalas kiszolgálása Információ és segítség nyújtás a vendégek részére Írásbeli és szóbeli vendégkommunikáció Programok ismertetése, érték...tegnap 14:09 -
Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...tegnap 14:05
-
Kollégánkat részmunkaidős foglalkoztatásra keressük (havi 7-9 munkanap megállapodás szerint, 12 órás munkarendben) Váltott műszakban történő munkavégzés (nappal és éjszaka) A hotel vendégeinek barátságos kiszolgálása, kérések teljesítése az érkezéstől a kijelentkezésig. Programo...ápr. 24.
-
- Beérkező e-mailek kezelése, - riportokhoz adatgyűjtés, - fénymásolás, nyomtatás, szkennelés, - különböző adminisztratív feladatok.ápr. 23.
-
- tájékoztatók frissítése, - adatbázis kezelés, prezentációk kezelése, - riportok kiküldése, - egyéb adminisztrációs feladatok. - Nyitottság esetén az értékesítési feladatok egyes részeiben való részvétel: potenciális bérlők megkeresése, találkozók egyeztetése...ápr. 23.
-
teljeskörű titkársági feladatok elvégzése ügyvédek napi munkájának hatékony segítése bejövő és kimenő telefonok kezelése dokumentumszerkesztési, gépelési feladatok bírósági/cégbírósági eljárással kapcsolatos adminisztratív teendőkápr. 22.
-
Bejövő számlák ellenőrzése és könyvelésük előkészítése Kintlévőségkezelése (fizetési felszólítások, kintlévőségi riportok készítése) Számlázás Folyószámlák egyeztetése partnerekkel Banki utalások A könyvelő és a könyvvizsgáló részére szükséges dokumentumok előkészítése Nyilvántar...ápr. 17.
-
Recepciós pakolós munkatárs - rendezvényközpont (diákmunka - V. kerület)
Legyen az első 5 jelentkező között!1055 Budapest, Falk Miksa utca 1.Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...ápr. 16. -
-Érkezéskor és távozás előtt a teljes emelet ellenőrzése: mosdók, konyhák, irodatér tisztasága, tárgyalók berendezése, berendezések működőképessége. A bejárás (ellenőrzési lista előre egyeztetve) alatt bármilyen probléma felmerül a bérleményben, az Office Coordinátort értesíteni,...ápr. 16.
-
Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, leginkább keddi és csütörtöki napon 13:00-20:00 közöttápr. 11.