Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák V. kerületben

23 db találat
Szűrés
  • Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...
    ma 00:35
  • Bejövő számlák ellenőrzése és könyvelésük előkészítése Kintlévőségkezelése (fizetési felszólítások, kintlévőségi riportok készítése) Számlázás Folyószámlák egyeztetése partnerekkel Banki utalások A könyvelő és a könyvvizsgáló részére szükséges dokumentumok előkészítése Nyilvántar...
    máj. 02.
  • Feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ben meghatározottaknak megfelelően végzi. A HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat rendszeres, tudományos és szervezeti teljesítménymérésével összefüggő feladatok ellátása, a kutatóhelyek értékelési módszertanának és eszköztárának fejlesztése. Szakmai...
    máj. 02.
  • Feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ben meghatározottaknak megfelelően végzi; Ellátja a HUN-REN Központ stratégiai tervezési feladatainak adminisztrációját; Ellátja a kutatóhelyek tudományos kutatással kapcsolatos tudományos, kutatási és kutatásszervezési ügyeinek adminisztrációjá...
    máj. 02.
  • Titkársági asszisztens

    1052 Budapest, Piarista utca 4.
    feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ében meghatározottaknak megfelelően végzi; ellátja a Stratégiai és Monitoring Főosztály részére érkező iratok átvételét, számítógépes iratkezelői rendszerben történő iktatását, a kimenő levelek postázását; teljeskörű adminisztráció, levelek, ira...
    máj. 02.
  • Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...
    máj. 01.
  • ellátja a közfeladatot ellátó szervek iratkezelésének általános követelményeiről szóló 335/2005. (XII. 29.) Korm. rendelet alapján felmerülő feladatokat; részt vesz az iktatási feladatok ellátásában, valamint adatbázisok vezetésében; közreműködik a Humánpolitikai és Ügyviteli Főo...
    máj. 01.
  • Vendégek fogadása, be-és kijelentkeztetése, kapcsolattartás Adminisztratív, számlázási feladatok ellátása, pénzkezelés Telefonok, levelek, e-mailek kezelése Éjszakai zárások kezelése Vendéglevelezések, foglalások kezelése
    máj. 01.
  • Mid-Officer

    1051 Budapest, Hercegprímás utca 12.
    Ügyletekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Credit control feladatok ellátása (szerződéskötési és hatálybalépési feltételek meglétének ellenőrzése) Negyedéves monitoring feladatok ellátása Az üzleti terület napi munkájának teljes körű támogatása Management riportok e...
    máj. 01.
  • Kollégánkat részmunkaidős foglalkoztatásra keressük (havi 7-9 munkanap megállapodás szerint, 12 órás munkarendben) Váltott műszakban történő munkavégzés (nappal és éjszaka) A hotel vendégeinek barátságos kiszolgálása, kérések teljesítése az érkezéstől a kijelentkezésig. Programo...
    máj. 01.
  • Bank napi könyvelése Szállítói számlák folyamatos könyvelése Továbbszámlázás esetén Vevő számla kiállítása Vevő/Szállító folyószámlák folyamatos egyeztetése, rendezése Boutique pénztárzárások heti egyeztetése Dokumentumok kezelése (szkennelés, lefűzés, archiválás) MUNKAIDŐ: H-P 8...
    ápr. 30.
  • Derűt és vidámságot sugárzol? Proaktív vagy, pörgős és szeretsz irányítani? Nálunk a helyed! Hosszú távra, napi 8 órás munkaviszonyra keressük azt a koordinátor kollégánkat, aki átlát, koordinál és kedvesen gondoskodik arról, hogy munkatársaink napja gördülékenyen teljen. Téged v...
    ápr. 30.
  • Titkársági Asszisztens

    1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 16.
    teljeskörű titkársági feladatok elvégzése ügyvédek napi munkájának hatékony segítése bejövő és kimenő telefonok kezelése dokumentumszerkesztési, gépelési feladatok bírósági/cégbírósági eljárással kapcsolatos adminisztratív teendők
    ápr. 28.
  • telefonok kezelése; vendégek fogadása és tájékoztatása; posta küldemények kezelése; munkához tartozó adminisztratív feladatok ellátása; egyéb ad-hoc feladatok (konferenciatermek berendezésében segédkezés)
    ápr. 27.
  • Recepciós diákmunka - olasz nyelvtudás (V. kerületi hotel)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1053 Budapest, Kossuth Lajos utca 2/A.
    Vendégek fogadása és utaztatása Szobák és kulcsok kezelése Szállodai szoftver napi szintű használata, készpénzkezelés, számlázás Vendégek színvonalas kiszolgálása Információ és segítség nyújtás a vendégek részére Írásbeli és szóbeli vendégkommunikáció Programok ismertetése, érték...
    ápr. 26.
  • Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...
    ápr. 26.
  • A következő feladatok várnak Rád a gazdasági jellegű képzéseinkkel és továbbképzéseinkkel kapcsolatban: Gazdasági jellegű képzések, továbbképzések-rendezvények szervezése, lebonyolítása Felhő alapú képzésmenedzsment és távoktatási platformok és nyilvántartások kezelése Oktatói me...
    ápr. 24.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim