Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák IV. kerületben

32 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 22.
  • Magyarországi egyik legkeresettebb barkácsgép forgalmazója keres a vezető(k) mellé személyi asszisztenst. Feladatok: - vezető(k) napi rutinjának segítése, - projektek koordinálása, - dokumentumok készítése, - információk gyűjtése, - vezetők feladainak és rendelkezéseinek követés...
    ma 15:50
  • - Az iroda mindennapi működéséhez kapcsolódó operatív feladatok ellátása (irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, irodai beszerzési feladatok) - Postai, futárszolgálati ügyintézés - Pénzügyi folyamatok kezelése (bejövő számlák rögzítése a vállalatirán...
    tegnap 15:10
  • Időpont egyeztetés Páciensek fogadása Orvosokkal, asszisztensekkel való kapcsolattartás Napi statisztikák készítése
    tegnap 12:10
  • Ágazati megrendelések dokumentálása, árajánlatok készítése vezetők iránymutatása alapján, munkalapok előkészítése, nyilvántartások vezetése, részvétel a feladatok delegálásában, menedzselésében és ellenőrzésében feltárt hibák és beérkező bejelentések nyilvántartása, kezelése álta...
    tegnap 10:50
  • Telepvezető - átvevő

    Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Győr-Moson-Sopron megye
    Munkáltató csepeli fémhulladék telephelyén a szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése; Napi és havi készletek nyilvántartása a hulladék-nyilvántartó programban, szükség esetén manuálisan, papír alapon; Kapcsolattartás a beszállítókkal; A szállítást kísérő dokumentumok vissza...
    tegnap 10:45
  • Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...
    máj. 23.
  • Géppark (26T/18T/12T pótkocsis, darus teherautók) és targoncák karbantartásának ügyintézése, szerviz cégekkel való kapcsolattartás; Biztosítások, tachográf illesztések, tevékenységi engedélyek, műszaki vizsgák intézése; Fuvarszervezési adminisztrációs feladatok ellátása: behajtás...
    máj. 23.
  • Projekt dokumentumok, szerződések, számlák, és egyéb fontos iratok rendszerezése és nyilvántartása, Kapcsolattartás a projekt érintettjeivel, beleértve a megrendelőket, alvállalkozókat és beszállítókat. E-mailek és telefonhívások kezelése, Rendszeres jelentések és statisztikák ké...
    máj. 23.
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    máj. 23.
  • Business admin Support communication with vendors and partner companies Assist with administrative data management and documentation Factory admin (Located in Samsung SDI) Support documentation related to Samsung SDI time-to-time Office/factory supplies purchase Contact with loca...
    máj. 23.
  • Szervíz koordinátor Karriertipp!

    1044 Budapest, Váci út 40.
    Cégünk számos üzletlánc számára végez országosan szervizszolgáltatást, melynek adminisztrációs háttérbiztosítása az elsődleges feladat, az alábbiak szerint: Munkalapok előkészítése, kiadása a megfelelő szerviztechnikusoknak, majd feldolgozása  Nyilvántartások napi szintű aktualiz...
    máj. 23.
  • Felvételre kerülő kollégánk egy képzőcég napi, szakmai feladatait látja el csapatunkkal együttműködve. Üzletkötési feladatok nem merülnek fel, csak a képzésekkel kapcsolatos szakmai feladatok, úgymint: - dokumentáció önálló összeállítása, nyilvántartása, elszámolása; - online fel...
    máj. 22.
  • - professzionális ügyfélkiszolgálás - hosszú távú kapcsolat kiépítése az ügyféllel - tanácsadás a termékek kiválasztásában - az üzlet esztétikájáról és megjelenéséről való gondoskodás
    máj. 22.
  • Title: Finance and Administrative Assistant  Reports to: Senior Finance Officer, Minority Rights Group Europe  Salary: 491 664 HUF gross for 5 days a week. This is initially a one-year full-time position with possibility for extension depending on future programmes and fundraisin...
    máj. 22.
  • Cégünk a német EASTCON-BIOFLEX ® -holding magyarországi képviselete. Otthonról végezhető telefonos munka, melyre felelős és érett gondolkodású, friss nyugdíjasok, megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk.  Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpo...
    máj. 22.
  • A recepció és a recepciósok napi szintű általános felügyelete 3 rendelőben. Havi és eseti beosztás tervezés a recepció számára. Számlák időszakos (havi, heti) ellenőrzése és javítása. Számlák felülvizsgálata, kiállítása. Terápiákkal kapcsolatos kommunikáció a pácienssekkel, esetl...
    máj. 22.
  • Budapesti irodaházba keresünk recepciós munkakörbe munkájára és magára igényes munkatársat.
    máj. 22.
  • -Ügyfélszerzés Magyarországon -Vevőkkel történő adásvételi szerződés megkötésére irányuló tevékenység végzése -Értékesítési hálózatok szervezése -Versenyhelyzet elemzése a magyar piacon -Promóciós tevékenységek szervezése -Vásárokon és kiállításokon való részvétel. -Termékek prom...
    máj. 21.
  • Irodavezető adminisztrátor

    1047 Budapest, Károlyi István utca 1-3.
    Az irodai adminisztrációs feladatokat elvégzi és ellenőrzi, A cégvezető munkájához szükséges asszisztensi feladatokat ellátja, teljeskörűen támogatja, Gépjármű flottamenedzsmenttel kapcsolatos felmerülő feladatokat ellátja, Az iroda működéséhez szükséges eszközöket beszerzi, Telj...
    máj. 21.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim