Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások II. kerületben 3-5 év tapasztalattal

28 db találat
Szűrés
  • Szakács

    1051 Budapest, Zrínyi utca 16.
    Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.
    máj. 26.
  • Folyamatos kapcsolattartás az alvállalkozó partnerekkel. Az üzemeltetési osztályvezető napi munkájának támogatása. Dokumentációk és adatbázisok kezelése. Az osztály üzemeltetési és karbantartási tevékenységeire vonatkozó műszaki adminisztrációs feladatok elvégzése (megrendelők, s...
    tegnap 09:33
  • The Embassy of India, Budapest intends to recruit a suitable candidate for the post of Clerk.
    tegnap 16:42
  • - adatkezelés - adatrögzítés - logisztikai ügyintézés: logisztikai szervezeti egységek munkájának támogatása, asszisztencia - irodai adminisztráció: postai küldemények feldolgozása, iktatás, levelezés - számlák iktatása, ellenőrzése, feldolgozása
    tegnap 16:15
  • Backoffice munkatárs

    1021 Budapest, Hűvösvölgyi út 54.
    Backoffice feladatok az értékesítési csapat támogatására, marketing és adminisztratív feladatok: Dokumentációs rendszer, nyilvántartások kezelése, adatrögzítés Áruminták előkészítése, kiküldése, nyilvántartásban történő rögzítése Kulcs-Soft számlázóprogramban adatrögzítés, költsé...
    tegnap 13:20
  • elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartás
    tegnap 10:05
  • Adminisztratív feladatok ellátása. Esetenként a nagykövetségi autók vezetése. Árajánlatok bekérése, projektek kezelése. A pozició lehet teljes munkaidő (határozatlan idejű szerződés) és részmunkaidő (határozott idejű szerződés)
    tegnap 09:19
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    tegnap 00:00
  • megrendelések leadása, szükséges dokumentációk előkészítése, feltöltése és csatolása megrendelések teljesülésének folyamatos nyomon követése és SAP-n belül kezelése, a szükséges dokumentációk beszerzésével, feltöltésével szerződések, meghatalmazások szabályzat szerinti aláírási f...
    máj. 28.
  • A feladatok közé tartozik: a páciensek fogadása, adataik felvétele, vizsgálatkérő lapok kitöltése, számlázás, leletek kiküldése, kapcsolattartás a páciensekkel, asszisztálás orvosi beavatkozások során, mintaszállítás, a rendelő napi operatív teendőinek ellátásával (készletnyilván...
    máj. 28.
  • Az értékesítési csapat aktív támogatása Szerződések előkészítése Megrendelés teljesítések nyomon követése Adminisztratív munka ellátása Tárgyalások szervezése Táblázatok, kimutatások, prezentációk készítése Kapcsolattartás külső-belső partnerekkel...
    máj. 28.
  • Az iroda gördülékeny működésének és a kollégák munkájának támogatása Szerződések, megrendelések nyilvántartása, iktatása Számlák kezelése Üzletspecifikus adatok bekérése, rögzítése, táblázatok és kimutatások elkészítése Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok bekérése, túlóra és prémi...
    máj. 28.
  • pályázati dokumentáció elkészítése és benyújtása felmerülő hiánypótlások kezelése tanácsadás és kapcsolattartás az ügyfelekkel projektmenedzsmenti feladatok ellátása kifizetési kérelmek és projekt-előrehaladási jelentések összeállítása
    máj. 27.
  • Új és használt ingatlanok felkutatása és értékesítése Kapcsolattartás az ügyfelekkel Tanácsadás Adásvételi szerződések előkészítése Adminisztráció
    máj. 27.
  • Általános recepciós feladatok ellátása úgy, mint ügyfelek fogadása, udvarias kiszolgálása, informálása; bejövő/kimenő telefonhívások, levelek, küldemények kezelése Általános asszisztensi és adminisztratív feladatok ellátása, iratok iktatása, postázása, dokumentumok szkennelése, f...
    máj. 27.
  • Projekt asszisztensi feladatok: Ügyviteli szoftver használata a rendelések pontos és naprakész felviteléhez. Rendelések állapotának nyomon követése és frissítése. Versenyképes ajánlatok összeállítása, figyelembe véve az ügyfél igényeit és a piaci környezetet. Műszaki specifikáció...
    máj. 25.
  • Key responsibilities Manage relations with external partners, internal stakeholders, and the leadership team. Work closely with the owners of the Group on various companywide and cross-functional projects, monitor those projects from inception to execution. Support the owners in...
    máj. 24.
  • A feladataid közé fog tartozni a posta fogadása, bontása, illetve a kimenő posta elkészítése Számítanak segítségedre a beérkező dokumentumok iktatásában, szkennelésében A szerződések formai ellenőrzésében és aláíratásában is fogsz segédkezni, valamint a szerződések státuszolását...
    máj. 24.
  • Recepciós

    Budapest, II. kerület, Pusztaszeri út
    Vendégek fogadása, információnyújtás Postai ügyintézés (kimenő levelek előkészítése, feladása, bejövő levelek felvétele) Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való részvétel Pénzügyi és adminisztratív jellegű feladatok ellátása (iktatás, szkennelés, lefűzés, archiválás) Ny...
    máj. 24.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim