Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások II. kerületben középiskolai végzettséggel

26 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 22.
  • Autószerelő

    1044 Budapest, Váci út 39.
    Cégünk 4 autószervizzel és országos lefedettségű alvállalkozói hálózattal rendelkező 100%-ban magyar tulajdonban lévő vállalat, amely 7 állásos márkafüggetlen szervizébe keres tapasztalt autószerelő kollégákat. Új autószerelő munkatársunk fő feladata főleg fiatal gépjárművek forg...
    máj. 06.
  • Telepvezető - átvevő

    Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Győr-Moson-Sopron megye
    Munkáltató csepeli fémhulladék telephelyén a szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése; Napi és havi készletek nyilvántartása a hulladék-nyilvántartó programban, szükség esetén manuálisan, papír alapon; Kapcsolattartás a beszállítókkal; A szállítást kísérő dokumentumok vissza...
    ma 10:45
  • Szállítói számlák befogadása, ellenőrzése és iktatása vállalatirányitási rendszerben Számlák banki utalásra történő előkészítése Bankkivonatok letöltése és kezelése Szerződések, dokumentumok kezelése vállalati irat- és dokumentumkezelő rendszerben Szerződések és teljesítési igazo...
    ma 12:45
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Adminisztratív feladatok elvégzése Statisztikai elemzések Szervezési feladatok Pénzügyi és könyvelési feladatok Információgyűjtés Személyi asszisztencia Projektmenedzsment Jelentések készítése Adatpontosság biztosítása
    tegnap 22:50
  • Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...
    tegnap 17:40
  • Projekt dokumentumok, szerződések, számlák, és egyéb fontos iratok rendszerezése és nyilvántartása, Kapcsolattartás a projekt érintettjeivel, beleértve a megrendelőket, alvállalkozókat és beszállítókat. E-mailek és telefonhívások kezelése, Rendszeres jelentések és statisztikák ké...
    tegnap 15:08
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    tegnap 14:10
  • Title: Finance and Administrative Assistant  Reports to: Senior Finance Officer, Minority Rights Group Europe  Salary: 491 664 HUF gross for 5 days a week. This is initially a one-year full-time position with possibility for extension depending on future programmes and fundraisin...
    máj. 22.
  • A feladatok közé tartozik: a páciensek fogadása, adataik felvétele, vizsgálatkérő lapok kitöltése, számlázás, leletek kiküldése, kapcsolattartás a páciensekkel, asszisztálás orvosi beavatkozások során, mintaszállítás, a rendelő napi operatív teendőinek ellátásával (készletnyilván...
    máj. 22.
  • Cégünk a német EASTCON-BIOFLEX ® -holding magyarországi képviselete. Otthonról végezhető telefonos munka, melyre felelős és érett gondolkodású, friss nyugdíjasok, megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk.  Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpo...
    máj. 22.
  • A recepció és a recepciósok napi szintű általános felügyelete 3 rendelőben. Havi és eseti beosztás tervezés a recepció számára. Számlák időszakos (havi, heti) ellenőrzése és javítása. Számlák felülvizsgálata, kiállítása. Terápiákkal kapcsolatos kommunikáció a pácienssekkel, esetl...
    máj. 22.
  • pályázati dokumentáció elkészítése és benyújtása felmerülő hiánypótlások kezelése tanácsadás és kapcsolattartás az ügyfelekkel projektmenedzsmenti feladatok ellátása kifizetési kérelmek és projekt-előrehaladási jelentések összeállítása
    máj. 22.
  • Feladataid közé fog tartozni a fejlesztésekkel kapcsolatos adatgyűjtés támogatása és a felhasználói tesztelések elvégzése. Rád bízzuk az Excel táblázatok szűrését, riportok készítését.  Bekapcsolódsz az oktatások megszervezésébe, lebonyolításába valamint egyéb ad-hoc támogatási f...
    máj. 21.
  • Részt fogsz venni a havi riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése Bekapcsolódsz a számlázási kérések feladásába és a teljesítés igazolások előállításába Számítunk rád az ad-hoc jellegű feladatok ellá...
    máj. 21.
  • Office manager

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office management with accounting skills office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and fil...
    máj. 20.
  • Projekt adminisztrátor

    Országosan bárhonnan pályázható
    A vállalat weboldalainak és applikációinak tartalmi menedzselése Magyarországon. A vállalat weboldalainak és applikációinak tartalmi menedzselésének koordinálása az Európai országokban. Együttműködés a fejlesztői csapattal a rendszerfejlesztések vagy frissítések szükség szerinti...
    máj. 20.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...
    máj. 20.
  • Projekt asszisztensi feladatok: Ügyviteli szoftver használata a rendelések pontos és naprakész felviteléhez. Rendelések állapotának nyomon követése és frissítése. Versenyképes ajánlatok összeállítása, figyelembe véve az ügyfél igényeit és a piaci környezetet. Műszaki specifikáció...
    máj. 19.
  • Back office munkatárs

    1022 Budapest, Alvinci út 16.
    banki bejövő, kimenő utalások rögzítése, feldolgozása számlázás folyósítások rögzítése hitelnyilvántartó rendszerek kezelése banki- és egyéb külső rendszerek adat karbantartása adat rögzítés, karbantartás, adat egyeztetések elszámolások készítése riportok, kimutatások készítése ü...
    máj. 18.
  • Feladatod lesz a kimenő és beérkező levelek adminisztrációja, valamint a telefonkezelés. Teendőid közé fog tartozni a vendégek fogadása, vendéglátás előkészítése. Számítanak rád a pénzügyi osztály munkájának segítésében, legfőképpen a számlák iktatásában...
    máj. 17.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim