Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák II. kerületben

24 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 22.
  • Értékesítés | Csomagoló üveg | Magyarország piacterülete Feladatkör Folyamatos kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel, valamint az ügyfélkör bővítése az értékesítési területen (Magyarország) Piacfigyelés és -elemzés, valamint proaktív információcsere a csapatban Felelősség a hozzá...
    máj. 21.
  • Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...
    tegnap 17:40
  • Projekt dokumentumok, szerződések, számlák, és egyéb fontos iratok rendszerezése és nyilvántartása, Kapcsolattartás a projekt érintettjeivel, beleértve a megrendelőket, alvállalkozókat és beszállítókat. E-mailek és telefonhívások kezelése, Rendszeres jelentések és statisztikák ké...
    tegnap 15:08
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    tegnap 14:10
  • Backoffice munkatárs

    1021 Budapest, Hűvösvölgyi út 54.
    Backoffice feladatok az értékesítési csapat támogatására, marketing és adminisztratív feladatok: Dokumentációs rendszer, nyilvántartások kezelése, adatrögzítés Áruminták előkészítése, kiküldése, nyilvántartásban történő rögzítése Kulcs-Soft számlázóprogramban adatrögzítés, költsé...
    tegnap 13:20
  • Felvételre kerülő kollégánk egy képzőcég napi, szakmai feladatait látja el csapatunkkal együttműködve. Üzletkötési feladatok nem merülnek fel, csak a képzésekkel kapcsolatos szakmai feladatok, úgymint: - dokumentáció önálló összeállítása, nyilvántartása, elszámolása; - online fel...
    máj. 22.
  • Title: Finance and Administrative Assistant  Reports to: Senior Finance Officer, Minority Rights Group Europe  Salary: 491 664 HUF gross for 5 days a week. This is initially a one-year full-time position with possibility for extension depending on future programmes and fundraisin...
    máj. 22.
  • A feladatok közé tartozik: a páciensek fogadása, adataik felvétele, vizsgálatkérő lapok kitöltése, számlázás, leletek kiküldése, kapcsolattartás a páciensekkel, asszisztálás orvosi beavatkozások során, mintaszállítás, a rendelő napi operatív teendőinek ellátásával (készletnyilván...
    máj. 22.
  • Cégünk a német EASTCON-BIOFLEX ® -holding magyarországi képviselete. Otthonról végezhető telefonos munka, melyre felelős és érett gondolkodású, friss nyugdíjasok, megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk.  Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpo...
    máj. 22.
  • A recepció és a recepciósok napi szintű általános felügyelete 3 rendelőben. Havi és eseti beosztás tervezés a recepció számára. Számlák időszakos (havi, heti) ellenőrzése és javítása. Számlák felülvizsgálata, kiállítása. Terápiákkal kapcsolatos kommunikáció a pácienssekkel, esetl...
    máj. 22.
  • pályázati dokumentáció elkészítése és benyújtása felmerülő hiánypótlások kezelése tanácsadás és kapcsolattartás az ügyfelekkel projektmenedzsmenti feladatok ellátása kifizetési kérelmek és projekt-előrehaladási jelentések összeállítása
    máj. 22.
  • Az idén 30 éves Grow Csoport keresi csapatának legújabb, lendületes és proaktív tagját! Cégcsoportunk a szervezetfejlesztés, vállalati tréningek, coachingok mellett, a piac egyik legnagyobb nyílt képzési palettáját is kínálja ügyfeleinek. Leendő munkatársunk a képzéseinket szerve...
    máj. 21.
  • Office manager

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office management with accounting skills office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and fil...
    máj. 20.
  • Projekt adminisztrátor

    Országosan bárhonnan pályázható
    A vállalat weboldalainak és applikációinak tartalmi menedzselése Magyarországon. A vállalat weboldalainak és applikációinak tartalmi menedzselésének koordinálása az Európai országokban. Együttműködés a fejlesztői csapattal a rendszerfejlesztések vagy frissítések szükség szerinti...
    máj. 20.
  • páciensek fogadása, útbaigazítása páciensek felvétele számítógépes terminálon páciensek tájékoztatása nyilvántartási rendszer kezelése telefonos bejelentkezések rögzítése, visszahívása szakorvos munkájának segítése kezelések előkészítése kezelőhelyiségek rendjének biztosítása szá...
    máj. 20.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...
    máj. 20.
  • Projekt asszisztensi feladatok: Ügyviteli szoftver használata a rendelések pontos és naprakész felviteléhez. Rendelések állapotának nyomon követése és frissítése. Versenyképes ajánlatok összeállítása, figyelembe véve az ügyfél igényeit és a piaci környezetet. Műszaki specifikáció...
    máj. 19.
  • Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása:   rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...
    máj. 18.
  • Szállítói számlák befogadása, ellenőrzése és iktatása vállalatirányitási rendszerben Számlák banki utalásra történő előkészítése Bankkivonatok letöltése és kezelése Szerződések, dokumentumok kezelése vállalati irat- és dokumentumkezelő rendszerben Szerződések és teljesítési igazo...
    máj. 18.
  • Back office munkatárs

    1022 Budapest, Alvinci út 16.
    banki bejövő, kimenő utalások rögzítése, feldolgozása számlázás folyósítások rögzítése hitelnyilvántartó rendszerek kezelése banki- és egyéb külső rendszerek adat karbantartása adat rögzítés, karbantartás, adat egyeztetések elszámolások készítése riportok, kimutatások készítése ü...
    máj. 18.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim