Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten nyelvtudás nélkül

49 db találat
Szűrés
  • Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...
    ápr. 24.
  • Senior könyvelő

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 80.
    Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...
    ápr. 26.
  • Szállítói számlák befogadása, ellenőrzése és iktatása vállalatirányitási rendszerben Számlák banki utalásra történő előkészítése Bankkivonatok letöltése és kezelése Szerződések, dokumentumok kezelése vállalati irat- és dokumentumkezelő rendszerben Szerződések és teljesítési igazo...
    tegnap 12:42
  • Megvalósult projektek, munkák utáni adminisztráció elvégzése, munkalapok számlázásra juttatása, problémás esetek kitisztázása back office vezető segítségével Szerződések nyilvántartások kezelése és frissítése. Új dokumentumok, sablonok és nyilvántartások létrehozása a vállalat ig...
    tegnap 12:27
  • Időpont egyeztetés Páciensek fogadása Orvosokkal, asszisztensekkel való kapcsolattartás Napi statisztikák készítése
    tegnap 12:05
  • Könyvelési feladatok ASP, SAP, Forrás, Ecostat rendszerekben, Adatszolgáltatások készítése, ÁFA bevallások készítése Költségvetések készítése
    tegnap 18:05
  • Azonnali munkakezdéssel új kollégát keresünk főállású recepciós pozícióba. Munkaidő: hétfőtől - péntekig 7:00-15:00 óráig, napi 8 óra. Munkavégzés helye: Budapest, XVI. kerület (Örs vezér térről tömegközlekedéssel könnyedén megközelíthető)
    tegnap 17:30
  • Irodai munkatárs

    1137 Budapest, Szent István körút
    telefonhívások fogadása, ügyfelekkel egyeztetések lebonyolítása; ügyfelek személyes fogadása és kiszolgálása; e-mailek kezelése, válaszok koordinálása; perfekt, gyors – helyesírási szabályoknak megfelelő – gépelés; sablonlevelek önálló megszerkesztése, beadványok előkészítése (el...
    tegnap 15:55
  • Raktárunkba beérkező, illetve kimenő áruk iktatása, leltározása  Naprakész raktár adminisztráció ügyviteli szoftverben ( Innonest )   Szállítólevelek és számlák készítése  A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása Egyéb raktári és irodai adminisztráció AD-HOC...
    tegnap 15:20
  • Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása:   rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...
    tegnap 13:00
  • A munkáltató kezelésében lévő ingatlanalapok működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása: kapcsolattartás az ingatlanalapok által megbízott vállalkozókkal, partnerekkel (többek között, de nem kizárólagosan: értékbecslő, jogász, vállalkozók, közműszolgáltatók, biztos...
    tegnap 12:30
  • Back office munkatárs

    1022 Budapest, Alvinci út 16.
    banki bejövő, kimenő utalások rögzítése, feldolgozása számlázás folyósítások rögzítése hitelnyilvántartó rendszerek kezelése banki- és egyéb külső rendszerek adat karbantartása adat rögzítés, karbantartás, adat egyeztetések elszámolások készítése riportok, kimutatások készítése ü...
    tegnap 11:35
  • pénztár; kifizetések kezelése, programban történő rögzítése adminisztráció, adatszolgáltatások teljeskörű ügyintézése, rögzítése excelben engedélyezési folyamatok adminisztrációjának lebonyolítása, nyilvántartások, kimutatások, jelentések, stb. készítése excelben határidők nyomon...
    ápr. 29.
  • Sportlétesítmények üzemeltetésével foglalkozó cég pénzügyi csapatába keresünk motivált, precíz, munkájára igényes pénzügyi asszisztens kollégát. A munkakör célja a Gyarmati Dezső Uszoda pénzügyi és adminisztratív jellegű munkájának segítése, kapcsolattartás és együttműködés a pén...
    ápr. 29.
  • Géppark (26T/18T/12T pótkocsis, darus teherautók) és targoncák karbantartásának ügyintézése, szerviz cégekkel való kapcsolattartás; Biztosítások, tachográf illesztések, tevékenységi engedélyek, műszaki vizsgák intézése; Fuvarszervezési adminisztrációs feladatok ellátása: behajtás...
    ápr. 29.
  • Irodai asszisztens

    1091 Budapest, Üllői út 167.
    Főbb feladatok, munkák: o  munkabérek és járulékok utalási listáinak előkészítése o Járulékbevallások elkészítése, beküldése o Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével adminisztráció o Munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása
    ápr. 29.
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    ápr. 29.
  • Irodavezető

    1225 Budapest, Angeli utca 68.
    általános adminisztráció, ügyintézés, postázás, irodaszerek beszerzése, az iroda működésének fenntartása, irodarend ellenőrzése, munkaidő és szabadság nyilvántartása, új belépők/kilépők adminisztrációja, bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások kezelése, szerződése...
    ápr. 29.
  • Riportok előkészítése a cég ingatlan üzemeltetési ügyeivel összefüggésben, környezetvédelmi és energetikai feladatokkal kapcsolatban Eseti és rendszeres (karbantartási) munkákra alvállalkozói ajánlatok bekérése, ártükör készítése, szerződések előkészítése Beérkező számlák ellenőr...
    ápr. 29.
  • Hirdetési megrendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs és ügyintézői feladatok teljeskörű ellátása Egyszerűbb szerződések megírása, kezelése Adatrögzítés saját belső rendszerben Nyomtatás, scannelés, iktatás, adminisztratív ügyekben partnerekkel való kapcsolattartás Hirdetések ny...
    ápr. 29.
  •   Raktári folyamatok adminisztratív támogatása Nemzetközi kamionok indítása / érkeztetése Fuvarlevelek kezelése Folyamatos kapcsolattartás a raktári műszakvezetőkkel Egyéb adminisztrációk elvégzése raktári környezetben
    ápr. 28.
  • Pénzügyi területre keressük leendő munkatársunkat napi 4 órás munkaviszonyba. szerződések, levelek, bejövő számlák és bizonylatok érkeztetése, iktatása bejövő számlák formai és tartalmi ellenőrzése bejövő számlák rögzítése az ügyviteli rendszerbe vevő számlák kiállítása túlóra-...
    ápr. 28.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim