Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten nyelvtudás nélkül

49 db találat
Szűrés
  • Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...
    máj. 11.
  • Oktatásra jelentkezők adminisztrációja, online rendszer kezelése, oktatásra jelentkezések nyilvántartása. Raktárkészlet felügyelete, rendelések online leadása. Kimenő számlák kiállítása, raktárkezelő program kezelése. Dokumentumok kezelés, nyilvántartása, rendszerezése. Kapcsolat...
    tegnap 12:51
  • Irodavezető

    1121 Budapest, Konkoly-Thege Miklós út 29-33.
    irodai munkafolyamatok és adminisztráció hatékony koordinálása és irányítása; vezetők munkájának adminisztratív támogatása; irodai asszisztens munkájának koordinálása; telefonhívások fogadása, üzleti levelezés kezelése; kapcsolattartás a megrendelőkkel és az alvállalkozókkal; sze...
    tegnap 19:55
  • Közreműködés a projektek áramszolgáltatói engedélyeztetési folyamatainak lebonyolításában Határidők nyomon követése Áramszolgáltatókkal történő egyeztetés, kapcsolattartás Adminisztratív feladatok ellátása Társosztályokkal történő kapcsolattartás Tervezés és engedélyeztetési oszt...
    tegnap 13:39
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Gondoskodsz az irodai környezet biztonságos és kulturált megjelenésének megtartásáról Kapcsolatot tartasz a beszerzőkkel, karbantartókkal, szolgáltatókkal Gondoskodsz a tárgyi eszközök beszerzéséről (munkaeszközök, irodaszer, irodai ellátmány, takarítószer, stb.), kiadásáról, vis...
    tegnap 13:35
  • Assistant Manager

    1114 Budapest, Móricz Zsigmond körtér
    Teljes munkaidős Assistant Manager pozícióba keressük új munkatársunkat, budapesti központunkba. Az Assistant Manager felelős a cég a napi működésének irányításával kapcsolatos feladatokért, beleértve az adminisztratív teendők illetve a tanfolyamszervezés koordinálását, valamint...
    tegnap 11:26
  • Irodai munkatárs

    1137 Budapest, Szent István körút
    telefonhívások fogadása, ügyfelekkel egyeztetések lebonyolítása; ügyfelek személyes fogadása és kiszolgálása; e-mailek kezelése, válaszok koordinálása; perfekt, gyors – helyesírási szabályoknak megfelelő – gépelés; sablonlevelek önálló megszerkesztése, beadványok előkészítése (el...
    máj. 12.
  • - Az iroda mindennapi működéséhez kapcsolódó operatív feladatok ellátása (irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, irodai beszerzési feladatok) - Postai, futárszolgálati ügyintézés - Pénzügyi folyamatok kezelése (bejövő számlák rögzítése a vállalatirán...
    máj. 12.
  • Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása:   rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...
    máj. 12.
  • Szállítói számlák befogadása, ellenőrzése és iktatása vállalatirányitási rendszerben Számlák banki utalásra történő előkészítése Bankkivonatok letöltése és kezelése Szerződések, dokumentumok kezelése vállalati irat- és dokumentumkezelő rendszerben Szerződések és teljesítési igazo...
    máj. 12.
  • Megvalósult projektek, munkák utáni adminisztráció elvégzése, munkalapok számlázásra juttatása, problémás esetek kitisztázása back office vezető segítségével Szerződések nyilvántartások kezelése és frissítése. Új dokumentumok, sablonok és nyilvántartások létrehozása a vállalat ig...
    máj. 12.
  • Back office munkatárs

    1022 Budapest, Alvinci út 16.
    banki bejövő, kimenő utalások rögzítése, feldolgozása számlázás folyósítások rögzítése hitelnyilvántartó rendszerek kezelése banki- és egyéb külső rendszerek adat karbantartása adat rögzítés, karbantartás, adat egyeztetések elszámolások készítése riportok, kimutatások készítése ü...
    máj. 12.
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    máj. 11.
  • Irodavezető

    1225 Budapest, Angeli utca 68.
    általános adminisztráció, ügyintézés, postázás, irodaszerek beszerzése, az iroda működésének fenntartása, irodarend ellenőrzése, munkaidő és szabadság nyilvántartása, új belépők/kilépők adminisztrációja, bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások kezelése, szerződése...
    máj. 11.
  • Változatos feladatokban vehetsz részt, bele láthatsz és megismerheted az épületvillamossággal és épületgépészettel kapcsolatos területeket, mint: Hűtési- fűtési rendszerek Légtechnikai rendszerek Sűrített levegős rendszerek Épület villamosság Energiamenedzsment (ECON) Épületfelüg...
    máj. 11.
  • Bejövő (papíralapú és e-mailben érkezett) számlák formai ellenőrzése Számlák iktatása Tartalmi vagy formai szempontból hibás számlák visszaküldése a Partnernek Egyéb, könyvelést megelőző feladatok segítése, ellátása Kapcsolattartás a társegységekkel a munkakörbe tartozó feladatok...
    máj. 10.
  • Adminisztráció Beérkező fuvarszámlák ellenőrzése Fuvarok ellenőrzése Számlák igazolása Főállású munkavállalók támogatása Munkaidő: Hétfő és péntek között heti legalább 25 óra vállalása, rugalmasan Munka időtartama: Hosszútávú
    máj. 10.
  • Táblázatkezelés Iratok lefűzése, adminisztrálása Irattartó dossziék rendszerezése, dobozolása Dobozok külső irattárba történő eljuttatása Részvétel az irattári selejtezésben
    máj. 10.
  • - pénzügyi osztály adminisztratív támogatása - szállítói számlák rögzítése, iktatása
    máj. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim