Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten nyelvtudás nélkül
96 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
médiakampányok alakulásának követése pénzügyi rendszer médiaoldali adminisztrációja kimutatások, elemzések, adatbázisok készítése partnerekkel való kapcsolattartás egyéb adminisztrációs és ad hoc feladatoktegnap 14:51
-
Informatikai beszerzésekkel kapcsolatos feladatok ellátása (Informatikai tárgyú beszerzések adminisztratív /ajánlatkérés, szerződéskötés, számlázás/ lebonyolításáért felelős szerepkör). Az adminisztrációs, ügyiratkezelési és szervezési feladatok ellátása. A felettes vezetők munká...tegnap 14:11
-
Szállítói számlák befogadása, ellenőrzése és iktatása vállalatirányitási rendszerben Számlák banki utalásra történő előkészítése Bankkivonatok letöltése és kezelése Szerződések, dokumentumok kezelése vállalati irat- és dokumentumkezelő rendszerben Szerződések és teljesítési igazo...tegnap 12:42
-
Megvalósult projektek, munkák utáni adminisztráció elvégzése, munkalapok számlázásra juttatása, problémás esetek kitisztázása back office vezető segítségével Szerződések nyilvántartások kezelése és frissítése. Új dokumentumok, sablonok és nyilvántartások létrehozása a vállalat ig...tegnap 12:27
-
Könyvelési feladatok ASP, SAP, Forrás, Ecostat rendszerekben, Adatszolgáltatások készítése, ÁFA bevallások készítése Költségvetések készítésetegnap 18:05
-
Azonnali munkakezdéssel új kollégát keresünk főállású recepciós pozícióba. Munkaidő: hétfőtől - péntekig 7:00-15:00 óráig, napi 8 óra. Munkavégzés helye: Budapest, XVI. kerület (Örs vezér térről tömegközlekedéssel könnyedén megközelíthető)tegnap 17:30
-
Facility mérnök gyakornok diákmunka - III. kerület
Legyen az első 5 jelentkező között!1037 Budapest, Csillaghegyi út 37.Változatos feladatokban vehetsz részt, bele láthatsz és megismerheted az épületvillamossággal és épületgépészettel kapcsolatos területeket, mint: Hűtési- fűtési rendszerek Légtechnikai rendszerek Sűrített levegős rendszerek Épület villamosság Energiamenedzsment (ECON) Épületfelüg...tegnap 16:25 -
telefonhívások fogadása, ügyfelekkel egyeztetések lebonyolítása; ügyfelek személyes fogadása és kiszolgálása; e-mailek kezelése, válaszok koordinálása; perfekt, gyors – helyesírási szabályoknak megfelelő – gépelés; sablonlevelek önálló megszerkesztése, beadványok előkészítése (el...tegnap 15:55
-
Raktárunkba beérkező, illetve kimenő áruk iktatása, leltározása Naprakész raktár adminisztráció ügyviteli szoftverben ( Innonest ) Szállítólevelek és számlák készítése A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása Egyéb raktári és irodai adminisztráció AD-HOC...tegnap 15:20
-
Adminisztratív feladatok elvégzése Telefonos és írásos egyeztetés önkormányzatokkal A csapat támogatása ad hoc feladatokban Adóegyenlegek egyeztetésetegnap 13:20
-
Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása: rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...tegnap 13:00
-
A munkáltató kezelésében lévő ingatlanalapok működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása: kapcsolattartás az ingatlanalapok által megbízott vállalkozókkal, partnerekkel (többek között, de nem kizárólagosan: értékbecslő, jogász, vállalkozók, közműszolgáltatók, biztos...tegnap 12:30
-
ügyvezetői asszisztencia projektek adminisztratív támogatása (szerződések, rendelések, elszámolások, garancia) postai küldemények kezelése képzések, vizsgálatok szervezése céges statisztikák vezetése szolgáltatókkal kapcsolatos ügyintézések (közműszolgáltatók stb.) kapcsolattartá...tegnap 11:55
-
banki bejövő, kimenő utalások rögzítése, feldolgozása számlázás folyósítások rögzítése hitelnyilvántartó rendszerek kezelése banki- és egyéb külső rendszerek adat karbantartása adat rögzítés, karbantartás, adat egyeztetések elszámolások készítése riportok, kimutatások készítése ü...tegnap 11:35
-
A gépjárműflotta általános műszaki megfelelőségének biztosítása, ezzel kapcsolatos szervezési és adminisztratív tevékenység elvégzése Tehergépkocsik állapotának folyamatos felügyelete és dokumentálása Szerviz és alkatrész ügyintézés Javítások, műszaki mentések, műszaki vizsgáztat...tegnap 11:20
-
KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...tegnap 10:25
-
A Menzies Aviation (Hungary) Kft. munkatársat keres csapatunk bővítése céljából, Ramp Planner munkakör betöltésére, Budapest, Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér területére. Az előtéri kiszolgálók, a rakodói feladatot ellátók havi beosztásának határidőre történő elkészítése, napra...tegnap 08:45
-
bejövő megrendelések kezelése telefonon és e-mailen keresztül ügyfelek segítése, támogatása szakmai tanácsadással megrendelések összekészítése, nyomon követése számlák, bizonylatok kiállítása (Navision) garanciális termékek, illetve visszáruk kezelése, dokumentálása beérkező ár...ápr. 29.
-
Be- és kimenő postai küldemények teljeskörű kezelése (iktatás, postázás, azonosítás, szkennelés, nyilvántartási rendszerben rögzítés); Dokumentumok letöltése, kezelése, (MOKK, VIEKR, Cégkapu rendszerekből) fénymásolása, iktatása, postázásra történő előkészítése; Ügyfél-, és ügyle...ápr. 29.
-
Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...ápr. 29.