Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák felsőfokú angol nyelvtudással, főiskolai végzettséggel

32 db találat
Szűrés
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    máj. 09.
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    tegnap 15:20
  • hazai és nemzetközi pályázatok figyelése hazai és nemzetközi pályázatok elkészítése támogatási szerződések előkészítése pályázati felületek kezelése
    ma 10:30
  • Adminisztrációs, számlázási  feladatok ellátása, könyvelési anyagok előkészítése, irodai beszerzések koordinálása, kimutatások, prezentációk készítése, az irodavezető munkájának elősegítése.
    tegnap 10:20
  • Üzletfejlesztési csapatunk tagjaként szükséged lesz a tárgyalóképes angol nyelvtudásodra és a természetesen az általános irodai szoftverek magabiztos használatára, az is előny, ha CRM-szoftverrel is dolgoztál már. Munkádnak fontos része lesz, hogy hazai és nemzetközi közép és nag...
    máj. 10.
  • Sales team, az érékesítés támogatása, lead generálás. Online marketing tevékenység, webes és közösségi média felületek kommunikációs stratégiájának támogatása, hírlevelek és weboldal tartalmának frissítése, statisztikák elkészítése és prezentálása. Offline és online hirdetési és...
    máj. 10.
  • Ügyfelek telefonos támogatása Partner vállalatok angol nyelvű tájékoztatása Ügyfelek onboarding tevékenységének biztosítása Értékesítők informálása Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
    máj. 10.
  • Key Account Managerek munkájának napi szintű támogatása, a rád bízott ügyfelek magas szintű kiszolgálása A tartós bérleti szerződéskötés adminisztrációja, adatrögzítés, -módosítás, igazolások, meghatalmazások kiállítása, az ehhez kapcsolódó dokumentumok iratkezelése, irattárazása...
    máj. 10.
  • Erasmus referens

    1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4.
    Az Erasmus referens részt vesz a METU nemzetközi tevékenységéhez kapcsolódó Erasmus+ folyamatok szervezési és projekt szintű feladatainak teljesítésében. Az Erasmus+ program keretén belül a befelé irányuló hallgatói mobilitások Erasmus+ adminisztrációhoz kapcsolódó teljes körű üg...
    máj. 09.
  • Az iskolában felmerülő titkársági feladatok ellátása Az igazgató, az igazgatóhelyettesek és az operatív vezető támogatása az adminisztratív feladatok ellátásában Megbeszélések, találkozók szervezése, dokumentálása Titkársági ügyelet, telefonok fogadása, beérkező posta feldolgozás...
    máj. 09.
  • E-mailes kapcsolattartás külső és belső partnerekkel Érkező csoportokkal kapcsolatos információkat továbbítani a beszállítóknak Számlák feltöltése a rendszerbe Egyéb ad-hoc jellegű adminisztrációs feladatok
    máj. 09.
  • A cég külföldi ügyfeleinek segítése személyesen, hivatali ügyintézések során (OIF, Kormányhivatal) Bárminemű felmerülő probléma megoldása az ügyintézések során, az irodai csapat háttértámogatásával Folyamatban lévő ügyekről, beadványokról érdeklődés személyesen Intézkedés és dok...
    máj. 09.
  • Az ügyvezető igazgató céges és privát ügyeinek intézése, szervezése, koordinálása Általános adminisztrációs feladatok ellátása Döntés-előkészítési anyagok, prezentációk készítése Szállás, utazás szervezése, foglalások intézése, repülőjegyek foglalása Találkozók, programok és megb...
    máj. 09.
  • Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...
    máj. 08.
  • Recepciós

    1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 4.
    Check in/check out feladatok ellátása, Felmerülő vendégigények kielégítése, Vendégek tájékoztatása, Beérkező levelek kezelése, Vendég-elégedettség folyamatos javítása, A szükséges adminisztrációs feladatok ellátása.
    máj. 07.
  • The ITA is now looking for a committed and passionate full-time (40 hours per week) Testing Assistant to join the Testing Department. To provide administrative support to the ITA’s Testing Department in its daily operations, with a focus on supporting the testing department in da...
    máj. 07.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim