Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten angol nyelvtudással

30 db találat
Szűrés
  • Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...
    máj. 11.
  • Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...
    máj. 13.
  • Az értékesítő kollégák munkájának támogatása Kereskedelmi dokumentumok kezelése Értékesítési adatok elemzése, jelentések, prezentációk készítése Együttműködés a társosztályokkal (SCM, pénzügy, QM) és az anyavállalat munkatársaival Számlák, bónuszok nyomonkövetése Vevőkkel való ka...
    tegnap 10:40
  • Az ügyvezető igazgató munkájának támogatása. Prezentációk, kimutatások, nyilvántartások készítése. Menedzsment támogatása, társosztályokkal történő kapcsolattartás. Üzleti utak szervezése (szállásfoglalás, jegyrendelések). Külföldi kiküldetéssel kapcsolatos adminisztratív feladat...
    tegnap 10:25
  • Recepciós

    1052 Budapest, Türr István utca
    Főbb kihívások: a vendégek fogadása, eligazítása beérkező telefonhívások, posta, üzenetek kezelése, dokumentálása, előkészítése és nyilvántartása, a cég általános napi üzletvitelének elősegítése általános irodai feladatok ellátása: az irodai felszerelések beszerzésében való részv...
    tegnap 10:05
  • Felveszi, feldolgozza és visszaigazolja a rendeléseket, Rendszerezi és kezeli az ezzel kapcsolatos dokumentációt, Közreműködik a termékfejlesztésben, tenderanyagok, árkalkulációk elkészítésében, Egyeztet a vevőkkel a szállítási ütemezéssel és egyéb napi ügyekkel kapcsolatban, Köz...
    máj. 13.
  • Fordító, lektor, tolmács szakmunkatársakkal kapcsolatos feladatok: A fordítók, lektorok és tolmácsok jelentkezésének koordinálása. Felvételi folyamat teljes körű lebonyolítása. A szakmunkatársakkal kötendő szerződések, illetve szerződés-módosítások koordinálása, előkészítése. Ada...
    máj. 13.
  • Fordítási projektek irányítása, nyomon követése, határidők tartása Fordítási projektek technikai előkészítése: segédanyagok és megrendelt file-ok előkészítése (konvertálás, terminológia továbbítása) A megrendelések teljesítéséhez szükséges fordítói/lektori kapacitás megszervezése...
    máj. 13.
  • Az iroda folyamatos és zavartalan működésének biztosítása és koordinálása Bejövő hívások kezelése magyar és angol nyelven Bejövő és kimenő posta kezelése Beérkező számlák kezelése / adminisztrálása Postai ügyintézés, futárcégekkel való kapcsolattartás Irodaszerek rendelése Üzleti...
    máj. 12.
  • Recepció           Vendégek fogadása és kiszolgálása, vendégparkolások ügyintézése.           Bejövő hívások fogadása, esetleges továbbítása az illetékes kollégák felé.           Kimenő és beérkező postai küldemények átadása, átvétele, szortírozása, eljuttatása az illetékes kollé...
    máj. 12.
  • az üzletfejlesztési vezetőnk támogatása kapcsolattartás belső területekkel valamint külső ügyfelekkel, partnerekkel részvétel piackutatási tevékenység adminisztratív feladataiban prezentációk készítése emlékeztetők készítése angol nyelvű fordítások elkészítése...
    máj. 11.
  • Recepciós

    1112 Budapest, Balatoni út 2/A.
    fogadod az érkező vendégeket és a bejövő hívásokat, tárgyalókat foglalsz, kezeled a leveleket (postázás, iktatás), futárokat rendelsz, utazásokat szervezel (pl.: repülőjegy- és szállásfoglalás, biztosítás-ügyintézés, taxirendelés, stb.), beszerzéseket végzel (pl.: irodaszer, vend...
    máj. 11.
  • Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...
    máj. 11.
  • Az Intézeti Titkárság adminisztrációs és technikai feladatainak ellátása Az iratok nyilvántartásba vétele, rendszerezése, az iratforgalom dokumentálása, kezelése, iktatás Az Intézet belső rendezvényeinek, reprezentációjának adminisztratív és technikai támogatása...
    máj. 11.
  • Üzletfejlesztési csapatunk tagjaként szükséged lesz a tárgyalóképes angol nyelvtudásodra és a természetesen az általános irodai szoftverek magabiztos használatára, az is előny, ha CRM-szoftverrel is dolgoztál már. Munkádnak fontos része lesz, hogy hazai és nemzetközi közép és nag...
    máj. 10.
  • A vállalat napi operatív és adminisztratív feladatainak összefogása és irányítása; Stratégiai projektekben részvétel (IT projekt, szervezet fejlesztés); Adminisztratív csoport megszervezése, irányítása, feladatkörök kidolgozása és betartatása; Idő- és erőforrás-menedzsment folyam...
    máj. 10.
  • Jelentéseket és beszámolókat állítasz össze, Elemzéseket és ad- hoc riportokat készítesz, Támogatod a társosztályokat a riportolási rendszereik működtetésében, Kapcsolatot tartasz az operatív területekkel, Részt veszel a havi zárás és eredményleadás folyamatában...
    máj. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim