Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten angol nyelvtudással

35 db találat
Szűrés
  • Vevői kapcsolattartó

    1106 Budapest, Jászberényi út 29.
    Vevőktől érkező megrendelések kezelése, feldolgozása, visszaigazolása, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás Vevői igények egyeztetése, együttműködve a gyártástervezéssel Készletszintek figyelemmel kísérése s...
    tegnap 21:20
  • A világítástechnikai vezető napi szintű támogatása adminisztrációs területen Határidős feladatok nyomon követése, folyamatos, teljeskörű ellenőrzése A műszaki projektek kivitelezése kapcsán keletkező dokumentumok rendszerezése, adminisztrálása Tervek előkészítésében való folyamat...
    tegnap 16:45
  • Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...
    tegnap 16:00
  • Ügyvezetői asszisztensi feladatok ellátása Vezetői asszisztens feladatok – kimutatások készítése, adatok begyűjtése HR vezető támogatása Számlázással kapcsolatos ügyintézés Szerződések nyilvántartása, teljesítési igazolások visszaérkeztetése Irodai eszközök beszerzése, nyilvántar...
    tegnap 11:05
  • Az iskolában felmerülő titkársági feladatok ellátása Az igazgató, az igazgatóhelyettesek és az operatív vezető támogatása az adminisztratív feladatok ellátásában Megbeszélések, találkozók szervezése, dokumentálása Titkársági ügyelet, telefonok fogadása, beérkező posta feldolgozás...
    máj. 03.
  • Termékfejlesztés támogatása, azzal kapcsolatos tesztelési folyamatok nyomon követése Új fejlesztések, termékek piacra kerülésében való közreműködés Nemzetközi szépségipari trendek és innovációk nyomon követése, javaslatok, ajánlások megfogalmazása Szépségipar (nemzetközi) folyama...
    máj. 03.
  • beérkező rendelések, előrejelzések feldolgozása és kezelése SAP rendszerben értékesítéshez kapcsolódó adatok karbantartása, hiányzó adatok pótlása napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) kapcsolattartás a vevők...
    máj. 03.
  • a magánkórházba érkező vendégek fogadása, illetve tájékoztatása belépőkártya kiadás kamerarendszer figyelése technikai eszközök kezelése (tűzjelző, beléptető rendszer stb.) dokumentációk vezetése
    máj. 03.
  • Pályázatkezelés - pályázati programok szakmai és adminisztratív előkészítésének, pályáztatási folyamatának és megvalósításának koordinációja - megújuló energia, infrastruktúrafejlesztési programterületeken: Pályázati felhívások szakmai és adminisztratív előkészítése, előkészítésé...
    máj. 03.
  • Közbeszerzési, beszerzési eljárások műszaki / szakmai dokumentációjának előkészítése, a teljeskörű dokumentáció elkészítésének koordinációja, valamint a beszerzési eljárás lefolytatásának teljeskörű menedzselése (elsősorban ajánlatkérői, de esetenként ajánlatadói oldalról is) Mun...
    máj. 03.
  • Recepciós/Szervizasszisztens

    Budapest IX. kerület, Könyves Kálmán krt. 5.
    A szalonba érkező és távozó vendégek köszöntése, ügyfélgondozás a várakozási helységben, a szalon rendjének fenntartása. Telefonhívások fogadása, beérkező e-mailek kezelése, ügyfélvisszahívások lebonyolítása. Időpontnapló vezetése, az aktuális szervizkapacitás nyomonkövetése. Ügy...
    máj. 03.
  • Recepciósok jelentkezését várjuk a Várnegyedben található luxus apartman ház front office feladatainak ellátására, ahol az alábbi feladatokra számíthatsz: otthonos, bensőséges környezet kialakítása a ház lakói számára eseti kérdések megválaszolása vendégek útbaigazítása, támogatá...
    máj. 02.
  • Egészségügyi paraméterek mérése, rögzítése Teljes körű adminisztráció Donorok fogadása, tájékoztatása Felmerülő problémák megoldása Időpont egyeztetések személyesen, online felületen és telefonon Határidők, szabályok, előírások pontos betartása Folyamatos együttműködés a kollégák...
    máj. 02.
  • Key Account Managerek munkájának napi szintű támogatása, a rád bízott ügyfelek magas szintű kiszolgálása A tartós bérleti szerződéskötés adminisztrációja, adatrögzítés, -módosítás, igazolások, meghatalmazások kiállítása, az ehhez kapcsolódó dokumentumok iratkezelése, irattárazása...
    máj. 02.
  • Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőség-mennyiségi problémák esetén Telefonon beérkező rendelések felvétele, kezelése, Webáruházba beérkező rendelések kezelése, Rendelés folyamatok menedzselése, a cég társosztályaival való kapcsolattartás változatos egyéb feladatok...
    máj. 02.
  • az alapkezelő saját értékpapír szolgáltatásához kapcsolódó napi ügyfelszolgálati és ügyfélmegtartási feladatok ellátása új és meglevő ügyfélkör aktív támogatása ügyféldokumentációk és szerződések kezelése, ellenőrzése ügynöki értékesítés adminisztratív és szakmai támogatása, szám...
    máj. 02.
  • Feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ben meghatározottaknak megfelelően végzi. A HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat rendszeres, tudományos és szervezeti teljesítménymérésével összefüggő feladatok ellátása, a kutatóhelyek értékelési módszertanának és eszköztárának fejlesztése. Szakmai...
    máj. 02.
  • Feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ben meghatározottaknak megfelelően végzi; Ellátja a HUN-REN Központ stratégiai tervezési feladatainak adminisztrációját; Ellátja a kutatóhelyek tudományos kutatással kapcsolatos tudományos, kutatási és kutatásszervezési ügyeinek adminisztrációjá...
    máj. 02.
  • Titkársági asszisztens

    1052 Budapest, Piarista utca 4.
    feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ében meghatározottaknak megfelelően végzi; ellátja a Stratégiai és Monitoring Főosztály részére érkező iratok átvételét, számítógépes iratkezelői rendszerben történő iktatását, a kimenő levelek postázását; teljeskörű adminisztráció, levelek, ira...
    máj. 02.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim