Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten angol nyelvtudással

101 db találat
Szűrés
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    máj. 09.
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    máj. 05.
  • Ügyfélszolgálati kollégák támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzése
    tegnap 16:20
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Kit keresünk? olyan emberre van szükségünk, aki kedvesen és udvariasan kommunikál a páciensekkel, mindemellett precízen végzi az ehhez kapcsolódó adminisztrációt. fontos az is, hogy magabiztosan fogadja a telefonhívásokat, akár angolul is. számunkra a megfelelő jelölt hosszú távr...
    tegnap 14:20
  • Titkársági Asszisztens

    1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 16.
    teljeskörű titkársági feladatok elvégzése ügyvédek napi munkájának hatékony segítése bejövő és kimenő telefonok kezelése dokumentumszerkesztési, gépelési feladatok bírósági/cégbírósági eljárással kapcsolatos adminisztratív teendők
    tegnap 13:35
  • Derűt és vidámságot sugárzol? Proaktív vagy, pörgős és szeretsz irányítani? Nálunk a helyed! Hosszú távra, napi 8 órás munkaviszonyra keressük azt az irodavezető kollégánkat, aki átlát, koordinál és kedvesen gondoskodik arról, hogy munkatársaink napja gördülékenyen teljen. Téged...
    tegnap 12:31
  • Megrendelések online kiküldése Ügyfélszolgálati hívások fogadása és kezelése Saját kommunikációs csatornák szabályszerű kezelése Szoros együttműködés az egyéb területen dolgozó kollégákkal Nagy figyelmet, koncentrációt igénylő precíz munkavégzés Weboldalak kezelése,rendelésfeldol...
    máj. 09.
  • E-mailes kapcsolattartás külső és belső partnerekkel Érkező csoportokkal kapcsolatos információkat továbbítani a beszállítóknak Számlák feltöltése a rendszerbe Egyéb ad-hoc jellegű adminisztrációs feladatok
    máj. 09.
  • Árajánlatok készítése, megrendelések feldolgozása, illetve utógondozása Vásárlók helyszíni kiszolgálása Számlák, szállítólevelek készítése, termékek átadása Telefon kezelése Szükség esetén más területen dolgozó kollégák segítése
    máj. 09.
  • A cég külföldi ügyfeleinek segítése személyesen, hivatali ügyintézések során (OIF, Kormányhivatal) Bárminemű felmerülő probléma megoldása az ügyintézések során, az irodai csapat háttértámogatásával Folyamatban lévő ügyekről, beadványokról érdeklődés személyesen Intézkedés és dok...
    máj. 09.
  • Kereskedelmi igazgató és sales csapat támogatás:   Egyedi és közbeszerzéses ajánlatok készítésében való részvétel Vevői kapcsolattartás támogatása, egyszerűbb ajánlatok önálló elkészítése Kapcsolattartás beszállítókkal, árak és kondíciók bekérése Digitális és nyomtatott anyagok e...
    máj. 09.
  • Az Igazgató munkájának adminisztratív támogatása Irodavezető feladatkörének támogatása Utazások szervezése Szerződések előkészítése Megbeszéléseken való részvétel, összefoglalók készítése Szervezési és beszerzési feladatok Privát ügyekben segítségnyújtás Tárgyalók koordinálása Ad...
    máj. 09.
  • ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...
    máj. 09.
  • A szakmai csapat támogatása adminisztratív oldalról, Globális rendezvények szervezése, Tárgyalások, megbeszélések előkészítése, Vezetői utazások szervezése, Nemzetközi vezetők támogatása, Belső rendszerek kezelése.
    máj. 09.
  • Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...
    máj. 09.
  • Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-13:00 és/vagy 13:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2--3 műszak...
    máj. 09.
  • A cég ügyvitelével kapcsolatos napi feladatok ellátása a Bp. VI. Nagymező u. 4. szám alatti székhelyen és távmunkában: ajánlatkészítés szerződéskötések előkészítése levelezés banki kapcsolatok számlakezelés kapcsolattartás a szerződött partnerekkel Fedezetkezeléssel kapcsolatos...
    máj. 09.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim