Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten egyetemi végzettséggel

18 db találat
Szűrés
  • Szakács

    1051 Budapest, Zrínyi utca 16.
    Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.
    máj. 26.
  • Figyelmesen és empatikusan hallgatod a hívó felet, elemzed a kérdését, majd Megfelelő megoldást kínálsz, és hozzájárulsz egy pozitív élményhez Rögzíted a fontos részleteket, és gondoskodsz arról, hogy mindenki értve és megbecsülve érezze magát Törzsadatok változásait vezeted a re...
    ma 14:15
  • - adatkezelés - adatrögzítés - logisztikai ügyintézés: logisztikai szervezeti egységek munkájának támogatása, asszisztencia - irodai adminisztráció: postai küldemények feldolgozása, iktatás, levelezés - számlák iktatása, ellenőrzése, feldolgozása
    ma 16:15
  • Webshop ügyintéző

    1191 Budapest, Üllői út 206.
    Főbb feladatok: Pénzügyi riportok kezelése és nyomon követése. Másodlagos feladatok: Weboldalak kezelése Rendelésfeldolgozások Csomagok összekészítése a futárszolgálatok részére
    ma 16:00
  • üzleti utazások szervezése, foglalások Ügyvezető munkájának napi szintű feladatainak adminisztratív jellegű támogatása táblázatok aktualizálása, eseti nyilvántartások készítése Sales és marketing csapat munkájának támogatása időnként rate shopping szerződések, szabályzatok nyilvá...
    ma 15:30
  • The ITA is now looking to expand its Regulatory Compliance Department with a committed and passionate full-time (40 hours per week) employee to join the ITA’s Branch Office in Budapest. The primary responsibility of this position will be to support the compliance activities with...
    tegnap 19:00
  • Finance and Administrative Assistant

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Rugalmas - Budapest
    Title: Finance and Administrative Assistant  Reports to: Senior Finance Officer, Minority Rights Group Europe  Salary: 491 664 HUF gross for 5 days a week. This is initially a one-year full-time position with possibility for extension depending on future programmes and fundraisin...
    tegnap 13:50
  • - professzionális ügyfélkiszolgálás - hosszú távú kapcsolat kiépítése az ügyféllel - tanácsadás a termékek kiválasztásában - az üzlet esztétikájáról és megjelenéséről való gondoskodás
    tegnap 00:50
  • Cégcsoport meglévő ügyfél partnerkapcsolatainak bővítéséhez adott piac előszűrése, előtárgyalások megszervezése, Turnénaptárban dátumkoordináció, Új ügyfél akvizíció, Produkciós vezető által kijelölt meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása, Tárgyalások kezdeményezése, lebonyolítása új...
    máj. 27.
  • Levelek, szerződések kezelése, beérkező számlák iktatása és továbbítása a pénzügy felé; Vezérigazgatói iroda, munkavédelmi szakértő és ügyvezető munkájának támogatása, üzleti utazások szervezése; Szerződések és céges dokumentumok aláíratása, közjegyzői okiratok kezelése, meghatal...
    máj. 27.
  • pályázati dokumentáció elkészítése és benyújtása felmerülő hiánypótlások kezelése tanácsadás és kapcsolattartás az ügyfelekkel projektmenedzsmenti feladatok ellátása kifizetési kérelmek és projekt-előrehaladási jelentések összeállítása
    máj. 27.
  • - kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.
    máj. 26.
  • ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...
    máj. 25.
  • Feladatod lesz az értékesítő kollégák támogatása, prezentációk, leírások és fordítások készítése A teendőid közé fog tartozni a lekérdezések, riportok, kimutatások készítése, valamint az adatbázisokban való keresés Rád bízzák a szerződések előkészítését és aláíratását, a kapcsola...
    máj. 23.
  • Office Manager (m/f)

    1118 Budapest, Gombocz Zoltán utca
    Organisation und Verwaltung der administrativen Offline- und Online-Dokumentation Koordinierung der täglichen Verwaltungs- und Büroarbeiten Organisation von Geschäftsreisen Verwaltung und Pflege der Personaldokumentation, einschließlich GDPR, Buchungsunterlagen und Vertragsverhäl...
    máj. 23.
  • Részt fogsz venni a havi riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése Bekapcsolódsz a számlázási kérések feladásába és a teljesítés igazolások előállításába Számítunk rád az ad-hoc jellegű feladatok ellá...
    máj. 21.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim