Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten 5-10 év tapasztalattal
206 db találat
Szűrés
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...máj. 22.
-
Fumatore Bt. ‼️Munkatársat keresünk‼️ Eladó-pénztáros (Nemzeti Dohánybolt) pozícióba. XIII. kerületi éjjel-nappal nyitva tartó Nemzeti Dohányboltba keresünk,dohánybolti, illetve kereskedelmi tapasztalattal bíró,megbízható, nagyon jó fizikumú ,számítógép ismeretekkel, és pénztárg...máj. 22.
-
A cég irodájának mindennapi működtetése, Irodai adminisztráció elvégzése Irodai beszerzések intézése Üzemeltetési feladatok ellátása Számlázás, házi pénztár vezetése Munkaügyi adminisztráció kezelése Külföldi kiküldetések szervezése Tárgyalások és irodai események támogatása Kapc...tegnap 11:19
-
Munkáltató csepeli fémhulladék telephelyén a szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése; Napi és havi készletek nyilvántartása a hulladék-nyilvántartó programban, szükség esetén manuálisan, papír alapon; Kapcsolattartás a beszállítókkal; A szállítást kísérő dokumentumok vissza...tegnap 10:45
-
Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...máj. 23.
-
Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...máj. 23.
-
Projekt asszisztensi feladatok: Ügyviteli szoftver használata a rendelések pontos és naprakész felviteléhez. Rendelések állapotának nyomon követése és frissítése. Versenyképes ajánlatok összeállítása, figyelembe véve az ügyfél igényeit és a piaci környezetet. Műszaki specifikáció...Friss
-
A vezető munkájának teljes körű támogatása A vezető naptárának kezelése, időpontok egyeztetése Általános és személyes asszisztencia Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása Kapcsolattartás az anyabanki és leányvállalati szervezeti egységekkel, továbbá az ehhez kapcsolódó...Friss
-
ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...ma 00:30
-
Provide comprehensive personal assistance to our director, with a focus on organizing and coordinating international business trips, ensuring seamless travel experiences. Manage the director's calendar with precision, monitoring programs, and adeptly recording and reporting chang...ma 00:00
-
Megrendelések online kiküldése Ügyfélszolgálati hívások fogadása és kezelése Saját kommunikációs csatornák szabályszerű kezelése Szoros együttműködés az egyéb területen dolgozó kollégákkal Nagy figyelmet, koncentrációt igénylő precíz munkavégzés Weboldalak kezelése,rendelésfeldol...tegnap 20:35
-
Kapcsolattartás a partnerek és a cég között Kapcsolattartás a vevők és cég között Rendezvényszervezés Fordítás Személyes megbeszéléseknél tolmácsolástegnap 16:25
-
- Ügyfélkapcsolatok kezelése személyesen és telefonon keresztül - Megrendelések feldolgozása és nyomon követése - Raktárkészlet kezelése és rendszerezése - Adminisztratív feladatok ellátása, beleértve a számlázást és dokumentáció kezeléséttegnap 16:20
-
Közreműködik a MOL Campus parkolóinak hatékony működésére, üzemeltetésére vonatkozó folyamatok kialakításában, a hatékony parkoló menedzsment MOL Campusban történő bevezetésében. Részt vesz a parkolóterületek gördülékeny üzemeltetésében, folyamat hatékonysági javaslatokat tesz...tegnap 16:00
-
- Az iroda mindennapi működéséhez kapcsolódó operatív feladatok ellátása (irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, irodai beszerzési feladatok) - Postai, futárszolgálati ügyintézés - Pénzügyi folyamatok kezelése (bejövő számlák rögzítése a vállalatirán...tegnap 15:10
-
Bejövő ügyfélszolgálati hívások kezelése Bejövő ügyfélszolgálati emailek kezelés irodai admin igények összefogása és megoldása, szükséges eszközök, jóléti dolgok beszerzése egyéb irodai adminisztrációtegnap 14:25
-
The Data Analyst supports the Facility Manager and Facility Management (FM) staff by collecting and analyzing data and implementing quality management systems to improve the Facility Management Office's efficiency and effectiveness. Works with post’s Customer Service Center, ser...tegnap 14:20
-
ügyvezető és operatív vezető munkájának a támogatása vezetői jelentések, kimutatások, elemzések és prezentációk készítése vezetői tárgyalások szervezése, lebonyolítása, protokolláris feladatok támogatása projektmunkában való aktív részvétel klasszikus asszisztensi feladatok ellát...tegnap 13:50
-
tegnap 13:25
-
A vezető munkájának támogatása, szervezeten belüli ügyek intézése, ügyviteli, adminisztrációs feladatok koordinálása. A megbeszélések, értekezletek szervezése, egyeztetése, ütemezése, előkészítése, a lebonyolításban való közreműködés, jegyzőkönyv készítése. A határidők egyeztetés...tegnap 13:05
-
Szállítói számlák befogadása, ellenőrzése és iktatása vállalatirányitási rendszerben Számlák banki utalásra történő előkészítése Bankkivonatok letöltése és kezelése Szerződések, dokumentumok kezelése vállalati irat- és dokumentumkezelő rendszerben Szerződések és teljesítési igazo...tegnap 12:45
-
Megvalósult projektek, munkák utáni adminisztráció elvégzése, munkalapok számlázásra juttatása, problémás esetek kitisztázása back office vezető segítségével Szerződések nyilvántartások kezelése és frissítése. Új dokumentumok, sablonok és nyilvántartások létrehozása a vállalat ig...tegnap 12:30