Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten 5-10 év tapasztalattal

58 db találat
Szűrés
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    máj. 09.
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    máj. 05.
  • Üzletfejlesztési csapatunk tagjaként szükséged lesz a tárgyalóképes angol nyelvtudásodra és a természetesen az általános irodai szoftverek magabiztos használatára, az is előny, ha CRM-szoftverrel is dolgoztál már. Munkádnak fontos része lesz, hogy hazai és nemzetközi közép és nag...
    tegnap 16:19
  • Szakmai munkatárs

    1138 Budapest, Váci út 191.
    a projekt szakmai dokumentációnak előkészítése, szakmai anyagok feldolgozása, szükség szerint beépítése a projekt szakmai anyagaiba; szakmai értekezletek, egyéb találkozókon való részvétel; projekteseményeken való közreműködés, azok szakmai jellegű dokumentálásában való közreműkö...
    tegnap 13:43
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Recepciós

    1149 Budapest, Pillangó utca 28.
    Vendégek/partnerek fogadása Telefonhívások fogadása Postázási feladatok, bejövő posta érkeztetése DMS programba, kimenő levelek kezelése Számlák iktatása, rendszerezése Irodai beszerzések (irodaszerek, élelmiszerek stb.) Egyéb üzemeltetéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok S...
    tegnap 22:20
  • Checking guests in and out according to the hotel policy and procedure Providing a professional service to guests Presenting the hotel services to guests Reporting, handover of daily tasks at shift changes High-level of cooperation with other departments Having an excellent knowl...
    tegnap 17:50
  • ▪ Bejövő számlák feldolgozása, ▪ biztosítási káreseményekhez tartozó számlák ellenőrzése, ▪ számlák káradminisztrációs rendszerben történő rögzítése, ▪ kárkifizetések elektronikus engedélyezése, ▪ kárigénnyel kapcsolatos telefonos kapcsolattartás az ügyfelekkel és partnerekkel, ▪...
    tegnap 15:40
  • Fuvarfeladatokkal kapcsolatos adatok, menetlevelek és szállítólevelek rögzítése belső vállalatirányítási rendszerbe Menetlevelek, szállítólevelek kapcsolódó bizonylatok teljeskörű kezelése, feldolgozása, ellenőrzése Gépkocsivezetők elszámolása Göngyöleg és cserepaletták rögzítése...
    tegnap 11:50
  • Üzletágvezető teljes körű személyi asszisztenciája; Az üzletágvezető és a szenior kollégák napi és szakmai munkájának támogatása, segítése és az általuk meghatározott projektfeladatokban való részvétel; Ügyviteli és egyéb adminisztrációs feladatok koordinálása és ellátása; Érteke...
    tegnap 08:40
  • értékesítő kollégák elszámoltatása pénzügyi és raktár területen iroda teljes raktárnyilvántartásának precíz vezetése havi leltározás teljes körű lebonyolítása házipénztár kezelés adminisztrációs, asszisztensi feladatok teljes körű ellátása áru- és irodaszer rendelés havi zárás cs...
    tegnap 00:30
  • Részt vesz a Támogatáskezelő feladatkörébe tartozó támogatások eredményes lebonyolításában, a támogatások elszámoltatásával összefüggő feladatokban az alkalmazott eljárásrend szerint. Ellátandó feladatok: vissza nem térítendő támogatások kapcsán pénzügyi elszámolások és szakmai b...
    máj. 09.
  • Közreműködik a pályázatok teljes körű lebonyolításában; részt vesz a pályázati felhívás és pályázati adatlap előkészítésében; közreműködik a pályázatok befogadásában, nyilvántartásában és feldolgozásában (formai értékelés, az adatok rögzítése és ellenőrzése, hiánypótlás); beszámo...
    máj. 09.
  • Megrendelések rögzítése és kezelése SAP vállalatirányítási rendszerben szerződések, rendelések alapján; Az üzleti terület számlázási tevékenységének koordinálása, a számlázás előkészítése, számlakérők kiküldése; Pénzügyi elhatárolások kezelése; Megrendelésekhez kapcsolódó számlák...
    máj. 09.
  • Az iroda folyamatos és zavartalan működésének biztosítása és koordinálása Bejövő hívások kezelése magyar és angol nyelven Bejövő és kimenő posta kezelése Beérkező számlák kezelése / adminisztrálása Postai ügyintézés, futárcégekkel való kapcsolattartás Irodaszerek rendelése Üzleti...
    máj. 09.
  • a szervezeti egységben dolgozó kollégák munkájának napi szintű, operatív támogatása; ügyiratok kezelése, területek közötti koordinációja; ügyviteli rendszer kezelése, aláíratások intézése, jóváhagyások kérése; beszerzési és szerződéskötési folyamatok menedzselése (adatbekérők kik...
    máj. 09.
  • a folyó projekteket adminisztratív oldalról támogatod felügyeled a projektekhez tartozó dokumentációk meglétét összeállítod a projekt átadási dokumentációkat irodaüzemeltetési és irodavezetői teendőket látsz el támogatod a divízióvezető, a projektvezetők, építésvezetők munkáját f...
    máj. 09.
  • The Operations Project Manager & Executive Assistant will work directly with György Gattyán, the Founder of Docler Holding. György Gattyán, the Founder of Docler Holding is looking for a quick witted and hands on Operations Project Manager & Executive Assistant, who would like...
    máj. 09.
  • The Personal Assistant will work directly with György Gattyán, the Founder of Docler Holding. György Gattyán, the Founder of Docler Holding is looking for a sharp, and experienced professional, who enjoys solving complex problems and is motivated by flawless execution. The ideal...
    máj. 09.
  • A beérkező laboratóriumi minták átvétele, a mintákkal kapcsolatos adatok rögzítése az laborinformatikai rendszerbe, bárkódozás és a további feldolgozásra történő adminisztratív előkészítés.
    máj. 08.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim