Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten 3-5 év tapasztalattal

22 db találat
Szűrés
  • Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...
    ma 00:35
  • ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...
    tegnap 10:50
  • Recepciós kolléga helyettesítése; Tárgyalók eszközeinek, kellékeinek, bútorzatának rendberakása, ellenőrzése; Tárgyalók berendezése rendezvényekre, tárgyalások szervezése; Meeting room menedzsment, catering termékek rendelése; Irodaszerek beszerzése, használt tonerek elszállíttat...
    máj. 02.
  • Érdekel a back office és szívesen megismerkednél és belelátnál egy építőipari vállalat működésébe, akkor jelentkezz! Irodai asszisztens gyakornokot keresünk azonnali kezdéssel 10.kerületi partnercégünk megbízásából! Az Ügyvezetői asszisztenssel való szoros és aktív együttműködés...
    máj. 02.
  • Ügyvezető és Üzemeltetési vezető munkájának támogatása. Könyveléssel való kapcsolattartás. Kimenő és bejövő számlák iktatása, ahhoz kapcsolódó adminisztráció, belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, hatékony kezelése. Árurendelés, optimális raktár töltöttség biztosít...
    máj. 01.
  • Kollégánkat részmunkaidős foglalkoztatásra keressük (havi 7-9 munkanap megállapodás szerint, 12 órás munkarendben) Váltott műszakban történő munkavégzés (nappal és éjszaka) A hotel vendégeinek barátságos kiszolgálása, kérések teljesítése az érkezéstől a kijelentkezésig. Programo...
    máj. 01.
  • Részvétel az egyetem hallgatói szolgáltatásainak fejlesztésében és operatív megvalósításában Változatos projekt-portfólión való munka (pl. informatikai, integrációs, kommunikációs, szolgáltatásfejlesztés). Projektekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok végzése, a feladatok és h...
    ápr. 30.
  • Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció Bejövő- és kimenő posta kezelése Dokumentumok előkészítése az okmányiroda és a könyvelés számára Banki dokumentumok előkészítése Biztosítás ügyintézés Saját nyilvántartási rendszer vezetése, követése Beérkező számlák...
    ápr. 30.
  • -Informing guests of the services offered at the hotel. -Register guests' request they may have during their stay. -Check in and check out guests. -Answering calls, email management and digital platforms. -Attention to possible complaints and claims. -Billing and collection of se...
    ápr. 29.
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    ápr. 29.
  • We are searching for a new colleague to support our Finance Team in 13th district of Budapest, ideally for a part-time contract of 20 hours a week. You will be based in our offices located in in Madarász Office Park. Ensure accounting of payables and receivables Booking of inco...
    ápr. 29.
  • Kit keresünk? olyan emberre van szükségünk, aki kedvesen és udvariasan kommunikál a páciensekkel, mindemellett precízen végzi az ehhez kapcsolódó adminisztrációt. fontos az is, hogy magabiztosan fogadja a telefonhívásokat, akár angolul is. számunkra a megfelelő jelölt hosszú távr...
    ápr. 28.
  • Pénzügyi területre keressük leendő munkatársunkat napi 4 órás munkaviszonyba. szerződések, levelek, bejövő számlák és bizonylatok érkeztetése, iktatása bejövő számlák formai és tartalmi ellenőrzése bejövő számlák rögzítése az ügyviteli rendszerbe vevő számlák kiállítása túlóra-...
    ápr. 28.
  • Titkársági Asszisztens

    1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 16.
    teljeskörű titkársági feladatok elvégzése ügyvédek napi munkájának hatékony segítése bejövő és kimenő telefonok kezelése dokumentumszerkesztési, gépelési feladatok bírósági/cégbírósági eljárással kapcsolatos adminisztratív teendők
    ápr. 28.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    ápr. 28.
  • fiatal külföldi turisták fogadása, informálása, elutaztatása pénzkezelés és adminisztráció maximális vendég elégedettség biztosítása
    ápr. 28.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim