Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal
46 db találat
Szűrés
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...ápr. 08.
-
Kiadványokkal kapcsolatos nyilvántartások, folyamatok: - Szerző és más külsős szolgáltató adatbázisának folyamatos karbantartása - Licenc és royalty táblázat folyamatos vezetése - Szerzői jogdíjas nyilvántartás vezetése - Gyártási folyamatok adminisztrációja, ajánlatkérések - Köt...ma 11:45
-
Ha szeretnél utazni, vitorlázni, szereted a kihívásokat, szeretnél karriert, akkor rád gondoltunk. az ügyvezető igazgató munkájának támogatása magán és üzleti programokon való részvétel budapesti céges és magánjellegű ügyintézés (kapcsolattartás szerelőkkel, lakásügyek intézése,...ma 11:40
-
vendéglátó és élelmiszeripari gépek, szolgáltatások értékesítése árajánlatok készítése telefonon és írásban érkezett megkeresések kezelése weboldal töltése, frissítése kapcsolattartás az ügyfelekkeltegnap 21:00
-
Horvát nyelvű weboldal megjelenésének menedzselése, tartalmi és funkcionális működésének biztosítása Új termék-feltöltés, termékleírások szerkesztése, folyamatának lekövetése, ellenőrzése Telefonon, e-mailben érkező érdeklődések kezelése, ügyfelek tájékoztatása...tegnap 15:01
-
megrendelések, visszaigazolások készítése ajánlatok előkészítése közbeszerzési folyamtok kezelése ( oktatás után ) közbeszerzési ajánlatok előkészítése riportok és elemzések készítése a csapatvezető felé szoros együttműködés az értékesítési, marketinges kollégákkal ügyfél igények...tegnap 09:32
-
Vendégek fogadása, be-és kijelentkeztetése, kapcsolattartás Adminisztratív, számlázási feladatok ellátása, pénzkezelés Telefonok, levelek, e-mailek kezelése Éjszakai zárások kezelése Vendéglevelezések, foglalások kezelésetegnap 09:07
-
Ügyvezető és Üzemeltetési vezető munkájának támogatása. Könyveléssel való kapcsolattartás. Kimenő és bejövő számlák iktatása, ahhoz kapcsolódó adminisztráció, belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, hatékony kezelése. Árurendelés, optimális raktár töltöttség biztosít...tegnap 00:45
-
általános adminisztrációs feladatok kapcsolattartás a munkatársakkal kimutatások, beszámolók készítésetegnap 00:40
-
Azonnali munkakezdéssel új kollégát keresünk főállású recepciós pozícióba. Munkaidő: hétfőtől - péntekig 7:00-15:00 óráig, napi 8 óra. Munkavégzés helye: Budapest, XVI. kerület (Örs vezér térről tömegközlekedéssel könnyedén megközelíthető)ápr. 24.
-
Szépségklinikánkon recepciós munkatársat kersünk!ápr. 24.
-
telefonhívások fogadása, ügyfelekkel egyeztetések lebonyolítása; ügyfelek személyes fogadása és kiszolgálása; e-mailek kezelése, válaszok koordinálása; perfekt, gyors – helyesírási szabályoknak megfelelő – gépelés; sablonlevelek önálló megszerkesztése, beadványok előkészítése (el...ápr. 24.
-
ügyvezető munkájának támogatása, asszisztencia kapcsolattartás a cégcsoport ügyfeleivel és partnereivel, belső és külső kollégák munkájának támogatása, üzleti partnerek fogadása projektek, megbízások határidejének és feladatainak követése, levelezés postázás, futárszolgálattal va...ápr. 24.
-
Kollégánkat részmunkaidős foglalkoztatásra keressük (havi 7-9 munkanap megállapodás szerint, 12 órás munkarendben) Váltott műszakban történő munkavégzés (nappal és éjszaka) A hotel vendégeinek barátságos kiszolgálása, kérések teljesítése az érkezéstől a kijelentkezésig. Programo...ápr. 24.
-
- Vendégek érkeztetése, utaztatása, tájékoztatása és udvarias kiszolgálása - Foglalások kezelése - Szállodai szoftver, számlázó program napi szintű használata (természetesen betanítás után) - Fizettetés, számlák kiállítása - Kooperáció a hotel többi részlegével - Telefonok, e-mai...ápr. 24.
-
We are searching for a new colleague to support our Finance Team in 13th district of Budapest, ideally for a part-time contract of 20 hours a week. You will be based in our offices located in in Madarász Office Park. Ensure accounting of payables and receivables Booking of inco...ápr. 24.
-
Kapcsolattartás a partnerekkel és vevőkkel Adatrögzítés Szervízügyintézés Számlázásápr. 24.
-
Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció Bejövő- és kimenő posta kezelése Dokumentumok előkészítése az okmányiroda és a könyvelés számára Banki dokumentumok előkészítése Biztosítás ügyintézés Saját nyilvántartási rendszer vezetése, követése Beérkező számlák...ápr. 24.
-
Irodai munkatársat keresünk angol nyelvtudással Textil nagykereskedésünkbe Meglévő ügyfeleink magas szintű személyes és telefonos kiszolgálása Telefonon beérkező megkeresések kezelése Rendelésfelvétel, rendelések rögzítése a rendszerben A hívásokhoz tartozó adminisztrációs felada...ápr. 23.
-
Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)ápr. 23.
-
Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...ápr. 23.