Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal

55 db találat
Szűrés
  • Szakács

    1051 Budapest, Zrínyi utca 16.
    Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.
    máj. 26.
  • Figyelmesen és empatikusan hallgatod a hívó felet, elemzed a kérdését, majd Megfelelő megoldást kínálsz, és hozzájárulsz egy pozitív élményhez Rögzíted a fontos részleteket, és gondoskodsz arról, hogy mindenki értve és megbecsülve érezze magát Törzsadatok változásait vezeted a re...
    ma 14:15
  • Beérkező cikkek mennyiségi - minőségi átvétele Beérkező cikkek bevételezése, készletre vétele azonosító jelzéssel ellátása EKAER adminisztráció Raktári készletek felügyelete vállalatirányítási rendszerben Kiszállítási címkék nyomtatása az vállalatirányítási rendszerből Raktári do...
    tegnap 14:03
  • Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...
    ma 17:40
  • - adatkezelés - adatrögzítés - logisztikai ügyintézés: logisztikai szervezeti egységek munkájának támogatása, asszisztencia - irodai adminisztráció: postai küldemények feldolgozása, iktatás, levelezés - számlák iktatása, ellenőrzése, feldolgozása
    ma 16:15
  • otthonos, bensőséges környezet kialakítása a ház lakói számára eseti kérdések megválaszolása vendégek útbaigazítása, támogatása beérkező vendégigények kezelése, szervezése csomagok, postai küldemények átvétele állandó személyzeti jelenlét biztosítása a lobbyban egyes házirend-bél...
    ma 14:15
  • Adminisztratív feladatok ellátása. Esetenként a nagykövetségi autók vezetése. Árajánlatok bekérése, projektek kezelése. A pozició lehet teljes munkaidő (határozatlan idejű szerződés) és részmunkaidő (határozott idejű szerződés)
    ma 09:19
  • Elsődlegesen adminisztratív munkakörbe keresünk rész-, vagy teljes munkaidőbe munkatársat XVIII. kerületi székházunkba. Feladatok: A vezetők munkájának támogatása, szervezeten belüli ügyek intézése, ügyviteli, adminisztrációs feladatok végzése, koordinálása. Megbeszélések, érteke...
    tegnap 17:15
  • iroda adminisztratív működésével kapcsolatos ügyek, beszerzések koordinálása, intézése beérkező/kimenő dokumentumok kezelés, iktatása, hagyományos és elektronikus archiválása kapcsolattartás külső szolgáltatókkal kimenő számlák kiállítása könyvelési munkafolyamatok adminisztratív...
    tegnap 16:55
  • Online számlanyilvántartó rendszerbe adatok- és dokumentumok betöltése Adatok ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel Szoftverfejlesztés támogatása (észrevételek, javaslatok)
    tegnap 14:16
  • A Zsidai Gasztronómiai Csoportban folyamatosan keresünk munkavállalókat számos pozícióra. Most adminisztratív munkatárs pozícióba keressük legújabb kollégánkat részmunkaidőben. ● Irodai fogyóeszközök utántöltése, beszerzése (pl: irodaszerek, konyhai termékek, papíráru, munkaruha)...
    tegnap 12:40
  • Recepciós

    1158 Budapest, Klebelsberg Kunó utca 21.
    Telefonközpont kezelése Vendégek / ügyfelek útba igazítása Üzenetek továbbítás
    tegnap 12:10
  • Beérkező telefonhívások és e-mailek fogadása, koordinálása Ügyfelek fogadása (magyarul és angolul), kiszolgálása Tárgyalások, meetingek, konferenciahívások előkészítése és szervezése A recepciós terület, a tárgyalók és a közös terek menedzselése, rendben tartása Bejövő és kimenő...
    máj. 27.
  • Levelek, szerződések kezelése, beérkező számlák iktatása és továbbítása a pénzügy felé; Vezérigazgatói iroda, munkavédelmi szakértő és ügyvezető munkájának támogatása, üzleti utazások szervezése; Szerződések és céges dokumentumok aláíratása, közjegyzői okiratok kezelése, meghatal...
    máj. 27.
  •   kampányokhoz kapcsolódó adminisztratív tevékenység elvégzése kampányfotók feldolgozása nyilvántartások vezetése, táblázatok készítése megadott szempontok alapján ügyfélkezelési háttérmunkák irodai és logisztikai munkatársak munkájának operatív támogatása irodaműködéssel kapcsol...
    máj. 27.
  • pályázati dokumentáció elkészítése és benyújtása felmerülő hiánypótlások kezelése tanácsadás és kapcsolattartás az ügyfelekkel projektmenedzsmenti feladatok ellátása kifizetési kérelmek és projekt-előrehaladási jelentések összeállítása
    máj. 27.
  • Önállóan végzett adminisztratív / operatív tevékenység Adatrögzítés, költségelemzés, számlák iktatása, előkészítése jóváhagyásra Munkaidő nyilvántartás, szabadság, táppénz, túlóra napi szinten való nyilvántartása Munkavállalók ki- és beléptetéséhez kapcsolódó adminisztratív felad...
    máj. 27.
  • Te fogadod az ügyfeleket, te leszel az első kedves és mosolygós arc, akivel találkoznak Az ügyféltérben kihelyezett touchpad használatához támogatást adsz Segíted a regisztrációjukat, a szükséges információkkal támogatod őket a szolgáltatásainkkal kapcsolatban Te vagy az előfutár...
    máj. 27.
  • Részvétel a közbeszerzési eljárásokon való részvételhez szükséges folyamatokban kiírt ajánlatok napi figyelés egyezetetés a területi képviselő kollégákkal a közbeszerzéshez szükséges dokumentáció elkészítése eljárások nyomonkövetése EKR rendszer használata Szerződések kezelése...
    máj. 27.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim