Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal
104 db találat
Szűrés
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
Managing the entirety of all Property service requests from beginning to end, to include the coordination of schedules for both customers and colleagues to provide efficient logistical solutions Assisting the Supervisor with all residential Make Ready responsibilities to include...máj. 08.
-
Manages automotive repair requests and contracts, including technical inspections and preventative maintenance on all Government-owned vehicles. Performs or orders basic diagnostic tests to determine nature and extent of necessary repair work and monitors contractor performance i...máj. 07.
-
The Mailroom Clerk receives, dispatches, sorts, and distributes mail from multiple sources. These include but are not limited to local and international mail, Diplomatic Post Office (DPO) mail, diplomatic pouch material, and commercial courier services. The incumbent spends a lar...máj. 01.
-
Providing full secretarial and administrative services Organization of business trips of managers or teams (buying tickets, searching and booking hotels, making travel plans) Preparation of comprehensive and detailed travel plans, routes and schedules, as well as preparation of d...máj. 09.
-
Administrative and organisational support of the extended management team Classic assistant tasks, such as appointment coordination, travel planning and expense reports Close cooperation with the other assistants and taking over substitute activities (e.g. in case of sick leave,...tegnap 10:15
-
Business admin Support communication with vendors and partner companies Assist with administrative data management and documentation Factory admin (Located in Samsung SDI) Support documentation related to Samsung SDI time-to-time Office/factory supplies purchase Contact with loca...máj. 11.
-
A Külső-Pesti Tankerületi Központ által fenntartott intézményekre vonatkozó pályázatok lebonyolításában való közreműködés. A pályázatokhoz kapcsolódó dokumentumok előkészítése, feldolgozása. A szerződések előkészítése, az eljárásokkal összefüggő adminisztratív feladatok ellátása...máj. 10.
-
Napi adminisztratív feladatok ellátása az irodában, beleértve a recepciós feladatokat, a telefonhívások fogadását és az e-mailek kezelését Segítségnyújtás a látogatócsoportok szervezésében és kísérésében, biztosítva a vállalat létesítményeinek zökkenőmentes és kellemes megismerés...máj. 08.
-
Prepare and send a letter of welcome to a new employee. Organise a meeting for the newcomer in the office, including an introductory tour. Organise an introductory presentation for newcomers at the departmental level. Adding newcomers to the necessary corporate chats and knowledg...máj. 09.
-
A gépjárműflotta általános műszaki megfelelőségének biztosítása, ezzel kapcsolatos szervezési és adminisztratív tevékenység elvégzése Tehergépkocsik állapotának folyamatos felügyelete és dokumentálása Szerviz és alkatrész ügyintézés Javítások, műszaki mentések, műszaki vizsgáztat...ápr. 30.
-
Catering rendezvényeken a cég képviselete. Catering rendezvények árajánlatának készítése, annak megszervezése és teljeskörű lebonyolítása. Kapcsolattartás a catering megrendelőkkel, igényeik-panaszaik kezelése személyesen-telefonon-írásaban. Catering-árumozgató munkájának telje...máj. 02.
-
Kapcsolattartás Általános adminisztratív feladatok Esetenként fordítás és tolmácsolásmáj. 12.
-
Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...máj. 11.
-
HARPS Hungary ügyfélszolgálati asszisztenseként elsősorban az árajánlatok készítéseért, partnerek kapcsolattartásért, megrendelések és tranzakciók feldolgozásáért lesz felelős. Ez egy határozott idejű (2024. május 1-től október 31-ig), teljes munkaidős munkakör...máj. 01.
-
posta kezelése központi e-mail címek kezelése számlák, szerződések szkennelése, archiválása (digitálisan és fizikailag) házi pénztár vezetése beszerzések, szolgáltatások megrendelése, nyomonkövetése iroda napi működésének menedzselése eszköz leltárak készítése, naprakészen tartás...ma 09:20
-
komplex, összetett munkakör, ami nemcsak az adminisztrációs feladatokat, hanem az ügyféllel való kapcsolattartást, reklamációkezelést is magában foglalja raktári folyamatokhoz kapcsolódó teljes körű adminisztráció készletek nyilvántartása a raktárirányítási rendszerekben napi kap...ápr. 29.
-
Vezérigazgató, továbbá a gazdasági és operatív vezető munkájának szakmai- és szervezési támogatása, programjainak szervezése, adminisztrálása; A vezérigazgató postafiókjának folyamatos kezelése, a beérkező közvetlen megkeresésekre válaszlevél előkészítése (magyar és angol nyelven...máj. 04.
-
Recepciós teendők ellátása, érkező vendégek fogadása, telefonhívások kezelése Az iroda és a cégek működésével kapcsolatos adminisztrációs tevékenység ellátása Általános beszerzés: fogyóeszköz, irodaszer és irodai berendezések, reprezentációs és jólléti termékek Postai, banki, fut...máj. 03.
-
irodai recepciós feladatok elvégzése beérkező vendégek üdvözlése, fogadása, eligazítása, valamint informálása postázási feladatok ellátása iroda mindennapi adminisztrációs feladatainak elvégzése vezetők és kollégák munkájának segítése nyilvántartások vezetése statisztikák kezelés...máj. 07.
-
Közreműködik a közbeszerzési eljárás megindításban, a felhívás és a közbeszerzési dokumentáció összeállításában; előkészíti az eljárás megindításhoz szükséges iratokat a Hivatal szabályzata szerint. Az ajánlattevők által benyújtott ajánlatok értékelése során ellátja az ezzel kapc...tegnap 16:20