Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, kisgyermekeseknek munkák Budapesten

11 db találat
Szűrés
  • Szakács

    1051 Budapest, Zrínyi utca 16.
    Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.
    May. 26.
  • - adatkezelés - adatrögzítés - logisztikai ügyintézés: logisztikai szervezeti egységek munkájának támogatása, asszisztencia - irodai adminisztráció: postai küldemények feldolgozása, iktatás, levelezés - számlák iktatása, ellenőrzése, feldolgozása
    ma 16:15
  • Webshop ügyintéző

    1191 Budapest, Üllői út 206.
    Főbb feladatok: Pénzügyi riportok kezelése és nyomon követése. Másodlagos feladatok: Weboldalak kezelése Rendelésfeldolgozások Csomagok összekészítése a futárszolgálatok részére
    ma 16:00
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Cégcsoport meglévő ügyfél partnerkapcsolatainak bővítéséhez adott piac előszűrése, előtárgyalások megszervezése, Turnénaptárban dátumkoordináció, Új ügyfél akvizíció, Produkciós vezető által kijelölt meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása, Tárgyalások kezdeményezése, lebonyolítása új...
    May. 27.
  • pályázati dokumentáció elkészítése és benyújtása felmerülő hiánypótlások kezelése tanácsadás és kapcsolattartás az ügyfelekkel projektmenedzsmenti feladatok ellátása kifizetési kérelmek és projekt-előrehaladási jelentések összeállítása
    May. 27.
  • - kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.
    May. 26.
  • Feladatod lesz az értékesítő kollégák támogatása, prezentációk, leírások és fordítások készítése A teendőid közé fog tartozni a lekérdezések, riportok, kimutatások készítése, valamint az adatbázisokban való keresés Rád bízzák a szerződések előkészítését és aláíratását, a kapcsola...
    May. 23.
  • Office Manager (m/f)

    1118 Budapest, Gombocz Zoltán utca
    Organisation und Verwaltung der administrativen Offline- und Online-Dokumentation Koordinierung der täglichen Verwaltungs- und Büroarbeiten Organisation von Geschäftsreisen Verwaltung und Pflege der Personaldokumentation, einschließlich GDPR, Buchungsunterlagen und Vertragsverhäl...
    May. 23.
  • Részt fogsz venni a havi riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése Bekapcsolódsz a számlázási kérések feladásába és a teljesítés igazolások előállításába Számítunk rád az ad-hoc jellegű feladatok ellá...
    May. 21.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim