Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Budapesten

27 db találat
Szűrés
  • Senior könyvelő

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 80.
    Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...
    ápr. 26.
  • Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...
    ápr. 24.
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    ma 12:19
  • Business admin Support communication with vendors and partner companies Assist with administrative data management and documentation Factory admin (Located in Samsung SDI) Support documentation related to Samsung SDI time-to-time Office/factory supplies purchase Contact with loca...
    ma 12:15
  • Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)
    Friss
  • Napi szintű operatív feladatok Projektek naprakész nyomon követése Beérkező igények koordinálása Német és angol nyelvű partnereinkkel (Vevő, szállító) napi szinten való kapcsolattartás Komplett értékesítési, esetenként szerviz folyamatok támogatása, ügyintézése és nyilvántartása...
    ma 08:40
  • Recepciós

    1149 Budapest, Pillangó utca 28.
    Vendégek/partnerek fogadása Telefonhívások fogadása Postázási feladatok, bejövő posta érkeztetése DMS programba, kimenő levelek kezelése Számlák iktatása, rendszerezése Irodai beszerzések (irodaszerek, élelmiszerek stb.) Egyéb üzemeltetéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok S...
    tegnap 22:20
  • Értékesítési képviselők munkájának segítése árajánlatok megírásában és adminisztratív feladatok elvégzésében "Hideg" hívások: adategyeztetés, ügyféligény felmérés Internetes kutatás: potenciális ügyfelek, kapcsolattartók keresése Aktív együttműködés Tenderek, közbeszerzési pályáz...
    tegnap 15:05
  • Together with our team, you will support customers from order entry to invoicing Full clarification of all incoming orders, check of all technical and commercial conditions, issues and circumstances based on internal specifications Coordination of deliveries within the system inc...
    tegnap 11:35
  • Irodavezető

    1054 Budapest, Alkotmány utca
    A cég irodájának mindennapi működtetése, Irodai adminisztráció elvégzése Irodai beszerzések intézése Üzemeltetési feladatok ellátása Számlázás, házi pénztár vezetése Munkaügyi adminisztráció kezelése Külföldi kiküldetések szervezése Tárgyalások és irodai események támogatása Kapc...
    ápr. 27.
  • Office assistant

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and filing; performing administrative tasks relat...
    ápr. 26.
  • Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...
    ápr. 26.
  • Jogi, számviteli végzettséggel, szakirányú gyakorlattal rendelkező asszisztensi feladatok végzése
    ápr. 26.
  • complex processing of incoming orders verification of the availability of the goods confirmation of delivery dates issuing the invoices verification of the cash flow cooperation with the Logistic Department maintaining high quality customer service creating a positive image of th...
    ápr. 25.
  • A munkakör célja a társaság felsővezetőjével való közvetlen együttműködés, részére személyi asszisztensi feladatok teljeskörő ellátása, az iroda működéséhez és üzemeltetéséhez kapcsolódó feladatok ellátásával együtt.   A feladatok részletesebben:  napi-, heti-, időszakos programt...
    ápr. 25.
  • We are looking for a person, who has wide experience in assistant fields, including financial operational and sales areas. The person must be able to oversee and proactively recommend, any part of the business directly to the UK MD. report to MD verbally and in writing proactivel...
    ápr. 25.
  • Szivattyútechnikával és vízgépészettel foglalkozó szakcég műszaki munkatársat keres. Főbb feladatok: - bejövő megkeresések kezelése, - ügyfelekkel történő kapcsolattartás - munkák helyszíni felmérése - árajánlatok készítése - árajánlatok lekövetése - irodai adminisztrációs felada...
    ápr. 25.
  • Szerviz szakmai, adminisztratív, dokumentációs tevékenységével kapcsolatos szervezési és kapcsolattartási teendők Ügyfélkezelés, ügyfelekkel való napi kapcsolattartás Szerviz gépkocsiflotta kezelés Ügyviteli és kommunikációs eszközök kezelése Munkaeszközök, szerszámok, műhelyrend...
    ápr. 25.
  • A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...
    ápr. 24.
  • A cégvezető munkájának teljes körű támogatása Beérkező telefonok, levelek, e-mail-ek fogadása, kimenő posta ügyintézése Irodai rendelések, foglalások, beszerzések lebonyolítása Kisebb projektek adminisztratív támogatása Statisztikai adatok bekérése Riportok, kimutatások előkészít...
    ápr. 24.
  • Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció Bejövő- és kimenő posta kezelése Dokumentumok előkészítése az okmányiroda és a könyvelés számára Banki dokumentumok előkészítése Biztosítás ügyintézés Saját nyilvántartási rendszer vezetése, követése Beérkező számlák...
    ápr. 24.
  • Az autószerviz adminisztrációs feladatainak ellátása Ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonos és e-mail-es formában Kimutatások, listák készítése, szűrése
    ápr. 24.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim