-
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- papír alapú dokumentumok átmozgatása iktatórendszerből megjelölt elektronikus mappákba
- a Bank 1994 és 2014 között kötött – a Click&Flow Szertár rendszerben fel nem dolgozott mintegy 14.000 – szerződések adatainak kikeresése, rögzítése
- a dokumentum irattári tételbe sorolása, őrzési idő rögzítése
Ma 15:16 -
Irodai asszisztens
1075 Budapest, Károly körút
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Titkárság csapatunkba keressük új munkatársunkat, pályakezdők jelentkezését is várjuk.
- Az iroda zavartalan és hatékony működésének biztosítása;
- HR-es jellegű és adminisztratív feladatok elvégzése;
- Az ügyvezető munkájának segítése, céges és személyes ügyeinek szervezése;
November 12.• Előre sorolva 19 órája -
-
Vezetői asszisztens / Irodavezető
Hibrid • 1117 Budapest, Budafoki út 111.Br. 500e - 650e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A vezető napi munkájának támogatása, időbeosztásának, találkozóinak és feladatainak koordinálása
- Adminisztratív és irodai folyamatok kezelése (számlák rendszerezése, szerződések, dokumentumok előkészítése)
- A cég kontrolling rendszerének naprakészen tartása, adatok és riportok frissítése
Tegnap 17:24 -
Irodai koordinátor
1053 Budapest, Papnövelde utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows • MacOS • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- adminisztrációs, ügyviteli, szervezési és egyéb feladatok ellátása
- szervezeti vezetők munkájának támogatása
- email fiókok, telefonok, szervezeti weboldalak kezelése
- iroda mindennapi működésének ellátása
November 14. -
-
Adminisztratív asszisztens
H-1011, Budapest, Bem rakpart 28.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- vezetők támogatása adminisztratív feladatokban
- megbeszélések szervezése, feljegyzések, jegyzőkönyvek készítése
- határidő követés és precíz határidőtartás
- szerződések nyomon követése külső partnerekkel
- rendezvények, csapatépítők szervezése
- iktatás, digitalizálás, dokumentumok szkennelése
November 07. -
-
Adminisztrációs munkatárs - részmunkaidős
Hibrid • 1111 Budapest, Bartók Béla út 34.Nettó 200e - 250e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokRugalmas munkaidőben, heti 5x4 órában keresünk adminisztrációs munkatársat az ONO Poké Bowl étteremlánchoz. A munka nagyrészt otthonról végezhető. Általános adminisztrációs és ügyintézési feladatok Bejövő számlaadatok rögzítése, számlák scannelése, számlák rendszerezése Könyvelés felé adat- és...
November 14.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!