Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budakesziben 3-5 év tapasztalattal

16 db találat
Szűrés
  • Szállítószalag szerelő

    Országosan bárhonnan pályázható
    Ipari szállítószalagok szerelésével foglalkozunk, ez a fő tevékenységünk. Különösen kiemelten foglalkozunk gumihevederek pályára építésével és végtelenítésével. Gyakran előfordul, hogy ezek a hevederek megsérülnek az üzemeltetés során, ezért rendszeresen végzünk javításokat is. A...
    máj. 24.
  • Irodai működés biztosítása (készletek ellenőrzése, rendelés-összekészítés, közösségi területek rendben tartása) Telefonok kezelése, postai ügyintézés Adminisztrációs feladatok ellátása Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Adatrögzítés, iktatás Munkatársak munkájának t...
    máj. 23.
  • Vevői megrendelések rögzítése, ellenőrzése, rendelés teljesítésének követése Szállítói rendelések összeállítása, ellenőrzése, rendelés teljesítésének követése Szállítói rendelések szállításának megszervezése, vámkezelés Kapcsolattartás vevő és beszállító partnerekkel Vevői panasz...
    tegnap 16:40
  • Az iroda gördülékeny működésének és a kollégák munkájának támogatása Szerződések, megrendelések nyilvántartása, iktatása Számlák kezelése Üzletspecifikus adatok bekérése, rögzítése, táblázatok és kimutatások elkészítése Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok bekérése, túlóra és prémi...
    tegnap 10:20
  • Általános recepciós feladatok ellátása úgy, mint ügyfelek fogadása, udvarias kiszolgálása, informálása; bejövő/kimenő telefonhívások, levelek, küldemények kezelése Általános asszisztensi és adminisztratív feladatok ellátása, iratok iktatása, postázása, dokumentumok szkennelése, f...
    máj. 27.
  • Irodai asszisztens

    2040 Budaörs, Farkasréti út
    Ügyvezető napi munkájának támogatása Társosztályok munkájának adminisztratív támogatása Vezetői döntések elősegítése és támogatása A kimenő és bejövő dokumentumok iktatása, továbbítása, irattározás, posta kezelése számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok...
    máj. 26.
  • Iroda (40-50 fős) működtetése, karbantartás felügyelete és eszközmenedzsment Iroda és irodai eszközök menedzselése Ügyfelek, partnerek reprezentatív fogadása Tárgyalók menedzselése, céges munkakörnyezet rendben tartása Kiegészítők, fogyóeszközök felügyelete, leltározása-pótlása,...
    máj. 25.
  • Key responsibilities Manage relations with external partners, internal stakeholders, and the leadership team. Work closely with the owners of the Group on various companywide and cross-functional projects, monitor those projects from inception to execution. Support the owners in...
    máj. 24.
  • Sportlétesítmények üzemeltetésével foglalkozó cég pénzügyi csapatába keresünk motivált, precíz, munkájára igényes pénzügyi asszisztens kollégát. A munkakör célja a Gyarmati Dezső Uszoda pénzügyi és adminisztratív jellegű munkájának segítése, kapcsolattartás és együttműködés a pén...
    máj. 23.
  • Európai Uniós finanszírozású projektek keretén belül felmerülő közbeszerzési eljárások előkészítése és önálló lefolytatása. Eljárást megindító felhívás és egyéb közbeszerzési dokumentumok, szükség esetén szerződésmódosítás előkészítése. Hirdetmények és egyéb dokumentumok kezelése...
    máj. 23.
  • Irodavezető

    1123 Budapest, Győri út 16.
    az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete vezetőség munkájának napi szintű támogatása ügyfelek fogadása céges autók teljeskörű ügyintézése (autóflotta ügyintézés) személyzeti ügyekkel kapcsolatos feladatok ellátása ajánlatadásban segédkezés vállalati politikák és eljá...
    máj. 23.
  • A MAB Tarnóca Kft., az építőipar egyik meghatározó szereplője, Törökbálintra, központi irodai csapatába BESZERZÉSI ASSZISZTENS munkatársat keres. Szeretnél egy stabil hátterű, csaknem 30 éves múltú vállalatnál, modern irodai környezetben, változatos, izgalmas projektekben részt v...
    máj. 23.
  • Kapcsolat kialakítása és folyamatos ápolása a leendő és meglévő ügyfeleiddel; Új és használt ingatlanok értékesítése ügyfeleid igényei szerint; Az értékesítési folyamat teljeskörű lebonyolítása; Az irodában dolgozó értékesítők folyamatainak támogatása; Irodai adminisztrációs fela...
    máj. 21.
  • a tulajdonos munkájának széleskörű és aktív támogatása ; üzleti és magán jellegű napi teendőinek megszervezése és előkészítése, naptárkezelés; telefonhívások, levelek, e-mail üzenetek szűrése, priorizálása, valamint a tulajdonossal történő egyeztetést követően a (rész)feladatok s...
    máj. 16.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim