Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák Borsod-Abaúj-Zemplén megyében
14 db találat
Szűrés
-
vevői szállítólevelek és számlák kiállítása vállalatirányítási rendszerben kapcsolattartás a vevőkkel, reklamáció kezelés a számlák vonatkozásában; a számlázási folyamtokkal járó egyéb adminisztrációs feladatok ellátásama 10:20
-
Kazincbarcikai BorsodChem Zrt. területén lévő telephelyünk irodájába, teljes munkaidőre keresünk megbízható, gyakorlattal rendelkező, önállóan is dolgozni tudó irodavezetőt. BorsodChem Zrt.-hoz kötődő releváns szakmai tapasztalat előnyt élvez. Általános adminisztratív feladatok e...tegnap 12:00
-
Számviteli zárási ütemterv összeállítása, feladatok koordinálása, az elszámolt költségek ellenőrzése Másodlagos tevékenységek gazdaságossági szempontból történő vizsgálata, az elszámolt költségek okozathelyességének ellenőrzése, számlázás előkészítése Gazdasági folyamatok rendsze...tegnap 09:05
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használataápr. 26.
-
Anyagmozgás és alapanyagfelhasználás rögzítése SAP-ban Az elkészült késztermékek készletre vétele Selejtezési adminisztrációs dokumentáció elvégzése Kapcsolattartás más osztályokkal Leltározás és készletfogyás figyelés Termeléshez kapcsolódó Excel kimutatások készítése...ápr. 25.
-
Iroda napi munkájának támogatása. Ügyféllel kapcsolattartás Kimenő számlák készítése. Iratrendezés.ápr. 25.
-
Telefonközpont kezelése, hívások fogadása, tájékoztatás nyújtása Postázási feladatok ellátása – kimenő és beérkező küldemények iktatása, összekészítése, feladása Interneten keresztül történő beszerzések lebonyolítása a felkutatástól a megrendelésig Céges biztosítások menedzselése...ápr. 24.
-
termékek rendezése, rendszerezése áru átvétele rendelések előkészítése, csomagolása csomagolóanyag előkészítése készletfigyelés leltározásban történő részvétel adminisztratív feladatokápr. 24.
-
Ügyfelek, vendégek, érdeklődők tájékoztatása Segítségnyújtás személyek, helyszínek, információk elérhetőségében Beérkező telefonhívások kezelése, egyéb kommunikációs csatornán érkező üzenetek fogadása, feldolgozása A szervezet működéséhez kapcsolódó dokumentumok vezetése, kezelés...ápr. 23.
-
vendégek érkeztetése, kijelentkeztetése és az ehhez tartozó adminisztrációs folyamatok elvégzése; kapcsolattartást a szálloda részlegeivel; színvonalas kapcsolattartás a vendégekkel; telefonos, e-mailes kommunikáció; szállodai szobák és csomagok értékesítése; borok értékesítése;...ápr. 23.
-
Organization, management, and supervision of administrative processes in the office; Planning and coordination of employees' work, assigning tasks; Adherence to and enforcement of organizational, administrative, data, and document management rules, as well as other instructions;...ápr. 23.
-
Lakossági és céges ügyfelek kiszolgálása, bevételi és kiadási jegyek könyvelése, postázás, levelezés, partnercégekkel való kapcsolattartás, készletváltozások, vásárlások, eladások nyomon követése, üzemanyag elszámolás, menetlevelek rögzítése, egyéb adminisztrációs feladatok elvég...ápr. 23.
-
NAGYIPARI CÉGNÉL, roncsolásmentes anyagvizsgálati területre! a laboratóriumvezető által kiadott anyagvizsgálati munkák szakszerű, határidőre történő elvégzésében való segédkezés a vizsgálatra az előkészületi feladatok támogatása, eszközök, anyagok előkészítése, a munkaterületre f...ápr. 19.
-
Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...ápr. 12.