Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Borsod-Abaúj-Zemplén megyében egyetemi végzettséggel

11 db találat
Szűrés
  • Amiben számítanánk Rád: - Meglévő ügyfélkör minőségi kiszolgálása, ügyfeleink elégedettségének biztosításával a fókuszban - Kapcsolattartás utasainkkal és partnereinkkel, beérkező megkeresések megválaszolása - Utazási tanácsadás és személyre szabott tervezés, ajánlatok előkészíté...
    máj. 13.
  • Flottakezelő

    3527 Miskolc, József Attila utca 82.
    A haszon és személygépjárművek, valamint tartozékaik értékesítése, vásárlási tanácsadás; Gépjármű finanszírozás és biztosítás-értékesítés; Új ügyfelek, üzleti kapcsolatok bővítése, értékesítési lehetőségek felkutatása, ápolása; Az ügyfélkapcsolati rendszer folyamatos aktualizálás...
    tegnap 10:20
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használata
    tegnap 14:30
  • Irodavezető asszisztens

    3525 Miskolc, Széchenyi istván út 1.
    - bejelentésekhez szükséges anyagok összeállítása könyvelő részére - jelenléti ívek ellenőrzése - beérkező és kimenő levelek iktatása - orvosi alkalmassági vizsgálatok, tűz- és munkavédelmi oktatások szervezése, munkavédelmi dokumentáció összeállítása - nyilvántartások vezetése -...
    tegnap 09:47
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Cégünk a német EASTCON-BIOFLEX ® -holding magyarországi képviselete. Otthonról végezhető telefonos munka, melyre felelős és érett gondolkodású, friss nyugdíjasok, megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk.  Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpo...
    máj. 10.
  • Kazincbarcikai BorsodChem Zrt. területén lévő telephelyünk irodájába, teljes munkaidőre keresünk megbízható, gyakorlattal rendelkező, önállóan is dolgozni tudó irodavezetőt. BorsodChem Zrt.-hoz kötődő releváns szakmai tapasztalat előnyt élvez. Általános adminisztratív feladatok e...
    máj. 09.
  • Beérkező számlák bevételezése Adatrögzítés Pénztárosok elszámoltátása
    máj. 08.
  • Az értékesítéshez kapcsolódó adminisztráció ellátása; Digitalizációs feladatok ellátása; Főállású kollégák mindennapi munkájának támogatása; Meglévő ügyfélkör magas színvonalú kiszolgálása; Lakossági és vállalati számladossziék kezelése;
    máj. 08.
  • Contracted Services Administrator

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Biatorbágy, Lébény, Hejőkürt
    Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...
    máj. 03.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim