Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák főiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal

225 db találat
Szűrés
  • Értékesítési feladatok Logisztikai feladatok Gyártás előkészítés Ügyfelek kiszolgálása Megrendelések dokumentálása, nyomonkövetése Gyártással kapcsolatos folyamatok, határidők egyeztetése ügyfelekkel
    ápr. 25.
  • Help desk feladatok ellátása, mint hibajelentések kezelése, hibák rögzítése ticketing rendszerben Emellett frissítened kell vállalati applikációnk tartalmát, hogy mindig naprakészek legyenek. Gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz külső és belső adatbázisok kezelésében, miközben jo...
    ápr. 25.
  • Olyan munkatársat keresünk, aki képes rá, hogy elvégezze a napi adminisztratív és rutin feladatokat (iktatás, postai ügyintézés, csomagkezelés, futárok intézése, vendégek és ügyfelek fogadása, frissítők bekészítése, belső ételrendelések ügyintézése és az irodai rend fenntartása),...
    ápr. 25.
  • egyes beszállítások kezelése, adminisztrációja kiscsomagos kiszállítások adminisztrációja raktári csapat támogatása megrendelések kezelése, adminisztrációja belföldi ügyfélszolgálat támogatása kapcsolattartás belső csapatainkkal, belföldi ügyfelekkel és fuvarozókkal...
    ápr. 25.
  • Irodai munkatárs

    3526 Miskolc, Zsolcai kapu 9-11.
    Iroda napi munkájának támogatása. Ügyféllel kapcsolattartás Kimenő számlák készítése. Iratrendezés.
    ápr. 25.
  • A feladataid közé fog tartozni az értékesítési dokumentumok (ajánlatok, szerződések) összeállíása Részt veszel a kimutatások, a riportok és a heti jelentések készítésében Bekapcsolódsz a partnerek pénzügyi minősítésébe Rád bízzák a napi szintű kapcsolattartást a műszaki és támoga...
    ápr. 25.
  • A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...
    ápr. 24.
  •  Feladataid közé fog tartozni a termékfejlesztéssel kapcsolatos adminisztráció és az értékesítési kampányok támogatása. Rád bízzuk az adatbázisokban való adattisztítást, valamint az ügyfél szerződéses sablonok karbantartását és kezelését. Részt veszel a hírlevelek összeállításban...
    ápr. 24.
  • Építőipari projekt előkészítése, levelezés. Építési anyagok - anyagkigyűjtés, rendelések. Építőanyag - szállítói, kivitelezői - alvállalkozói kapcsolattartás A kiküldött ajánlatok és árajánlatkérések előkészítése, valamint követése Építési projektek megvalósulási dokumentációk -...
    ápr. 24.
  • bejövő, kimenő posta iktatása, irodaszer rendelés, kereskedelmi megrendelések feldolgozása, szerződések előkészítése, beszállítói-, alvállalkozói számlák ellenőrzése, rögzítése, szállítólevelek, számlák egyéb dokumentumok rögzítése, kezelése, rendszerezése, megrendelések és száll...
    ápr. 24.
  • Charter légitársaság keres Irodavezető munkatársat teljes munkaidőre felelősségteljes, önálló munkavégzésre képes munkatársat. Feladatok: a cégcsoporton belüli e-mailes és telefonos kapcsolattartás a légitársaság ügyfeleivel történő telefonos és e-mailes kapcsolattartás további i...
    ápr. 24.
  • Pénzkezelési feladatok ellátása Értékesítés Ügyfelek fogadása, beléptetése, regisztrálása Adminisztratív feladatok ellátása Információadás és tájékoztatás a szolgáltatásokról
    ápr. 24.
  • Recepciós feladatok ellátása
    ápr. 24.
  • Az ügyvezető igazgató céges és privát ügyeinek intézése, szervezése, koordinálása Általános adminisztrációs feladatok ellátása Döntés-előkészítési anyagok, prezentációk készítése Szállás, utazás szervezése, foglalások intézése, repülőjegyek foglalása Találkozók, programok és megb...
    ápr. 24.
  • Az iroda zavartalan működésének biztosítása: Munkaügyi adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása (munkaszerződések, jelenléti ívek, munkaruha- és eszközrendelés) Az iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása (iratrendezés, postai ügyintézés, irodaszerek, konyhai eszk...
    ápr. 24.
  • a szálláshely teljes körű üzemeltetése, koordinálása, KÖZMŰVEK ügyintézése a szálláshely munkavállalóinak irányítása, ellenőrzése a szálláshely tevékenységének optimalizálása, a hatékonyság növelése a Bérlőkkel való kapcsolattartás, információ-csere a cégcsopo...
    ápr. 24.
  • Irodai asszisztens

    1224 Budapest, Barackvirág utca 11.
    Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartása 
    ápr. 24.
  • A fejlesztési csapat operatív irányítása és felügyelete, az ide tartozó adminisztrációs feladatok elvégzése. Ticketing rendszer kezelése és felügyelete. Szoros együttműködés fejlesztési vezetővel, termékfelelőssel és minőségbiztosítási felelőssel. Sprint és erőforrás tervezés, me...
    ápr. 24.
  • A következő feladatokba fogsz tudni bekapcsolódni, illetve későbbiekben hosszú távon a következő feladatok végzésére nyílhat lehetőség a ProCons Kft. kecskeméti irodájában és esetenként partnereinél: felmérések, helyszíni konzultációk, folyamatos projektmenedzseri feladatok, jo...
    ápr. 24.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim