-
Munkaügyi adminisztrátor
GyöngyösBr. 616e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adminisztratív és személyügyi nyilvántartások kezelése, naprakészen tartása
- Munkaviszony létesítéséhez, módosításához és megszüntetéséhez kapcsolódó dokumentációk elkészítése
- Szolgáltatási szerződésekhez tartozó adminisztráció, irattárazás
- Havi jelenléti ívek, béradatok előkészítése és továbbítása
December 04. -
-
Irodai és kereskedelmi asszisztens (Office-Sales Assistant)
1117 Budapest, Budafoki út 187-189.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- ajánlatok és megrendelések előkészítése, adminisztrálása
- kereskedelmi és beszerzési folyamatok támogatása
- kapcsolódó dokumentumok naprakészen tartása, saját munka ellenőrzése
- CRM-rendszer kezelése
- szerződések előkészítésének -, számlázási feladatoknak a támogatása
November 25.• Előre sorolva december 1. -
-
Közbeszerzési és pályázati adminisztrátor
1149 Budapest, Angol utca 77.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- közbeszerzési és magánpiaci beszerzési eljárások ajánlatkérői dokumentumainak feldolgozása, határidők betartása, információk és adatok gyűjtése, rögzítése, karbantartása és kezelése, nyomon követése;
- ajánlatok dokumentumainak elő- és elkészítése, adminisztrációja;
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:13 -
-
Beszerzési és Logisztikai Adminisztrátor
1171 Budapest, Pányva utca 6.Br. 500e - 600e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a partnerekkel, beszállítókkal és a belső munkatársakkal
- Ajánlatok bekérése
- Szállítói rendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs tevékenység.
- Csomagok előkészítése küldésre (szállítmányozás intézése);
- Vállalatirányítási rendszerünkben a munkakörhöz tartozó adminisztrációs feladatok.
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
-
Raktári adminisztrátor
1117 Budapest, Hunyadi János út 4.Nettó 450e - 490e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Rögzíted a bejövő áruk dokumentációját az SAP rendszerben.
- Elkészíted a szállítási és árukiadási dokumentációkat.
- Aktívan részt veszel a reklamációkezelésben és a leltározási feladatokban.
- Gondoskodsz a raktárkészlet pontos nyilvántartásáról, a raktárkezelő szoftver adatainak pontosságáról.
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Pénztáros-adminisztrátor
1173 Budapest, Pesti út 16.Nettó 300e - 350e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénztár kezelése, adminisztrációja;
- Számlázás, számla iktatás, könyvelésre való előkészítés;
- Napi pénztárzárás;
- Egyéb, a pénztárhoz kapcsolódó tevékenységek;
- Jelenléti ívek kezelése, egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
- Bejövő telefonok kezelése
- Partner kintlévőség kezelése
November 19. -
-
Hulladékgazdálkodási adminisztrátor
6000 Kecskemét, Ipar utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés
- MOHU partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés)
- Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok (írásbeli megállapodás, anyagkísérő okmányok) elkészítése
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
Irodai asszisztens (megváltozott munkaképességű munkavállalók részére)
1152 Budapest, Városkapu utca 15.
-
Cafeteria
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztrációs és irodai feladatok ellátása
- Belső megkeresések, információ- és dokumentumkérések kezelése, megválaszolása
- A vállalati folyamatok és munkafolyamatok adminisztratív támogatása
- Számítógépes adatbevitel, adatfrissítés vállalati rendszerekben
November 21.• Előre sorolva december 3. -
-
Administrator (Contractor)
2112 Veresegyház, Lévai utca 33.
-
Étkezési jegy • Mobiltelefon • Egészségpénztár • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- NPI program planning, data collection and uploading to relevant tools
- Maintain regular KPI update in systems & visual boards and NPI Engineering databases
- Cross check of NPI deliverables readiness
- Create and maintain site level capability list, communicate cost and timing
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Pénzügyi, adminisztrációs munkatárs
8085 Vértesboglár, Kossuth utca 69.Nettó 370e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok-Pénzügyi feladatok ellátása -Napi adminisztratív feladatok ellátása -Ügyfelekkel való kapcsolattartás -Asszisztensi feladatok ellátása -A vendéglátóhely napi életében való aktív részvétele és segítése ...
November 13. -
-
Projekt asszisztens
Fejér megye, Mór
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Egyedi bútorok gyártási projektjeinek tervezési és szervezési feladatainak ellátása projektvezetői és mérnöki irányítás mellett
- Projektek kivitelezésének teljes körű támogatása
November 21. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Szakértői tanácsadás ügyfeleinknek a környezetvédelem, a veszélyes anyagok tárolása, -kezelése és a munkavédelem területén.
- Megkeresések feldolgozása és termékeink és szolgáltatásaink aktív értékesítése.
- Ajánlatok és megrendelések készítése az SAP rendszerben.
November 26.• Előre sorolva 10 órája -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Német felsőfok
Főbb feladatok- Szerződések és a hozzájuk kapcsolódó adatlapok előkészítése meglévő sablonok alapján, magyar és német nyelven
- Szerződéses adatok strukturált nyilvántartása és naprakészen tartása elektronikus táblázatokban; dokumentumkezelés és archiválás
December 01. -
Back office munkatárs
Hibrid • 8200 Veszprém, Budapest út 16.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Adminisztrációs feladatok ellátása (CRM, ÁNYK);
- telefonos ügyfélszolgálat (8-16 óráig ügyfelek hívásának fogadása, hibajegy kezelés, egyéb);
- az értékesítési folyamatok háttértámogatása;
- partnereink, ügyfeleink támogatása, kapcsolattartás;
- megrendelések feldolgozása, dokumentálása;
- számlázási folyamatok;
December 04.• Előre sorolva december 4. -
-
Termelési asszisztens
6728 Szeged, Kereskedő köz 4.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Anyagmozgások kezelése vállalatirányítási rendszerben
- Kiszállításokhoz kapcsolódó asszisztencia, dokumentumkezelés
- Nyilvántartások kezelése, vezetése
- Készletnyilvántartás vezetése, leltározás
- Dokumentumok iktatása, rendszerezése
November 18.• Előre sorolva 10 órája -
Irodai adminisztrációs gyakornok
Budapest, XIII. kerületBr. 2 200 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Különböző ERP rendszerek használata (szállítók, számlák keresése)
- Ticketing rendszer kezelése
- Bejövő e-mailek kategorizálása
- Számlamásolatok továbbítása feldolgozásra
- Hiányzó számlák bekérése beszállítóktól
- Banki fizetési bizonylatok küldése partnereknek
November 18. -
Irodai adminisztrátor
2045 TörökbálintNettó 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- megrendelések feldolgozása
- adminisztrációs feladatok
- értékesítés
- számlázás
- egyéb eseti feladatok
November 12. -
Logisztikai ügyintéző /Adminisztrátor (2 műszakban)
2040 Budaörs, Vasút utca 9.Nettó 320e - 350e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Raktári adminisztrációs feladatok ellátása
- Érkező és induló gépjárművek okmánykezelése, szállítólevelek kiállítása
- Bevételezések készítése
- Raktári programok kezelése
- Kapcsolattartás ügyfelekkel
- Kapcsolattartás a szállítási illetve vevőszolgálati osztályokkal
- Napi riportok készítése, adatszolgáltatás
Tegnap 11:59 -
-
Műszaki adminisztrátor
Hibrid • Törökbálint-LS
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- projektadminisztráció elvégzése a projektvezető irányításával
- önkormányzati, hivatali ügyintézések lefolytatása
- a projektvezető és az építésvezető napi munkájának támogatása
- kapcsolattartás alvállalkozókkal, beszállítókkal, partnerekkel
November 25.• Előre sorolva december 3. -
Adminisztrátori munkatárs
2120 Dunakeszi, Tőzegtavi útNettó 300e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Összetett adminisztratív feladatok ellátására Dunakeszi telephelyű logisztikai céghez keresünk munkatársakat.
- Nem Home Office
- Vezetői és csapat támogatása napi szintű adminisztratív ügyekben
November 10. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!