-
Doktori Képzési Adminisztrációs Ügyintéző
1034 Budapest, Bécsi út 120.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok· Az Egyetemi Doktori és Habilitációs Iroda (EDHI) irodavezető munkavégzésének közvetlen és operatív támogatása. · Az EDHI hatáskörébe tartozó feladatok koordinálásában és lebonyolításában való közreműködés. · Az EDHI ügyviteli és adminisztratív feladatainak ellátása, beleértve a NEPTUN Egységes...
November 21. -
-
Irodai adminisztrátor
Budapest, XIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodáinkhoz tartozó pénzügyi feladatok támogatása,
- kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák feldolgozása,
- iratkezelés, iktatás, postázás, fénymásolás, szkennelés
- irodáink működésének támogatása, mindennapi adminisztrációs feladatok elvégzése,
November 17. -
Irodai ügyintéző, adminisztrátor
1118 Budapest, Sasadi út 78.Br. 400e - 450e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás • 450e Ft éves bónusz
- Részmunkaidő
-
Laptop • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Napi 6 óra munkaidő
- Árajánlatok és számlák írása és küldése partner cégeink számára, magyar és angol nyelven
- Kapcsolattartás partner cégeinkkel írásban és telefonon
- Központi telefonszám felvétele, ügyintézés
- Általános adminisztrációs feladatok ellátása
November 26. -
-
Irodai asszisztens
1075 Budapest, Károly körút
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Titkárság csapatunkba keressük új munkatársunkat, pályakezdők jelentkezését is várjuk.
- Az iroda zavartalan és hatékony működésének biztosítása;
- HR-es jellegű és adminisztratív feladatok elvégzése;
- Az ügyvezető munkájának segítése, céges és személyes ügyeinek szervezése;
November 12.• Előre sorolva 10 órája -
-
Irodai asszisztens
1139 Budapest, Röppentyű utca 53.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, emailen és telefonon történő megkeresésekre reagálás
- Irodai adminisztráció
- Az iroda napi tevékenységéhez szükséges beszerzések lebonyolítása (irodaszer, higiéniai és egyéb termékek)
- Kollégák munkájának támogatása
- Adatbázis kezelés
Tegnap 09:54 -
Back office adminisztrátor
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Back office és adminisztratív feladatok ellátása, valamint a CRM rendszer naprakész vezetése.
- Aktív részvétel a vállalat értékesítési céljainak megvalósításában, azok nyomon követésében és eredményességük ellenőrzésében.
- Árajánlatok elkészítése és kiadása meglévő és potenciális partnerek számára.
November 20. -
Irodai asszisztens
1068 BudapestBr. 500e Ft havi bér
- Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Biztosítási ajánlatok előkészítése, rögzítése a saját fejlesztésű rendszerünkben,
- Partnercégekkel való kapcsolattartás,
- Kiemelt Megbízotti kérdések megválaszolása, értékesítési adminisztráció támogatása e-mailben és telefonon,
November 28. -
Felnőttképzési Irodai Ügyintéző
2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 30.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- felnőttképzési adminisztráció kezelése
- kapcsolattartás jelentkezőkkel, oktatókkal, résztvevőkkel (telefonon és emailben)
- oktatók munkájának támogatása
- felnőttképzési szervezési feladatok ellátása (pl. beiratkozás támogatása)
- belső crm rendszer kezelése
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Irodai asszisztens német nyelvtudással
Nyíregyháza
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok• Mindennapi irodai feladatok ellátása • Beérkező számlák adminisztrálása ( német-és magyar nyelven) • Nyilvántartások és adatbázisok vezetése • Kapcsolattartás partnereinkkel és alkalmazottainkkal (német-és magyar nyelven)...
November 18.• Előre sorolva 10 órája -
-
- Részmunkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA lízing, valamint a lakástakarék betéti állományaihoz kapcsolódó papír alapú és elektronikus bejövő és kimenő küldemények, állományok kezelésére;...
December 04. -
Irodai asszisztens
1044 Budapest, Megyeri út 6.Br. 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokIV. kerületi Sport Club adminisztratív, asszisztensi feladatok önálló ellátására alkalmas középfokú végzettséggel rendelkező munkatársat /lehet nyugdíjas is/keres. Feladat: Irattáromunkaügyi feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése, kezelése, programok koordinálása, házi pénztár kezelése,...
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Adminisztrációs munkatárs - Lakossági Fedezetlen és Mikrovállalati Operáció (határozott időre)
Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA magyarországi pénzügyi szektor egyik piacvezető, nemzetközi háttérrel rendelkező, stabil, innovatív bankjánál megismerni a lakossági fedezetlen hitelek és a mikrovállalati hitelek feldolgozási folyamatának rejtelmeit....
December 04. -
Irodai asszisztens
MOM Park - Budapest, Alkotás u. 53, 1123
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- általános asszisztensi feladatok ellátása (utazás- és rendezvényszervezés, utazás elszámolása, dokumentumkezelés, naptárkezelés, megbeszélések szervezése),
- irodai adminisztratív feladatok ellátása (adatbázisok kezelése, táblázatok összeállítása),
December 03. -
-
Irodai asszisztens
1163 Budapest, Cziráki utca
-
Egészségpénztár • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a kollégákkal és a nevelőszülőkkel (szóban, írásban és telefonon)
- Bejövő posta érkeztetése, iktatása, elektronikusan érkezett levelek letöltése, a kimenő posta iktatása (postakönyv vezetése)
- Adatbázis kezelés, beérkező adatok rögzítése,
December 02. -
-
Irodai asszisztens
1061 Budapest, Andrássy út 17.Br. 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokCégvezető munkájának segítése Asszisztencia Adminisztratív feladatok Irodai folyamatok koordinálása...
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a felhasznált biomasszához tartozó termékek számlázásához szükséges analitikák, bizonylatok elkészítésében való közreműködés,
- szerződések, rendelések és szállítmányok nyilvántartása, adminisztrálása,
- szállítólevelek ellenőrzése, egyeztetése, ezekről nyilvántartás vezetése,
November 21.• Előre sorolva 10 órája -
-
Irodai asszisztens
2120 Dunakeszi, Sólyom utca 2.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ételek címkéinek elkészítése, ellenőrzése
- étlap szerkesztése, tartalmi elemeinek kiegészítése, ellenőrzése
- adatbázis naprakész nyilvántartása, szerkesztése, előkészítése
- weboldal folyamatos felügyelete, frissítése, karbantartása
December 01. -
Back office asszisztens
6724 Szeged, Pulz utca 46b.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Román középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatok- Ügyfelektől érkező ajánlatok és megrendelések kezelése, teljes körű feldolgozása,
- Adminisztrációs feladatok ellátása
- Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás
- Társterületekkel (termelés, beszerzés; szállításszervezés) való együttműködés, ügyintézés
- Beérkező reklamációk kezelése
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Back office munkatárs
1054 Budapest, Szabadság tér 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az ügyvédi iroda működésével összefüggő levelezési és egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése
- kapcsolattartás a szakértőkkel, partnerekkel és megbízókkal
- beérkező szerződések belső nyilvántartási rendszerben történő rögzítése aktualizálása,
Tegnap 09:55 -
Irodai és kereskedelmi asszisztens (Office-Sales Assistant)
1117 Budapest, Budafoki út 187-189.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- ajánlatok és megrendelések előkészítése, adminisztrálása
- kereskedelmi és beszerzési folyamatok támogatása
- kapcsolódó dokumentumok naprakészen tartása, saját munka ellenőrzése
- CRM-rendszer kezelése
- szerződések előkészítésének -, számlázási feladatoknak a támogatása
November 25.• Előre sorolva december 1. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asset wealth management administrative assistant frankfurt állások, munkák szakmai asszisztens kategóriában
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!