Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, home office munkák
137 db találat
Szűrés
-
● Irodába érkező vendégek fogadása, körbevezetése, ültetése ● Foglalások managementje ● Iroda rendben tartása ● Küldemények átvétele ● Központi telefonszámok és e-mail címek kezelése - bejövő hívások fogadása, átirányítása ● Vásárlói panaszok és észrevételek kezelése (e-mail, tel...ápr. 28.
-
Árajánlatkérések kezelése, kalkulációk készítése és az ezzel kapcsolatos megbeszéléseken való részvétel angol nyelven Leközlekedett vonatok számlázása Szerződések összeállítása, ellenőrzése és aláírásra történő előkészítése Fuvarokhoz utóelemzés készítése, kiajánlott díj összehas...ápr. 28.
-
Holokauszt túlélők esetmenedzsereinek/szociális munkásainak támogatása: szakmai dokumentáció és egyéb támogatáshoz szükséges dokumentáció készítése, rendszerezése, kapcsolattartás kliensekkel adminisztratív ügyek kapcsán , csekkek, utalások, számlák előkészítése pénzügyi csoport...ápr. 28.
-
A fő feladat - az ügyvezető jobb kezeként,- a cégcsoport gazdasági- és operatív működéshez szükséges feladatok koordinációja és adminisztrációja, kapcsolattartás a külső szolgáltató partnerekkel (pl: könyvelés, bérszámfejtés, ügyvéd, IT, iroda üzemeltetés) és office management...ápr. 28.
-
Az iroda életének kreatív, proaktív, fennakadásoktól mentes vezetése, szervezése. Általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása, belső – külső megbeszélések, nagyobb létszámú események, rendezvények: meetingek, workshopok és tréningek, tematikus napok, egyéb programo...ápr. 28.
-
Biztosítási káresemények adminisztrációjának feldolgozása, elbírálása, kifizetések előkészítése Kárbejelentések felülvizsgálata, hiányzó adatok kezelése Napi szintű kapcsolattartás (telefonon, írásban) a megbízókkal, partnerekkel Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megf...ápr. 28.
-
A Potter Bróker Kft. több nemzetközi biztosítási brókerhálózat tagja, melynek köszönhetően a magyarországi vállalati szektor számos külföldi tulajdonú cégének kizárólagos jogkörrel kezeljük a biztosításait. Legfontosabb feladatunk a kapcsolattartás és az érdekegyeztetés az említe...ápr. 28.
-
Reporting to the Head of ITA Branch Office, the Branch Office Assistant will be overseeing the Branch Office activities. The Assistant will support the Head of Branch Office in daily administration and organizational tasks related to ITA and in particular the activities of its Br...ápr. 28.
-
a rendelések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben, illetve a folyamat elindítása a társterületek felé, szerződéses törzsadatok rendszerszintű karbantartása, szállítólevelek és üzembe helyezési jegyzőkönyvek alapján virtuális szerződések létrehozása és aktiválása (tömeges il...ápr. 28.
-
Ügyvezető munkájának támogatása (napirend szervezése, naptár kezelése) Üzleti levelezés, telefonhívások kezelése Részvétel az ügyvezetői megbeszéléseken: protokollok írása, riportálás Céges találkozók, események, konferenciák megszervezése Utazások megszervezése (jegyfoglalás, sz...ápr. 28.
-
Together with our team, you will support customers from order entry to invoicing Full clarification of all incoming orders, check of all technical and commercial conditions, issues and circumstances based on internal specifications Coordination of deliveries within the system inc...ápr. 28.
-
Jelentéseket és beszámolókat állítasz össze, Elemzéseket és ad- hoc riportokat készítesz, Támogatod a társosztályokat a riportolási rendszereik működtetésében, Kapcsolatot tartasz az operatív területekkel, Részt veszel a havi zárás és eredményleadás folyamatában...ápr. 28.
-
bejövő számlák rögzítése szállítmányozással kapcsolatos adatrögzítés posta érkeztetése, scannelése rögzített adatok ellenőrzéseápr. 28.
-
A sneak peek into this role: It is a unique role where you can collaborate with and support high-level Executive leaders around Europe among many other experienced Assistants in the same organization in a multinational environment. What you will do in this role: providing daily...ápr. 28.
-
Szükségünk van új munkaerőre, aki rendben tartja az irodai háttérfolyamatokat nálunk. Keressük azt az embert, aki minden folyamatot azonnal átlát, nyolckezes zongoradarabokat is könnyedén eljátszik és office gomb van a vállára tetoválva :) Jellemző feladatok: előfizetéses online...ápr. 28.
-
A fejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettes hatáskörébe tartozó utasítások kiadása Asszisztensi feladatokkal kapcsolatos hatékonysági javaslatok megfogalmazása Asszisztensi támogatása az IT igazgatóságon belüli bizonyos szakterületeknek IT beszerzésekben való részvétel, a bes...ápr. 28.
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...ápr. 28.
-
Beszerzések menedzselése Facility-menedzsment - kapcsolat az irodaház üzemeltetőivel, bérbeadókkal Autóflotta kezelése A recepció koordinálása, valamint a recepcióhoz kapcsolódó észrevételek/kérések kivizsgálása, a recepció működésének folyamatos fejlesztése, hatékonyságának...ápr. 27.
-
Ügyfél kiszolgálással kapcsolatos feladatok ellátása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Ügyfélmegbízások teljesítése Telefonon információszolgáltatás és adott megbízások elintézése, időpont egyeztetés Ügyfelek fogadása és koordinálása Megrendelések...ápr. 27.
-
Job Purpose As an Accountant working with Master Data, you will be involved in transitions and own the master data processes within Europe. Job Responsibilities Being involved in the transition of master data processes within Europe Master data processing and management (vendor,...ápr. 27.